نکات مشاوره ای

قبولی در کنکور 1401 با مطالعه در تابستان

قبولی در کنکور 1401 با مطالعه در تابستان

قبولی در کنکور 1401 با مطالعه در تابستان : خیلی از دانش آموزان این سوال را دارند که آیا می شود در تابستان با وجو تعطیلات این چنینی درس خواند؟ بله می شود شما باید سعی کنید همیشه درس بخوانید مخصوصا اگر هدف داشته اشید باید سعی کنید با برنامه ریزی درست و هدفمند بتوانید درس بخوانید.

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

مطالعه کردن در تابستان بستگی به خودتان دارد شما باید در تابستان درس بخوانید زیرا بهتر می توانید آزمون خطا داشته باشید، و روش های بیشتری را تا مهر می آموزید بنابراین در کنکور هرچه وقت داشته باشید باز هم کم است بهتر است وقتتان را غنیمت بشمارید یا درس بخوانید یا تست بزنید و یا روش های صحیح مطالعه و..

را بیاموزید می توانید با یک مشاورحرف بزنید تا روش های صحیح مطالعه کردن و درس خواندن و تست زدن را به شما بیاموزد زیرا می دانید که کنکور هیچ شوخی ندارد بلکه باید برای موفقیت بیشتر تلاش کنید تا ضعفتان را کم کنید و مشکلاتتان را در زمینه ی درس خواندن رفع کنید.

همگی این ها با وجو یادگیری آسان و برنامه ریزی درست برای مطالعه در تابستان شما شکل میگیرد. شما دانش اموزان این دور و زمونه هستید و می توانید همه چیز را در دست داشته باشید شما اینترنت و انواع کلاس های اموزشی و …

شیوه ی خواندن ادبیات فارسی پیش دانشگاهی انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

قبولی در کنکور 1401

دارید در صورتی که در 2 یا 3 دهه پیش واقعا کنکور دادن مشکل بود و هیچ دانش آموزی اطلاعی از تست و سوالات تستی و… نداشت و برای اولین بار به جلسه کنکور می رفتند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

و تست ها را می دیدند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و انواع کلاس های کنکوری میبینیم که در این دوران با وجود پیچیدگی هایی دانش آموزان از امکانات بسیار بالایی برخوردار هستند بنابراین توصیه می شود اگر چیزی را بلد نیستید در اینترنت جست و جو کنید اگر نمی توانید کلاس حضوری بروید از دی وی دی های آموزشی یادگیری آسان استفاده کنید اگر نمی دانید برنامه ریزی چیست با یادگیری آسان همراه باشید!

تابستان دوران طلایی برای درس خواندن!

تابستان مهم است زیرا حواس پرتی های دانش آموزان در این دوران کمتر می شود وقت بیشتری دارند تا به همه ی کار های خود برسند.

دانش آموزان دوازدهمی به مدرسه نمی روند یا اگر می روند ، زمان بسیار کمی را صرف می کنند و فرصت خوبی برای جبران نقاط ضعف در پایه های 10 و 11 و همچنین فرصت زیادی تا فرا رسیدن کنکور دارند.

بدون استرس و با آرامش می توانند درس بخوانند. ما در تابستان به مطالعه ی طولانی مدت نیاز نداریم زیرا هم دانش آموزان خسته می شوند و در واقع به نوعی از اینور رونده و از آن ور مونده می شود در شروع کار نیازی نیست به خود فشار بیاورید خود را خسته کنید،

داوطلبان تجربی به طور متوسط ​​7 ساعت در روز و داوطلبان علوم انسانی و ریاضی به طور متوسط ​​6 ساعت در روز نتیجه عالی در خوانیی در تابستان را خواهند داشت.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

دوران طلایی برای درس خواندن!

روش های مطالعه دروس در تابستان همانطور که می دانید، اولین مرحله روخوانی، هر درس را که می خوانید باید در ابتدا رو خوانی کنید در واقع همان مدل روزنامه وار خواندن تا ذهن شما به خوبی با متون مورد نظر آشنا شود، هر درسی نیاز به پیش خوانی دارد البته به جز دروسی مانند ریاضی و فیزیک و دروس حل کردنی.

مرحله ی دوم مطالعه کردن دروس می باشد، سعی کنید به جای حفظ کردن کلمات حتما آن ها را یاد بگیرید و با خود بخوانید و تکرار کنید، گاهی خوب است برای یک عروسک درس را توضیح بدهید یا برای خود بلند بلند آن را توضیح دهید.

گام اول تدریس فیزیک انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

مرحله ی سوم مرور کردن است، بعد از اینکه خواندید و کلید واژه ها را مشخص کردید بهتر است درس را مرور کنید. از خود بپرسید و مطمئن شوید که فهمیده اید. در نهایت تست زدن خیلی مهم است مثلا برای دروس اختصاصی بهتر است بعد از درس خواندن تست کار کنید،

تست ها را در زمانی تعیین شده جواب دهید و درصد گیری کنید نقاط مثبت و منفی خود را بیابید. در صورت اشتباه دوباره آن بخش ها را مرور کنید و تست ها را حل کنید و آن ها را یاد داشت کنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی کنکوری:

قبولی در کنکور 1401 با مطالعه در تابستان باید با برنامه ریزی همراه باشد. برنامه ریزی که برای کنکور انجام می دهید باید انقدر منطقی باشد که خیالتان راحت باشد که می توانید آن را بخوانید،

برای برنامه ریزی کاری که می توانید ابتدا شناخت نسبت به خود و مسئولیت پذیری خود نسبت به درس خواندن است در برنامه ریزی کنکوری باید سعی کنید به خوبی از پس برنامه ریزی ها همه روزه بربیایید. یادتان باشد همه ی دروس را در برنامه ریزی درسی خودتان بگذارید و با همان پیشروی کنید دروسی را که مشکل دارید زمان بیشتری بخوانید و دروسی را که بلد هستید تست بزنید.

یکی دیگر از نکاتی که باید بسیار آن را رعایت کنید این است که جوری برنامه ریزی کنید که تعادل را بین دروس حفظ کنید باید دروس را به خوبی کنار هم در برنامه ریزی درسی قرار دهید تا حریف دروس باشید به گونه ایی نباشد که در یک روز دروس اختصاصی بگذارید در روز بعدی دروس عمومی! قبولی در کنکور 1401 با مطالعه در تابستان باید بین دروس تعادل وجود داشته باشد.

باید به نوعی بین برنامه ریزی شما تنوع وجود داشته باشد و به خوبی حریف درس باشید. در برنامه ریزی خود علاوه بر تست زدن و قرار دادن تست در روز باید مرور کردن را هم قرار دهید تا دروس را مرور کنید،

زیرا اگر مرور نباشد هرچه که زحمت کشیده بودید را از دست می دهید بنابراین باید مرور کردن را هم در برنامه ی هفتگی خود قرار دهید. در برنامه ریزی شما پیرو هدفی خواهید بود باید به خوبی هدف گذاری کنید و به هدف خود برسید تا بهترین مطالعه را داشته باشید برنامه ریزی نیاز به هدف گذاری دارد هدفتان را باید مشخص کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

در کنکور باید مرور کردن و تست زدن را برنامه ریزی درسیتان قرار دهید تا بهتر بتوانید عمل کنید، در تابستان می توانید دروستان را با برنامه ریزی درست بخوانید.

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *