نکات مشاوره ای

پکیج نمونه تدریس دین و زندگی استاد احمدی با انتشارات گیلنا

تدریس دین و زندگی استاد احمدی با انتشارات گیلنا

پکیج نمونه تدریس دین و زندگی استاد احمدی با انتشارات گیلنا … یکی دیگر از دروس عمومی، درس دین و زندگی میباشد که بسیار مهم است و دانش آموزان باید برای آن برنامه ریزی لازم را داشته باشند و به خوبی آن را فرا گیرند.

24 تا سوال از درس دین و زندگی درکنکور می آید، که ضریب3 دارد.

میتوانید به راحتی آن را بخوانید تا در کنکور نمره ی مورد نظرتان را داشته باشید.

برای درس دینی نمیتوان از خود انتظار داشته باشید که کل کتاب را حفظ کنید بلکه باید به خوبی آن را دریابید و مسائل را بفهمید.

برای یادگیری شما نیاز مند یک معلم هستید که تمامی نکات را به شما آموزش دهد میتوانید از پکیج تدریس دین و زندگی استاد احمدی با انتشارات گیلنا استفاده کنید که به خوبی نکات را دریابید.

استاد احمدی با انتشارات گیلنا

شما علاوه بر متنی که دارید درکنارش باید نکات آیات را بخوانید، آیات را باید بفهمید و عباراتی که به آیات ربط دارند پیدا کنید،

تست زنی دینی با خواندنش برای امتحانات کلاسی بسیار تفاوت دارد. دینی اندازه ی تمام دروس اختصاصی شما دارای نکته است که حداقل باید چند آن را بخوانید و مرور کنید،

لغو مصوبه شورای عالی فرهنگی
ادامه مطلب

علاوه برآن تست زدنش هم مهم است زیرا شما نکات بسیار مفهومی و ریزی را از تست ها به دست می آورید،

شما با پکیج نمونه تدریس دین و زندگی استاد احمدی با انتشارات گیلنا میتواند ساعت ها به نکات مفهومی آیات بیاندیشید و آنچه را که در ذهن خود به آن پرداخته اید را در امتحان کنکور استفاده کنید. ایشان یکی از اساتید خلاق دروس عمومی ما هستند که شما را در این درس همراهی و یاری میدهند.

کمی درباره دین و زندگی

میدانیم در آزمون سراسری کنکور 25 سوال به درس دین و زندگی اختصاص یافته است و مدت زمان پاسخگویی شما به این درس 25 دقیقه می باشد.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

یادتان باشدکه به هیچ وجه مطالعه این درس را به ماه های پایانی واگذار نکنید زیرا در این صورت نتیجه ای از مطالعه خود نمی گیرید و همچنین انبار کردن دروس عمومی به ضرر خود شما خواهد بود.

بیشتر سردرگم میشوید و نمیدانید کدام یک کتاب را بخوانید ماه های اخر وقت درس خواندن نیست وقت مرور و دوره کردن و تست زدن است. ابتدا یک بار درس مورد نظر خود را رو خوانی کنید.

بعد از رو خوانی آیات و روایات را با دقت بیشتری بخوانید و خوب است که ابتدا خودتان آن را معنی کنید و سپس معنی آن را از روی کتاب بخوانید.

هنگام مطالعه اگر به نکات مهمی بر خوردید آن را در گوشه کتاب خود بنویسید و یا آن را هایلایت کنید. همچنین با نوشتن مطالب بهتر در ذهنتان می مانند.همچنین میدانید که برای درس دین و زندگی سوالات از 3 کتاب دوم و سوم و پیش دانشگاهی طرح میشود.

با توجه به کنکور های 5، 6 سال اخیر به راحتی میتوانید متوجه اهمیت آیات و روایات برای پاسخ دادن به سوالات این درس بشوید.

شما باید بتوانید رابطه درستی بین ایات این سه کتاب درسی برقرار کنید. علاوه بر این باید به ارتباط آیات با متن کتاب درسی هم دقت کنید.

پکیج نمونه تدریس دین و زندگی استاد احمدی

خواندن این دروس بسیار تمرکز و حوصله میخواهد زیرا باید به تمامی نکات توجه کنید. ابتدا دروس عمومی را باید به صورت چشمی نگاهی کنید یعنی در ابتدا باید به تیتر ها توجه کنید یعنی قبل از وارد شدن به مباحث باید تیتر را خوب متوجه شوید، که ذهن شما برای فهمیدن مطالب آشنا شود. ین مسئله بسیار مهم است.

نحوه ی شروع کنکور 1401
ادامه مطلب

باید به ذهن آمادگی بدهید. همچنین پاورقی ها و نکات دیگری که در کتاب نوشته شده است و موقع امتحانات کلاسی نمی خواندین، موقع کنکور باید به آن توجه کنید و خوب بخوانید.

در کنکور هیچ وقت نمی توان گفت از فلان قسمت سوال نمی آید یا فلان قسمت کتاب را حذف میکنم. شما باید تمامی قسمت ها را به خوبی با طمانینه بخوانید.

بعد از اینکه که کل درسی که مشخص کرده بودید را به صورت روزنامه وار خواندید این بار به صورت عمیق خوانی باید عمل کنید و مطلب درس را بخوانید.

در بخش باید مطالب وارد حافظه ی بلند مدت شما شود. شما وقتی یک بار به صورت سطحی و روزنامه وار کتاب را خواندید در این زمان به راحتی مطالب وارد ذهن شما میشود.

اگر تند خوان باشید بهتر میتوانید در وقت صرفه جویی کنید و سریع تر یادمیگیرید. بعد از گذشت 24 ساعت از خواندن شما باید تست آن درس زده شود بعد 24 ساعت؛

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

تدریس دین و زندگی

تست بهترین مرور برای شما خواهد بود. شما باید از سوالات سخت شروع کنید بدترین حالت را بگیرید تا تست های کنکور برای شما آسان به نظر برسد.

در تست زنی مدیریت زمان را یادبگیرید، باید بدانید مهم ترین مسئله در کنکور دادن زمان است برای دروس عمومی کلا زمان کمی درنظر گرفته شده است بنابراین باید تند و سریع باشید.

در حین تست زدن نکات مهمی که در تست ها وجود دارد را در کنار آن ها یادداشت کنید و با خود تکرار کنید تا در ذهنتان ماندگار شوند.

نمونه تدریس دین و زندگی توسط استاد احمدی

با تمامی نکات گفته شده استاد احمدی نازنین که به شما دروس عربی و ادبیات و دین و زندگی را آموزش میدهند؛

میتوانید پکیج نمونه تدریس دین و زندگی استاد احمدی با انتشارات گیلنا را به راحتی سفارش دهید و از مطالب آن لذت ببرسید.

لازم به ذکر است که  ایشان برای هر درس نکات آموزشی آن را درنظر گرفته اند و با تلاش و خلاقیت بسیار بالا با رمزگذاری، و شیوه ی مطالعه شما را کنکوری میکنند و با تجربیاتی که درباره ی کنکور دارند تیپ های سوالات را به خوبی میشناسند.

و برای رشد دانش آموزان ایرانی بسیار تلاش های بزرگی کرده اند. با آرزوی سلامتی برای این استاد عزیز.

نتیجه گیری:

درس دینی هم ماندد دیگر دروس بسیار مهم است باید به ان پرداخته شود شما با کمک استاد احمدی میتوانید این درس را فرا بگیرید و نکات تستی را به خوبی بیاموزید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

چاره اش تنها تماس گرفتن و سفارش دادن محصول است.

پس دست بجنبانید و پکیج نمونه تدریس دین و زندگی استاد احمدی با انتشارات گیلنا را از دست ندهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *