نکات مشاوره ای

مشاور تحصیلی اوج یادگیری برای کنکور 1401

مشاور تحصیلی اوج یادگیری برای کنکور 1401

مشاور تحصیلی اوج یادگیری برای کنکور 1401 :  یکی از مهم مولفه های کنکور گفتیم تست زدن و درس خواندن به روش های درست است. برای اینکه بدانیم از همان اول مسیر را درست رفته ایم یا نه میتوانیم از مشاور تحصیلی اوج یادگیری استفاده کنیم.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس درس شیمی دهم انتشارات گیلناادامه مطلب
نمونه تدریس درس شیمی دهم انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای زمان صحیح مطالعه از دید اساتید برتر کنکور آسان استادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای زمان صحیح مطالعه از دید اساتید برتر کنکور آسان استادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای در کنکور 1401 چگونه موفق شویم؟ادامه مطلب

 

در واقع شما نیاز دارید یک معلم یا مشاور در کنارتان داشته باشید تا به شما راهکار های خوب و مهمی را برای کنکور ارزانی دارد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

بنابراین توصیه ی اوج یادگیری به شما این است که در کنار خود در اول مسیر حتما یک مشاور خوب و قهار داشته باشید البته اوج یادگیری برای کنکور شما بسیار فکر های خوبی دارد زیرا می داند که شما نیاز به راهنمایی جدی دارید که برنامه های ارائه شده را باید عینا پیروی کنید.

نقش مشاور تحصیلی در کنکور

دانش آموزان هنگام مطالعه علاوه بر دروس مدرسه، با اولویت قرار دادن مطالعه دروس کنکوری از طریق تأمین منابع آموزشی، بسیار درس خواندن به این روش ها می تواند برای دانش آموزان خسته کننده باشد.

و همگی این ها به علت سختی دروس می باشد. و شاید برنامه ریزی اشتباه آنان. بنابراین حضور مشاور تحصیلی اوج یادگیری برای شما ضروری است. در ادامه بیشتر درباره ی نقش مشاور صحبت می کنیم.

شیوه آموزش استاد احمدی چیست؟
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

به طور کلی وظیفه مشاور تحصیلی این است: مشاوره مطالعه ، انتقال مهارت های یادگیری، حل مشکل عدم موفقیت در مطالعه، استرس و اضطراب امتحان ، از بین بردن مشکلات رفتاری ، ارائه راه حل برای حل مشکلات روانی و در نهایت آماده سازی راه موفقیت برای دانش آموزان عزیزی که هدف های بلندی را در سر میپرورانند.

راه حل های موفقیت آمیز برای دانش آموزان، به ویژه در زمینه های مورد علاقه در دانشگاه های خوب کشور. خدمات مشاوره دانش آموزی از قبیل برنامه ریزی درسی، مشاوره درست در زمینه های درس خواندن و… دانش آموزان را قادر می سازد تا توانایی ها و محدودیت های خود را بشناسند و از امکانات موجود به طور کامل استفاده کنند.

مشاور تحصیلی

خدمات مشاوره دانشجویی می تواند با شناسایی دقیق استعدادها و توانایی های آنها، دانش آموزان را به سمت موضوع مناسب راهنمایی کند. مشاوره تحصیلی با همکاری معلمان ، خانواده ها و مسئولان مدرسه می تواند دانش آموزان را در حل مشکلات تحصیلی، خانوادگی و روانی و ایجاد ثبات کمک کند. از نظر عاطفی و در نهایت رسیدن به اهداف آموزشی هم میتواند بسیار مهم باشد که مشاور میتواند کمک کننده باشد.

مشاور علمی با شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان، به آنها کمک خواهید کرد تا از پتانسیل اضطراب امتحان خود نهایت استفاده را ببرند و حتی به آنها در انتخاب موضوعات درست و منطقی کمک کنید.

این پایه و اساس موفقیت تحصیلی و شغلی دانش آموزان است. مشاور دانشجویی قطعاً فارغ از خانواده دانش آموز، دانش آموزان خود را با موفقیت بالایی مشاوره میدهد.

خانواده سرعت دانش آموزان را در دستیابی به اهداف مطالعه تنظیم می کند، خانواده های بی انگیزه ، ناآگاه و غیرفعال دانش آموزان بسیار مستعد را به تأخیر می اندازند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

به همین دلیل ، نیاز به مشاوره با والدین در روند مشاوره مدارس اهمیت ویژه ای پیدا می کند، مشاور آموزشی خانواده را از خصوصیات و استعدادهای کودک کم دیده خود آگاه می کند و مهارتهای لازم برای موفقیت آنها را به آنها می آموزد.

مشاور همچنین به حل مشكلات درون خانواده كه می تواند باعث ترك دانش آموز از مدرسه شود، كمك خواهد كرد. بدون شک مشاور تحصیلی نقش بسیار مهمی در موفقیت دانشجویان در کنکور سراسری دارد که دانشگاه های تهران را دشوار و پیچیده کرده است.

تاثیر قطعی معدل در کنکور
ادامه مطلب

نظرسنجی ها نشان می دهد بیش از 90٪ از رتبه های زیر 100 از مشاور کنکور استفاده کرده اند، اگرچه بیشتر آنها به دلایلی این واقعیت را که دارای مشاور کنکور هستند پنهان می کنند.

 دانش آموزان پشت کنکوری

بسیاری از دانش آموزان با وجود سخت کوشی و دوره های طولانی تحصیل، به دلیل کمبود مهارت های یادگیری اساسی و لازم و فنون یادگیری ، بهره وری بالایی ندارند.

در نتیجه، آنها پیشرفت نمی کنند و نمی توانند آنطور که شایسته است راه بروند. در مسیر آموزش دریغ کنید. بعضی اوقات دانش آموز روش صحیح مطالعه را می داند اما نمی تواند به درستی برنامه ریزی کند؛ اشتیاق این دانش آموزان برای ادامه تحصیل با گذشت زمان کمرنگ می شود.

مشاوره دانشجویی برای والدین و فرزندان آنها بسیار مهم است زیرا نقش مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت دانش آموزان در مسیر آموزشی و شغلی آنها دارد.

به طور کلی، اهداف مشاوره تحصیلی عبارتند از: مشاوره تحصیلی، انتقال مهارت های یادگیری، حل مشکل عدم موفقیت در مطالعه، استرس و ترس از امتحانات ، رفع اختلالات رفتاری، ارائه راه حل برای حل مشکلات روحی و روانی و در نهایت زمینه سازی.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

خدمات مشاوره دانشجویی دانش آموزان را قادر می سازد تا توانایی ها و محدودیت های خود را بشناسند و از امکانات موجود بهینه استفاده کنند. خدمات مشاوره دانشجویی می تواند با تعیین دقیق استعدادها و توانایی های دانش آموزان، آنها را به سمت موضوع مناسب راهنمایی کند.

مشاوران تحصیلی می توانند با همکاری معلمان، خانواده ها و مسئولان مدرسه در حل مشکلات تحصیلی، خانوادگی، روانشناختی و ثبات به دانش آموزان کمک کنند. از نظر احساسی کمک کنید.

مشاور تحصیلی قطعاً فارغ از خانواده دانش آموز ، خانواده و والدین نقش مهمی در پیشرفت افت تحصیلی یا موفقیت تحصیلی و شغلی آنها ، به دانش آموزان خود بسیار موفقیت آمیز نخواهند داد.

بنابراین تمامی این تعاریف می تواند بسیار در سرنوشت فرزند شما موثر باشد در واقع اوج یادگیری با ارائه ی خدمات کنکوری همیشه سعی دارد بهترین ها را برای شما ارائه دهد.

مشاور تحصیلی اوج یادگیری برای کنکور 1401 برای شما دانش آموزانی که تازه وارد سال دوازدهم می شوند می تواند برنامه ریزی خوبی برای درس خواندن و رسیدن به هدفتان باشد. اوج یادگیری همیشه بهترین ها را پیشهاد میدهد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

از هرکجا که صحبت کنیم نمیتوان نقش مشاور تحصیلی در کنکور را غافل شد. زیرا مشاور تحصیلی با دادن خدمات خوب در زمینه کنکور و تست زدن و درس خواندن میتواند برای شما بسیار کاربردی باشند. یادتان باشد که حتما برای درس با مشاور تحصیلی اوج یادگیری هماهنگ باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *