نکات مشاوره ای

مشاوران یادگیری آسان

تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیری

آشنایی با مشاوران یادگیری آسان … مشاوره یکی از نیاز های هر انسان برای توجه بهتر به مسائل مهم زندگی است، بنابراین برای آموزش و یدگیری اینکه چگونه کنکور را پشت سر بگذاریم نیاز به یک مشاور بسیار خبره و کاربلد داریم.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

پیشنهاد یادگیری آسان به شما این است حتما در انتخاب مشاوران خود، توجه به خرج بدهید. حالا امکان دارد از خود بپرسید کار مشاوران یادگیری آسان چیست؟

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

در واقع کار هر مشاوره آموزش دادن در کار مربوط به تخصص اوست. مشاوران یادگیری آسان برای دانش آموزان برنامه ریزی میکنند و روش های صحیح درست درس خواندن و تست زدن را به آنان یاد می دهند و با گذشت هرهفته مشاوران پیگیر درس دانش آموزان هستند.

مشاوران برتر

مانند نخی است در دست ما که باید به دنبال سر نخ بگردیم هر طرف این نخ را بگیرید یک طرفش به مشاور ختم می شود. چه چیزی بهتر از این که مشاوران یادگیری آسان به صورت رایگان به دانش آموزان خدمات می دهد،

 

اسامی مشاورین ارشد یادگیری آسان به شرح زیر است :

1- مهندس رسول فراهانی ( مدیر طرح رتبه گردون ) 09121968536

2- سرکار خانم کوهستانی ( مدیر طرح نخبگان ) 09121960775

3- دکتر پنجه (مدیر طرح طلایی ) 09121967648

4- خانم هاشمی (مدیر طرح جهش ) 09129275023

5-خانم ربیع زاده 09129597388

6-خانم داوری 09129233695

 

جهت استعلام سایر مشاورین با شماره 02122130931 تماس بگیرید

بسیاری از مشاوران را در شهر خود می شناسید اسم درکرده اند و دانش آموزان زیادی به آن مراجعه می کنند اما خروجی حاصل از این مشاور زیر 10 درصد هم نمی شود برخی از افراد تنها می خواهند اسم در کنند و به هر طریقی شده است،

راه های موفقیت در کنکور
ادامه مطلب

پای دانش آموزان را به  اتاق خود بکشانند و با گرفتن هزینه های گزاف برنامه ریزی درسی کنند، این مشاوران تنها دلالانی هستند که روح و جسم دانش آموز را در دستانشان می گیرند و از خون این دانش آموزان تغذیه می کنند،

به طوری که سال دوازدهم دورانی است دانش آموز ود به خود استرس کنکور را دارد و با وجو چنین مشاوری که این گونه با دانش آموزان رفتار می کنند از شکست دانش آموز او را صد مرحله عقب تر می اندازد پس چرا باید دانش آموز خود را دست چنین گرگ صفتانی بی اندازیم؛

خب در این گرونی و شرایط سخت کشور چرا وقتی می توان  با یادگیری آسان مشاوری رایگان داشت این همه هزینه کرد؟

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

مشاوران چه وظایفی دارند؟

مشاوران باید دلسوزانه در کنار دانش آموزان بیاستند و با مهربانی کامل و تسلط بالا در کار خود به دانش آموزان کمک کنند، مشاوران برای دانش آموزان برنامه ریزی درسی می کنند،

و با روش های نوین تست زنی و خوانش صحیح درست دانش آموزان را مجاب برای یادگیری و ممارست بالا میکنند. می دانیم که در کنکور باید تست زد و تست هم سخی خودش را دارد و دانش آموزانی که از سال دوازدهم یا دهم شروع به درس خواندن برای کنکور می کنند،

باید روش های صحیح تست زنی را بیاموزند و بیشترین وقت خود را برای یادگیری تست زنی بگذارند، بنابراین یکی از روش های مهم تست زنی، مشاور وقتی ورود می کند به حوزه ی درسی دانش آموز ابتدا به آن روش های صحیح خواندن دروس را می آموزد یعنی چگونه مثلا کتاب ادبیات یا فیزیک یا فلسفه یا زیست را برای کنکور بخوانیم؟

مشاور به شما آموزش می دهد چگونه دروس را در مغز خود تحلیل کنیم چگونه آنالیز کنیم؟ چگونه در ذهن خود تثبیت کنیم؟ مشاور به شما می آموزد موقع کنکور چگونه غذایی بخوریم و چه ساعاتی را به خواب یا استراحت و تفریح بپردازیم؟

بنابراین یک فرد کنکوری که برای اولین بار می خواهد کنکور بدهد باید بتواند این موانع را از جلوی پای خود با کمک مشاور بردارد.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زنی فوری کنکور1401 با اساتید برتر یادگیری آسان
ادامه مطلب

همه ی دانش آموزان برای موفقیت بهتر در کنکور باید با یک مشاور خوب صحبت کنند تا روش هایی را برای درس خواندن و برای بهترین بودن در روز کنکور به دانش آموزان بیاموزد،

یادگیری آسان

بنابراین پیشنهاد ما به شما یادگیری آسان است که با ارائه ی بهترین خدمات که به صورت رایگان هم می باشد در اختیار دانش آموزان قرار دهد، زیرا شعار اصلی یادگیری آسان این است که همگی دانش آموزان باید از نعمات آموزشی به صورت یکسان برخوردار باشند. بنابراین با کمی تحقیق در زمینه ی کنکور اینکه چه درسی بخوانیم؟ چگونه بخوانیم؟

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

 

دانش آموزان چه چیز هایی را باید در نظر داشته باشند؟

هرکس هدفی برای درس خواندن دارد یکی میخواهد اقتصاد بخواند یکی میخواهد جامعه شناس بشود یکی میخواهد شیمی دان بشود دیگری میخواهد مهندس معمار شود و… شما باتوجه به آنچه که میخواهید بشوید باید هدفمند باشید.

اولویت بندی اهداف یکی از کار مهم برای رسیدن به اهدافمان محسوب میشود یعنی وقتی شما اولویت های خود را بدانید، بهتر میتوانید برای رسیدن به اهدافان برنامه ریزی کنید.

افراد با انگیزه برای خودشان هدف های مشخص میکنند. هدفمندی سیستمی است که در شیوه ی درس خواندتان بسیار تاثیر گذار است زیرا این نظمی که حاکم می شود بهتر می تواند به کار شما جهت بدهد.

بنابراین مشاوران یادگیری آسان است به شما کمک میکنند با هدف وارد شوید. می دانید که کنکور را برای اولین بار دارید شرکت می کنید و هیچ چیزی ازش نمیدانید یا هیچ رشته و دانشگاهی را نمیشناسید.

یا خیلی موضوعات دیگر که برای بار اول قرار است با آن آشنایی داشته باشید و هیچ نمیدانید بنابراین داشتن یک مشاور در کنار شما میتوانید به شما راه کار های مناسبی ارائه کند و با میزان کشش شما برای هر درس میتواند برنامه ریزی کند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

یا ساعت استراحت برای شما بگذارد شیوه های خوب درس خواندن و تست زدن را به شما بیاموزد یا به شما یادبدهد چگونه تلاش کنید و راه هایی نشان شما بدهد که با تلاش و ممارست بتوانید در آن راه پیروز باشید.

همچنین این مطالبی که در اینجا نوشته میشود توسط مربیان و مشاور و یک تیم بسیار خوب و قوی نوشته شده است یعنی عمل کردن به آن به شما کمک میکند تا راحت تر تصمیم بگیرید. با انگیزه ی بالا و هدف گذاری وبرنامه ریزی با کمک مشاوران و معلمان بتوانید بهتر درس بخوانید.

 

برای درس خواندن باید هدف داشت و با روش های درست برای کنکور پیش رفت همانطور که می دانید هر کاری روش های مخصوص به خودش را دارد و شما برای کنکور باید روش های مخصوص خودش از قبیل برنامه ریزی درست، روش های صحیح درس خواندن، روش های درست تست زدن را بیاموزید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

1_ مشاوران یادگیری آسان

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *