نکات مشاوره ای

قیمت محصولات گیلنا

قیمت محصولات گیلنا

همان‌طور که همه ما می‌دانیم، کنکور سراسری می‌تواند تعیین‌کننده آینده بسیاری از دانش‌آموزان باشد. در واقع همه افرادی که قصد شرکت در این آزمون مهم و سرنوشت‌ساز را دارند، از ابتدای دوران دبیرستان تا زمان اخذ دیپلم درحال آماده شدن جهت شرکت در کنکور هستند. مؤسسه کنکور آسان است سالیان زیادی است که از راه‌های مختلف به آموزش تست‌زنی و مفاهیم و تمامی دروس کنکور می‌پردازد، تا داوطلبین بتوانند به راحت‌ترین شکل ممکن به هدفی که در نظر دارند، برسند. از جمله بهترین اقدامات این مؤسسه می‌توان به ارائه محصولات گیلنا و محصولات اوج یادگیری اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص قیمت محصولات گیلنا اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

تا به امروز اکثر کسانی که در کنکور به رتبه‌ی تک‌رقمی و دورقمی دست پیدا کرده و در رشته موردنظر خود قبول شده‌اند،تنها با استفاده از این محصولات و همچنین آموزش‌های مجموعه کنکور آسان است، توانسته‌اند تا به جایگاه حال الان خود برسند.

خرید محصولات گیلنا

یکی از دغدغه‌های بسیار مهم همه دانش‌آموزان که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند، پیدا کردن منابع مناسب می‌باشد. در واقع اکثر این افراد نمی‌دانند که از کجا و چه منبعی را برای یادگیری آسان و هر یک از دروس پیدا کنند. مجموعه آسان یادگیری با ارائه محصولات گیلنا  به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به‌خوبی تمامی موارد مهم کتب درسی را فرا بگیرند.

همچنین تمام نکاتی که داوطلبین برای رسیدن به هدف خود نیاز دارند، در این محصولات ارائه شده‌است. محصولات گیلنر شامل کتاب‌های آموزشی، سی‌دی، دی وی دی، تست و جزوه‌های درسی است. همچنین برجسته‌ترین اساتید کشور و به تدریس انواع دروس کنکور در رشته‌های مختلف می‌پردازند. قیمت محصولات گیلنا نسبت‌ به امکانات و مواردی که شامل آن می‌شود، بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه می‌باشد؛ زیرا که مؤسسه ارائه‌ دهنده این محصولات درصدد این است که تمامی دانش‌آموزان توانایی خرید محصولات گیلنا و اوج یادگیری را داشته باشند.

همه چیز در مورد خلاصه نویسی برای کنکور
ادامه مطلب

 

دروس تخصصی در محصولات انتشارات گیلنا

همان‌طور که گفته شد، محصولات گیلنا برای تمامی دروس در همه رشته‌ها و در آش آموزان عزیز ارائه می‌شود و آن‌ها می‌توانند در مدت‌زمان کمی تمامی مفاهیم را یاد گرفته و با اقدامات به نفس بالایی در کنکور سراسری حاضر شود.  لازم است بدانید که تمامی دروس تخصصی رشته‌های تجربی، ریاضیات، انسانی و… به بهترین شکل ممکن در این محصولات به‌صورت سی‌دی، دی وی دی، تست و کتاب‌های آموزشی ارائه شده‌است.

از جمله مزایای خرید محصولات گیلنا می‌توان به این مورد اشاره کرد که تمامی موارد براساس کتب درسی بوده و سوالاتی که در کنکور ارائه می‌شود، است. همان‌طور که بهتر میدانید، همان‌طور که بهتر می‌دانید، دروس تخصصی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در صورتی‌ که داوطلب بتواند بیشترین امتیاز را در دروس تخصص کسب کند، از شانس بیشتری برای قبولی در رشته و دانشگاه موردنظر خود دارد.

چنانچه به‌دنبال یک پکیج کامل برای یادگیری دروس تخصصی خود هستید، پیشنهاد می‌شود که از خرید محصولات گیلنا غافل نشوید. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت محصولات گیلنا با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید وبه سایت  آسان یادگیری مراجعه کنید.

دروس عمومی

درواقع باید گفت که اهمیت و مطالعه دروس عمومی به‌صورت اصولی از اهمیت دروس تخصصی کمتر نیست؛ شما می‌توانید با خریداین محصولات تمامی دروس ریاضی، فیزیک و غیره را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل فرا بگیرید.  همچنین و در این محصولات تست‌ های ارائه‌ شده است که می‌ توانید با سوالات کنکور به‌خوبی آشنا شوید.

از جمله دروس عمومی که در محصولات گیلنا وجود دارد، می‌توان به عربی‌، زبان انگلیسی، ادبیات، دین و زندگی و… اشاره کرد. همچنین برترین اساتید کشور در این راه شما را کمک کرده و تمام مفاهیم را به شما تدریس خواهند کرد. در میان دروس تخصصی درس عربی دارای ضریب بیشتری است و چنانچه داوطلبین بتوانند در این درس موفق شوند، به نتیجه مطلوبی در کنکور سراسری خواهند رسید.

برنامه ریزی استاد مسعودی برای کنکور 1401
ادامه مطلب

 

دروس تخصصی در محصولات انتشارات گیلنا

 

قیمت محصولات گیلنا چگونه است؟

در ابتدا باید به شما بگوییم که شما می‌توانید جهت خرید این محصولات به سایت آسان یادگیری مراجعه کرده و  محصولات مربوط به هر درس را خریداری کنید. جهت اطلاع از قیمت محصولات نیز می‌توانید به اپلیکیشن و یا سایت آسان یادگیری و یا کنکور آسان است مراجعه کنید. خرید این محصولات به شما در یادگیری آسان مفاهیم کنکور کمک بسزایی کرده و شما را به قله موفقیت نزدیک می کند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *