نکات مشاوره ای

قبولی با انتشارات گیلنا

قبولی با انتشارات گیلنا

قبولی با انتشارات گیلنا

برای همه ما روشن است که قبولی در کنکور با درس خواندن تمام وقت حاصل نمی‌شود در این راه پرپیچ‌وخم که یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها و در واقع مهم‌ترین مرحله زندگی نوجوانان و جوانان است .یکی دیگه از دقدقه های دانش آموزان این است که قبولی با انتشارات گیلنا چگونه است؟

عوامل زیادی باعث سهولت راه می‌شود همان‌طور که بسیاری از بزرگان و دانشمندان می‌گویند هوشمندانه کار کردن مهم است نه زیاد کار کردن، در مسیر کنکور نیز هوشمندانه کار کردن نتیجه بسیار بهتری از زیاد کار کردن دارد؛ یکی از عوامل مهم قبولی در کنکور داشتن راهنمایی‌های مناسب و جزوات خوب برای یادگیری و تست زنی است، برای این منظور باید دقت کنید که کتاب کلاس و اساتید مجرب و خوبی را در زمینه کنکور انتخاب کنید انتشارات گیلنا یکی از مؤسساتی است که تمامی مواردی که گفتیم را شامل می‌شود در این مطلب به شما خواهیم گفت که چرا انتشارات گیلنا از بهترین مؤسسات برای کنکور است، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا انتخابی هوشمندانه در اولین مرحله مهم و چالشی زندگی‌تان داشته باشید.

قبولی با انتشارات گیلنا

تاریخچه انتشارات گیلنا

انتشارات گیلنا با ۲۸ سال سابقه درخشان توسط آقای حسین احمدی تأسیس شد و تا به امروز توانسته بسیاری از داوطلبان را در مسیر کنکور یاری نماید. کلمه گیلنا مخفف کلمات گروه یادگارسازی لوح‌های فشرده نشر استاد احمدی است . این مجموعه که از سال ۷۳ تا کنون در حال فعالیت است . اولین مجوز انتشار لوح‌های فشرده را برای انتشار انواع ویدئو های کمک‌آموزشی دریافت کرده است.

چرا انتشارات گیلنا را انتخاب کنیم؟

همه ما می‌دانیم که حضور یک استاد توانا برای هر کدام از درس‌ها امر کلیدی برای موفقیت در کنکور است به همین دلیل است که بسیاری از داوطلبان برای ثبت‌نام کلاس‌های کنکور اقدام می‌کنند، داوطلبان باتوجه‌به مراکز آموزشی و کلاس‌های کنکوری در شهری که در آن زندگی می‌کند موسسه‌ای را انتخاب می‌کنند اما مسئله‌ای که داوطلبان به آن توجه نمی‌کنند آن زمانی است که باید صرف رفت و آمد از منزل به کلاس‌های حضوری را بکنند، علاوه بر این مسائل تمامی اساتید عالی و درجه یک‌دریک شهر متمرکز نیستند، بنابراین با این کار آن‌ها نهایتاً از یک یا دو استاد بسیار عالی بهره‌مند خواهند شد، یکی دیگر از معایب کلاس‌های حضوری فراموشی مباحث و دسترسی نداشتن به آموزش مجدد آن‌ها است زیرا مباحث تنها یک‌بار در کلاس گفته می‌شود.

نحوه ی مطالعه درس ریاضی چگونه است؟
ادامه مطلب

کنکور آسان است یک مجموعه از اساتید فوق حرفه‌ای در هر یک از دروس کنکور بوده و به دلیل اینکه پکیج‌های آن به‌صورت ویدئوی ضبط شده می‌باشد، دیگر نیازی به‌صرف وقت‌های زیاد در ترافیک و جاده نخواهید داشت.علاوه بر آن شما دسترسی کامل به تمامی مباحث در هر زمانی که بخواهید خواهید داشت، درواقع شما با یک استاد 24 ساعته می‌توانید شروع به درس خواندن برای کنکور کنید، مؤسسات زیادی وجود دارند که خود را بهترین مؤسسه در حال حاضر کنکور بدانند اما شما با یک بررسی در سوابق و کیفیت تدریس گیلنا یا همان کنکور آسان است به این نتیجه خواهید رسید که بهترین مؤسسه کنکوری موجود در حال حاضر انتشارات گیلنا است.

 

راهکار قبولی در کنکور سراسری با انتشارات گیلنا

امر برنامه‌ریزی یک امر اجتناب‌ناپذیر برای تمامی مراحل زندگی است اما در مسیر کنکور این امر به شدت خود را نشان خواهد داد به‌طوری که به‌یقین به شما خواهیم گفت که بدون برنامه‌ریزی شانسی برای موفقیت نخواهید داشت به همین خاطر است که تمامی داوطلبان کنکور به برنامه‌ریزی می‌پردازد اما نحوه برنامه‌ریزی نیز بسیار بسیار مهم می‌باشد در این میان اشخاصی موفق خواهند شد که یک برنامه اختصاصی با توجه به توانمندی‌ها و روحیه‌شان داشته باشد و به آن حتماً عمل کند زیرا برنامه‌ای که عمل نداشته باشد با بی‌برنامگی تفاوتی ندارد، پس تا به اینجا فهمیدیم که باید یک برنامه مخصوص به خود داشته و به آن حتماً عمل کنید.

قسمت اول برنامه‌ریزی یعنی تدوین یک برنامه اختصاصی باتوجه به توانمندی‌ها، نقاط قوت و ضعف و … توسط تیم مجرب برنامه‌ریزی گیلنا انجام خواهد شد بنابراین نگرانی از این بابت نداشته باشید اما قسمت دوم یعنی عمل به برنامه و حضور مؤثر در آزمون‌ها  کاملاً به شما بستگی دارد، حتماً توصیه می‌شود که به این برنامه‌ها عمل کنید در آزمون‌ها شرکت کنید تا خود را محک بزنید و حتماً تحلیل آزمون را انجام دهید، با این کار شما بیشتر راه موفقیت در کنکور را طی کرده‌اید، درواقع شما بدون دغدغه می‌توانید برنامه اصولی خود را داشته باشید و با پافشاری روی برنامه و عمل به آن گاری را کرده باشید که بیشتر داوطلبان در انجام آن اراده‌ای ندارند بنابراین از رقبای خود پیشی خواهید گرفت.

کنکور آسان است یا حرف آخر
ادامه مطلب

تیم مشاوره اوج یادگیری با بررسی تایم‌های آزاد شما ، توانمندی‌ها ، دروسی که تاکنون خوانده‌اید و دروسی که بهتر است در ادامه به برنامه خود اضافه کنید یک برنامه کاملاً اختصاصی برای شما طراحی می‌کند توجه داشته باشید که این برنامه تنها مختص شما خواهد بود و برای داوطلبین دیگر قابل‌استفاده نیست، پس از این فرصت استفاده کرده و بهترین نتیجه را بگیرید.

اساتید گیلنا

همان‌طور که در قسمت‌های قبل اشاره شد انتخاب اساتید مجرب برای هر کدام از درس‌های کنکور یک انتخاب بسیار تأثیرگذار و مهم است . ما در این قسمت به اسامی تمامی مدرسان گیلنا خواهیم پرداخت . تا شما بتوانید با سرچ کردن نام آنها و دیدن سوابق کاری این عزیزان از انتخاب مؤسسه گیلنا مطمئن‌تر شوید

  1. مهندس سامان مطلبی: مدرس ریاضی و فیزیک گیلنا یا همان کنکور آسان است
  2. مهندس عارف ربیعیان: مدرس شیمی گیلنا یا همان کنکور آسان است
  3. دکتر عرفان پازوکی: مدرس شیمی و زیست شناسی گیلنا یا همان کنکور آسان است
  4. محمد حسینی نیا: مدرس زیست شناسی گیلنا یا همان کنکور آسان است
  5. استاد سیروس ستار نژاد: مدرس ادبیات گیلنا یا همان کنکور آسان است
  6. استاد سعید جوکار: مدرس عربی گیلنا یا همان کنکور آسان است
  7. استاد حسین احمدی: مؤسس مجموعه و مدرس دینی گیلنا یا همان کنکور آسان است
  8. دکتر امیر دانش زاده: مدرس زبان گیلنا یا همان کنکور آسان است

 

قیمت محصولات گیلنا

محصولات گیلنا با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد تا تمامی داوطلبان عزیز بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که پکیج خریداری شده توسط شما شامل یک مجموعه ویدئویی کامل از آن مبحث و جزوه تألیفی استاد مربوطه می‌باشد.

ثبت نام کنکور 1403 سراسری
ادامه مطلب

شما می‌توانید از 3 طریق زیر اقدام به خرید محصولات انتشارات گیلنا کنید:

  1. خرید از طریق اپلیکیشن گیلنا یا کنکور آسان است
  2. خرید از طریق فروشگاه اینترنتی گیلنا یا کنکور آسان است
  3. تماس با خود مجموعه به شماره 66552600-021

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

1 دیدگاه در “قبولی با انتشارات گیلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *