نکات مشاوره ای

مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور با یادگیری آسان

تدریس دروس تخصصی اساتید برترکنکور آسان است

مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور با یادگیری آسان چگونه است؟ دانش آموزان عزیز؛ میدانیم نام کنکور هرکجا که باشد به خودش کمی ترس و اضراب همراه دارد… اینکه اگر قبول نشوم؟

اگر وقت نکنم تمام مباحث را به خوبی بخوانم؟ و هزاران اگر دیگر اولا که با اما و اگر نمیتوان زندگی کرد، دوما کنکور را خراب کنی مگر چه چیزی را از دست دادی؟

در عوض سال بعد با تلاش بالا و بدون ترس وارد حوزه می شوید. نگران قبول شدن ها و قبول نشدن ها نباشید. مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور با یادگیری آسان

هر کس سرنوشتی دارد، که خودش آن را می سازد شما میدانید که به علت وجود کرونا و شرایط بد نمیتوانید به مدرسه یا حتی کلاس های کنکور بروید.

سلامتی مهم تر از درس و کنکور است اما باز هم راه حل های زیادی برای کنکور دادن وجود دارد. یکی از آن راهکار ها مطالعه حرفه ایی و تست زنی حرفه ایی با یادگیری آسان است.

که به بهترین شیوه ها به شما آموزش میدهد تا نگرانی هایی که دارید و بسیار طبیعی هم هست را فراموش کنید.

به جای آن با کمک این پکیج میتوانید دانش و تکنیک هایتان را گسترش دهید و در روز کنکور به خوبی حاضر شوید میدانید که برای تست زدن باید یه سری نکات رعایت شود یکی از آن نکات خوب درس خواندن است.در ادامه با ما همراه باشید.

نمونه تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودی
ادامه مطلب

آزمون سراسری

اسم کنکور که می آید به همراه خود، پیچیدگی دارد، سختی دارد، اما در مسیر امکان شکست وجود دارد، البته که ناامید نباید شد،

چرا که شکست افراد و ناتوانی افراد از ناامیدی آنان است. ما درباره کنکور گفتیم، گفتیم سوالاتش با سوالاتی که در امتحانات مدرسه می آمد حسابی فرق دارد، در هر صورت شما نیازمند یک ناجی هستید.

البته داشتن یک معلم یا داشتن کتاب های کمک آموزشی به تنهایی قابل حل نخواهد بود، شما و توانایی شما، ممارست و پیگیری شما در کنار آن داشتن کتب آموزشی و مشاور و یک معلم خوب میتواند پکیج خوبی برای شکست کنکور باشد.

برای نبرد آماده باشید! کنکور آن قدر ها هم قوی نیست. ما به شما پکیج آموزشی یادگیری آسان را پیشنهاد میکنیم که زیرمجموعه ی کنکور آسان است می باشد.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

پکیج آموزشی یادگیری آسان

شما تنها با هدف گذاری و برنامه ریزی و تلاش برای قوی شدن در عملکرد و سرعت تست زنی میتوانید خودتان را قوی کنید، مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور با یادگیری آسان

البته که داشتن پکیج آموزشی یادگیری آسان میتواند معلم خوبی برای شما باشد، با دیدن پکیج آموزشی یادگیری آسان و کمک معلمان عزیز که علاوه بر آموزش مشاور خوبی هم هستند به شما یادمی دهند.

که با تیپ های سوالات کنکور آشنا شوید و راحت تر بتوانید از پس این امتحان سخت بربیایید، در این مسیر باید فقط کافی است کمی اعتماد به نفس داشته باشیدو با تلاش وپشتکار بتوانید در آزمون موفق شوید.

چرا پکیج آموزشی یادگیری آسان؟

در کنکور چند نکته وجود دارد، 1_خوب درس خواندن 2_ تلاش و پشتکار3_ تست زدن و4_ زمان، که در بارهی زمان هرچه بگوییم کم است زیرا کنکور به زمان بسیار ربط دارد و زمان یکی از باارزش ترین چیزی است که در اختیار ما قرار گرفته است،

دانش آموزان کنکوری خیلی برایشان زمان مهم است زیرا باید طبق برنامه ریزی و آینده نگری درس بخوانند،

اگر زمانشان را با هرچیزی بگیرند نمی توانند طبق برنامه ریزی درسی پیش بروند، شما برای رفتن به کلاس های آموزش تست زنی علاوه بر وقت گذاشتن برای آن باید وقتی جدا هم برای رفت و آمدتان درنظر بگیرید این باعث میشود که از وقتتان کاسته شود،

طرح تابستانی کنکور آسان است
ادامه مطلب

تصور کنید در شهر تهران یا اصفهان یا مشهد زندگی میکنید، شهر هایی که تقریبا بزرگ هستند و بسیار ترافیک هم دارند، مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور با یادگیری آسان

شما برای رفتن به کلاس آموزشی تستی، باید زمان زیادی را صرف رفت و آمدن و ماندن در ترافیک کنید تا به کلاس برسید و بعد 2 ساعت هم در کلاس بنشینید و برگردید به خانه و باز حین برگرشتن به خانه ترافیک، شلوغی، تجمع و … وقتی به خانه میرسید دلتان میخواهد استراحت کنید،

پکیج آموزشی یادگیری

ذهتان خسته است و نمیتوانید درس بخوانید، و این موضوع به کلی وقت شما را میگیرد و شما را عقب می اندازد، اما وقتی دی وی دی های پکیج آموزشی یادگیری آسان را سفارش دهید،

در خانه بعد از کمی درس خواندن و تست زدن، فقط کافی است لپ تاپ را روشن کنید و دی وی دی ها را تماشا کنید، یک ساعت یا دوساعت بعد از دیدن دی وی دی ها میتوانید در حد نیم ساعت استراحت کنید و دوباره درس بخوانید.

بایک مقایسه ی این چنینی برای دانش آموزانی که هدف های بزرگی دارند و میخواهند صندلی دانشگاه تهران را بگیرند، زمان بسیار مهم است میتوانند در زمانشان صرفه جویی کنند، هم به درس خواندن هم به تست زدن و هم به تفریحشان برسند.

دانش آموز باید تلاشگر باشد

شما با تلاش و ممارست سعی میکنید کیفیت درس خواندتان نسبت به قبل رشد پیدا کرده باشد، یبار کافی است جلوی آیینه بیاستید و باخود مقابله شوید و ایراداتتان را بلند بلند به خود بگویید؛

تو کمی تنبلی صبح ها دیر از خواب بیدار میشوی، تو درس نمیخوانی و… و سعی کنید ایراداتتان را جبران کنید تا کنکور وقتی نمانده است!

شما باید کیفیت درس خواندن ماه اسفندتان با ماه مهرتان فرق کرده باشد، اگر فکر میکنید هیچ تغییری نکرده اید کافی است دروس موردنظرتان را در پکیج یادگیری آسان پیدا کنید و دی وی دی ها را سفارش دهید. مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور با یادگیری آسان

نتیجه گیری

پکیج آموزشی یادگیری آسان دادن راهکاری به دانش آموزان باعث می شود که آنان را به درس علاقه مند کنند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

با برنامه ریزی خوب و معلمانی فرهیخته میتواند بهترین مشاور برای شما باشند کافی است درباره ی ما کمی تحقیق کنید و اهداف ما را از انتشار چنین پکیجی بدانید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

ما میخواهیم دانش آموزان ایرانی همیشه در صدر دنیا قرار بگیرند بنابراین برآن شدیم تا با هرچه توان در جسم داریم به شما نکات مهم تسیتی و کنکوری را بیاموزیم. و تا الان هم بسیار موفق بودیم خداراشکر میکنیم که برای دانش آموزان این مرز و بوم تلاش کرده ایم و موفقیت آنان را می بینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *