نکات مشاوره ای

مشاوره و تست زنی موضوعات کلیدی کنکور

مشاوره و تست زنی موضوعات کلیدی کنکور

مشاوره و تست زنی موضوعات کلیدی کنکور : در این مقاله می خواهیم شما را با تکنیک های ارزیابی آشنا کنیم. همانطور که قبلاً در مباحث جهت گیری برای کنکور ذکر شد،

 

آزمونها عمدتا با هدف تسلط بر موضوعات درس و افزایش سرعت واکنش به آزمونها انجام می شود. این یکی از موارد استفاده است که انواع مختلفی از سوالات و نحوه حل سریع آنها را از شما می پرسد.

با این حال، این جنبه از آزمایش به طور کلی باید در هنگام یادگیری مورد توجه قرار گیرد. جنبه دیگر تست زمانی است که قرار است در امتحان شرکت کرده و نتایج آموزش و یادگیری خود را ارزیابی کنید.

تکنیک های تست زنی

در اینجا نوع آزمونها با مرحله آموزش متفاوت است. شما باید بتوانید سرعت ، دقت ، مهارت و تسلط خود را نشان دهید. بنابراین، شما باید با تکنیک های تستی آشنا باشید.

اگر با تکنیک های آزمایش آشنا نیستید، سرعت کندتری خواهید داشت و نمی توانید آنطور که می خواهید عمل کنید. در این مقاله قصد داریم این جنبه از تست زنی را مورد بحث قرار دهیم.

تست زدن در کنکور یک تکنیک است! این یک مهارت است یک چیز قطعی است. نکته این است که انواع سوالات تشریحی و تستی متفاوت است.

خرید پکیج های تخصصی کنکور 1401
ادامه مطلب

زیرا در راه حل واضح شما سرعت عمل را دارید و فقط باید بر موضوع مسلط شده و آن را با جزئیات توضیح دهید و درست را حدس بزنید.

بنابراین به خاطر داشته باشید که آزمون ها تکنیک های خاص خود را دارند و اگر شما یک آزمون یا سوال تشریحی دارید، باید رویکرد و شیوه عمل متفاوتی را اتخاذ کنید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

به تست هایی که ممکن است هرگز نتوانید به صورت تشریحی پاسخ دهید. ما سعی می کنیم نکات کلی و تکنیک های تست را در زیر به شما ارائه دهیم و سپس تکنیک های تست اختصاصی را از هر دروس جدا کنیم.

نکات مربوط به تکنیک های تست زنی

قبل از اینکه در مورد تکنیک های آزمایش صحبت کنیم، ابتدا باید چند نکته را به شما یادآوری کنیم. توجه به این نکات بخصوص در جلسه کنکور به شما کمک می کند. این نکات را در تکالیف آزمایشی خود امتحان کنید. هنگامی که کتاب های آزمون را پیش روی خود دارید برای تسلط بیشتر برای یادگیری تست بزنید.

ریز و جمع و جور نوشتن

یکی از مشکلاتی که اغلب داوطلبان کنکور با آن روبرو هستند پ، کمبود فضا در پرسشنامه است. این افراد از نظر دستخط دست خط درشتی دارند توجه داشته باشید که روز کنکور نمی توانید کاغذ اضافی بردارید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

در عین حال، آنها اغلب فرصت کمی برای محاسبه پرسشنامه دروس محاسباتی مانند ریاضیات ، فیزیک ، شیمی یا زیست شناسی و غیره دارند. سعی کنید در فضای کمتری بنویسید.

خلاصه نویسی

سعی کنید خلاصه ای بنویسید تا پرسشنامه را از دست ندهید. خلاصه باید به گونه ای باشد که چیزی از دست نرود و در بررسی راه حل اشتباه نکنید. به شما کمک می کند تا راه حل را در فضای کوچکتر بنویسید.

علامت گذاری نکات مهم

هر زمان که سوالی را می خوانید، همیشه از شما خواسته تا مواردی را بشمارید حتما دقت کنید. اگر سوالی دارید آن را یاد داشت کنید بعد از دبیر مربوطه سوال کنید، سعی کنید زیر مطالب درخواستی خط بکشید تا سوء تفسیر نشود.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

مرحله را دنبال کنید. یا سوال متنوع جدا شوید. هنگام حل یک سوال، به ویژه اگر در دروس محاسباتی شرکت می کنید، سعی کنید در هر مرحله از راه حل یا پاسخی که دریافت کرده اید خط بکشید و سپس به راه حل بروید.

نکات طلائی و تست زنی کنکور فیزیک با استاد مسعودی
ادامه مطلب

این امر پیدا کردن اعداد مهم در محلول را آسان می کند. شما این کار را می کنید، و احتمال اشتباه شما بسیار کاهش می یابد. در برخی از موضوعات دیگر، مانند ادبیات یا دین و زندگی، ممکن است لازم باشد برخی از عناصر جمله را برشمارید و یا زیر یک سری فعل ها را برای اینکه بهتر جواب دهید خط بکشید.

با در نظر گرفتن این نکات کلی در مورد تکنیک های تست، بهتر است با معرفی تکنیک های تست شروع کنید. تکنیک های امتحان یکی از مهارت های مورد نیاز برای کنکور است که باید در مرحله دوم میانی آن را تقویت کنید. تأثیر تست زنی در قبولی شما بسیار موثر است.

موضوع آزمایش فناوری یک موضوع بسیار پیچیده و گسترده است که حتی در مورد آن کارگاه ها و دوره های مفصلی نیز برگزار می شود. با این حال، ما سعی می کنیم به طور مختصر شما را معرفی کرده و مهمترین تکنیک های آزمایش را به شما معرفی کنیم.

بخشی از توضیحات در این مقاله، کلی است و برای همه دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان طراحی شده است، و برخی از توصیه های مربوط به دوره های خاص به طور جداگانه ارائه شده است.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

آشنایی با سوالات تستی

اگرچه برخی از افراد و موسسات ادعا می کنند که روش هایی را توسعه داده اند که به موجب آنها می توانند بدون حل مشکل یا توجه به مشکل و با توجه به قوانین احتمال، تست ها را به درستی ارزیابی کنند، اما چنین چیزی عملاً غیرممکن است.

در حالی که به طور کلی یک فرایند و رویه خاصی در طراحی کنکور وجود دارد، اما دلیلی بر این نیست که فقط با نگاه به سوال ، پاسخ صحیح را بدست آورید.

آنها تکراری هستند و به این ترتیب می توانید بر آن مسائل تمرکز کنید. اما باید توجه داشت که روند تنظیم سوالات کنکور هر چند سال یکبار تغییر می کند و سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان متولی تهیه سوالات کنکور توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

کنترل نسبی کل کتاب را داشته باشید شما می توانید تنها بر سوالات و موضوعات متداول متمرکز شوید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

در کنکور شما برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را داشته باشید باید بتوانید به خوبی از پس سوالات کنکور که تستی هم هست بربیایید در واقع شما باید بتوانید به خوبی بخ سوالات تستی پاسخ دهید و نتیجه ی مناسبی دریافت کنید.

برای این کار بهتر است در خانه بسیار تست کار کنید و خودتان را تقویت کنید و با سرعت عمل بالایی در کنکور بتوانید به سوالات تستی پاسخ دهید. با یادگیری آسان همراه باشید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *