نکات مشاوره ای

پکیج‌های رایگان اوج یادگیری

پکیج‌های رایگان اوج یادگیری

 در برخی موارد اساتید قول رتبه یک کنکور شدن را نیز به افراد می‌دهند. حال یکی از بهترین سازمان‌ها و یا به عبارتی انتشارات به نام کنکور آسان است و یا همان انتشارات گیلنا در برنامه‌ای به نام اوج یادگیری توانست خدمت بزرگی را به داوطلبان کنکور ارائه دهد.

 این انتشارات پکیج‌های اوج یادگیری را در برنامه‌ای به نام اوج یادگیری معرفی نمود تا افرادی که از نظر اقتصادی ضعیف هستند می‌توانند تاحدامکان در زمینه کنکور خودشان را تقویت کنند تا رتبه خوبی نیز به دست آورند. مثلاً در درس فیزیک امیر مسعودی در خصوص برخی نکات مهم و پرکاربرد مثال‌هایی را حل می‌کند و نکاتی را مطرح می‌کند.

کنکور واژه‌ای است  تمام‌نشدنی به‌خصوص برای افرادی که خواهان درس‌خواندن در بهترین دانشگاه‌های ایران هستند. مهم‌ترین نکته برای کنکور این است که بتوانیم به‌خوبی درس بخوانیم و تکنیک‌های تست‌زنی را فرابگیریم. امروزه پکیج‌های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارد که هر استادی برای خودش خواهان زیادی نیز  از همین پکیج‌ها پیدا کرده است. مثلاً در برخی دروس اساتید می‌گویند که اگر پکیج‌های آنها را بخریم، تمامی تست‌های کنکور را به طور صددرصد درست خواهیم زد.

پکیج‌های رایگان اوج یادگیری

 همچنین در برخی بخش‌ها مثل درس شیمی استاد ربیعیان نیز مفاهیم شیمی کنکور را به روشی مفهومی ارائه می‌دهد تا داوطلبان با شیوه تست‌های کنکور آشنا باشند. در این مقاله ما قصد داریم پکیج‌های اوج یادگیری را بررسی کنیم و جزئیات را نیز مورد بررسی قرار دهیم، پس تا انتها همراه ما باشید تا در این زمینه نکاتی را مطرح سازیم.

پکیج‌های رایگان اوج یادگیری چه ویژگی‌هایی دارند؟

در ابتدا باید به بررسی برنامه اوج یادگیری بپردازیم. برنامه تلویزیونی اوج یادگیری بیشتر در مورد کنکور است و از مؤسسه کنکور آسان است دعوت به عمل‌آورده تا در شبکه دو نکات کنکوری را به داوطلبان تدریس نمایند. باتوجه‌به اینکه در چند سال اخیر سبک سؤالات کنکور به سمت مفهومی شدن رفته تکنیک‌های تست‌زنی نیز باید در کمترین زمان ممکن بتواند ما را به جواب برساند.

مدیریت زمان کنکور سراسری
ادامه مطلب

 در خصوص اوج یادگیری می‌توانیم بگوییم که تمامی تکنیک‌های تست‌زنی در تمامی برنامه‌های مربوط به اوج یادگیری به طور کامل تدریس شده است. نکاتی در خصوص مشاوره برای رشته‌های مختلف در برنامه اوج یادگیری ارائه می‌شود.

 اساتیدی چون حسین احمدی،سامان مطلبی،امیر مسعودی و همچنین استاد ربیعیان  و بقیه اساتید نیز پکیج‌های دروس مختلف را باکیفیت بالایی در اختیار افراد قرار می‌دهند. معمولاً این پکیج‌ها به‌صورت کلی نکات مهم کنکور را بررسی می‌کند.

پکیج‌های رایگان اوج یادگیری شامل چه دروسی است؟

شما از طریق پکیج‌های اوج یادگیری می‌توانید تمامی دروس اختصاصی و عمومی خود را برای شرکت در کنکور سراسری تقویت کنید. دروسی که در پکیج‌های اوج یادگیری وجود دارد شامل ریاضیات و فیزیک و شیمی و زیست و ادبیات و زبان فارسی و تمامی درس‌هایی است که افراد برای شرکت در آزمون سراسری به آنها نیاز دارند.

باید در نظر داشته باشید که شیوه استفاده از هر پکیج متفاوت است، چون در پکیج اوج یادگیری دیگر مثل پکیج‌های اصلی تمامی نکات گفته نمی‌شود. نکاتی که در پکیج‌های رایگان اوج یادگیری گفته می‌شود بیشتر برای مرور دروس است. مرور دروسی که می‌توانند تأثیرات بسیار زیادی را در افزایش درصد داوطلبین کنکور داشته باشند. باید در نظر داشته باشید که شما نیز می‌توانید علاوه بر تهیه پکیج‌های اصلی انتشارات گیلنا و کنکور آسان است، به یک درصد بالایی در دروس مربوطه برسید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که می‌توانید به طور مستقیم با اساتید مربوطه در ارتباط باشید تا به‌تمامی سؤالات شما پاسخ داده شود. البته باید این مورد را نیز به‌خاطر بسپارید که پکیج‌های اوج یادگیری مناسب آن دسته از افرادی هستند که تلاش بسیار زیادی برای رسیدن به رتبه برتر شدن می‌کنند.

برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم
ادامه مطلب

 فرض کنید زمان زیادی به کنکور نمانده و شما نیز اصلاً مطالعات کافی در خصوص کنکور نداشته‌اید، استفاده از پکیج‌های اوج یادگیری به شما کمک می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه‌ای که می‌خواهید دست یابید. در صورتی که به آینده خود و کنکور اهمیت می دهد استفاده از پکیج های رایگان اوج یادگیری را دست کم نگیرید.

برای دریافت پکیج‌های رایگان اوج یادگیری به کجا مراجعه کنیم؟

شما می‌توانید با مراجعه به انتشارات گیلنا و یا با مراجعه به سایت یادگیری آسان به‌تمامی راه‌های ارتباطی موجود جهت تهیه پکیج‌های رایگان اوج یادگیری دسترسی داشته باشید. درصورتی‌که شما می‌خواهید پکیج‌های مربوط را تهیه کنید به‌راحتی با مراجعه به سایت اوج یادگیری تمامی این عمل امکان‌پذیر خواهد بود.

 البته باید در نظر داشته باشید که پکیج‌های اوج یادگیری در حکم کاتالیزگر شما خواهند بود تا در دروس مربوطه به یک قدرت خوب جهت پاسخ به‌تمامی تست‌های کنکور دسترسی داشته باشید.

شیوه استفاده از پکیج‌های رایگان اوج یادگیری چگونه است؟

درصورتی‌که شما داوطلب کنکور هستید می‌توانید از پکیج‌های رایگان  اوج یادگیری به روش زیر استفاده کنید:

شما در ابتدا می‌توانید فیلم مربوط به دروسی که می‌خواهید تماشا کنید، سپس به سراغ کتاب درسی بروید و مفاهیم را برای بار دوم مرور کنید. سپس به سراغ حل تمرین کتاب درسی بروید. در آخر نیز می‌توانید به سراغ حل تمرین کتاب‌های کمک‌آموزشی بروید. در هنگام خرید کتاب کمک‌آموزشی نیز باید در نظر داشته باشید که هر درس کتاب مخصوص خودش را دارد.

 مخصوصاً انتشارات مختلفی هستند که کتاب‌های مختلفی را به بازار عرضه می‌کنند. عرضه تمامی این کتاب‌ها نباید شما را گول بزند و شما باید فقط به سراغ منابع منحصربه‌فرد و باکیفیت بروید، توجه به این نکته نیز ضروری به نظر می‌رسد که استفاده از این پکیج‌ها می‌تواند شما را از هرگونه معلم بی‌نیاز کند و بدون هیچ مشکلی فرایند یادگیری را می‌توانید طی کنید.

روش تست زنی سرعتی دروس تخصصی با اوج یادگیری
ادامه مطلب

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما پکیج‌های رایگان اوج یادگیری را بررسی کردیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. باید بدانید که پکیج‌های رایگان اوج یادگیری مخصوص افرادی است که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن مطالب مربوط به دروس را مطالعه نمایند. همچنین باید در نظر داشته باشید که در تمامی دروس تخصصی و عمومی می‌توانید از پکیج‌های رایگان اوج یادگیری استفاده کنید و باید به آن توجه داشته باشید؛ چون اهمیت فراوانی دارد و توجه به آن نیز خالی‌ازلطف نخواهد بود. البته با تهیه پکیج‌های رایگان اوج یادگیری شما می‌توانید، به‌راحتی به سراغ حل تمرین مربوطه به کنکور بروید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

1 دیدگاه در “پکیج‌های رایگان اوج یادگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *