نکات مشاوره ای

شیوه تست زنی در تابستان 1401 چگونه باشد؟

شیوه تست زنی در تابستان 1401 چگونه باشد؟

شیوه تست زنی در تابستان 1401 چگونه باشد؟ برای اینکه در کنکور موفق باشید باید بتوانید به خوبی درس بخوانید و مطالعه کنید و بعد از مطالعه باید به خوبی تست کار کنید تا بتوانید موفق شوید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

کنکور 1401 هم مانند کنکور 1400 است و کنکور های سال قبل. پس خودتان را در استرس قرار ندهید که نمی توانم قبول شوم.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

مادر این بخش به شما شیوه ی تست زنی را به شما آموزش می دهیم تا در تابستان شروع کنید به درس خواندن و در صورت شروع شدن مهر ماه می توانید این بار قوی تر عمل کنید. در نتیجه خیلی مهم است بتوانید که تست را به خوبی بیاموزید تا بتوانید به خوبی در کنکور موفق شوید.

در واقع منظور از تست زدن در تابستان این است که بتوانید در تابستان به خوبی تست بزنید و با روش های تست زنی آشنا شوید تا موفق شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید با روش های تست زنی آشنا شوید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

چرا تست زنی در تابستان؟

بدین منظور از شما می خواهیم در تابستان خودتان را آماده کنید تا بتوانید در سال جدید تا حدودی با تست آشنا شوید.

بهترین کتب تست زنی دروس پزشکی کدام اند؟
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

شما در تابستان یاد می گیرید که به درس خواندن عادت کنید، در واقع این خیلی مهم است بتوانید که در تابستان شروع به یادگیری کنید و در ماه مهر خیلی جدی شروع کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زنی باید چگونه باشد؟

در ابتدا سعی کنید حتما خوب درس را بخوانید. در واقع اولین قدم برای تست زدن خوب درس خواندن است سعی کنید به خوبی درس بخوانید ابتدا روش های مطالعه را می گوییم و بعد درباره ی تست صحبت خواهیم کرد.

در ابتدا بهتر است یک بار پیش خوانی کنید درس را خیلی معمولی و خیلی راحت کتاب را باز کنید و از روی آن بخوانید دور دوم کمی عمیق تر بخوانید و جوری که کلمات را تکرار کنید و درباره ی آن فکر کنید و در دور سوم تحلیلی تر بخوانید دور چهارم از خود بپرسید و در نهایت مرور کنید.

این 5 مرحله بسیار در یادگیری عمیق شما تاثیر می گذارد و شما می توانید به خوبی دروس را یاد بگیرید. اگر دروس اختصاصی را خواستید بخوانید بعد از خواندن تست بزنید. اما دروس عمومی کاملا برعکس است. شیوه تست زنی در تابستان 1401 چگونه باشد؟

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

روش تست زدن و درس خواندن دروس عمومی و دروس تخصصی با یکدیگر فرق دارد، در دروس محاسباتی تمرین کردن برای شما ضروری است در دروس خواندنی روش خواندنی که در بالا گفتیم و نکته برداری و خلاصه برداری برای شما مهم است.

تست زنی1401

سعی کنید دروس را عمیق بخوانید هرچه بهتر بتوانید بر دروس مسلط شوید بهتر می توانید بر تست مسلط شوید کار شما خواندن است و سعی کنید خوب درس بخوانید.

برای خواندن دروس عمومی به علت حجم نکات بالا نیاز به یکسری کتاب ها دارید بهتر است سعی کنید با تحقیق خودتان این کتاب های کمکی که حاوی نکات مهم است را تهیه کنید و حتما خلاصه برداری کنید.

برای تست زدن بهتر است ابتدا یک سری شرایط را رعایت کنید مانند زمان شما باید سعی کنید تا بتوانید در یک تایم مشخص تست بزنید. تست زنی بسیار مهم است سعی کنید شرایط را جوری مهیا کنید شبیه کنکور باشد.

شما بهتر است تست های جامع را حل کنید خودتان را عادت بدهید به سوالات سخت یا متوسط سوالات آسان را بلد هستید، بنابراین خودتان را بالا بکشید.

فایده کتاب خواندن چیست؟
ادامه مطلب

بیشترین حد را بخوانید تا بهترین برای شما پیش بیاید. در نتیجه برای تست زدن سعی کنید شرایط را مهیا کنید ابتدا تست های جامع را مهیا کنید و در زمان خاصی به آن پاسخ دهید. شیوه تست زنی در تابستان 1401 چگونه باشد؟

بعد از تست زدن باید درصد بگیرید اگر درس به درس تست می زنید باید هر درس را 100 درصد بزنید تا روی دانش خود حساب باز کنید. اگر می خواهید دوره ایی تست بزنید، باید در مجموع آن بخش را مثلا در حد 90 درصد بزنید در واقع 90 درصد به بالا.

جمع بندی

البته شما برای تسلط بهتر است درس به درس تست بزنید و یک بار هم تست های دوره ایی را در آخر هفته بزنید یا در ماه یک بار بزنید و بعد درست و غلط خود را بیابید و آن سوالاتی را غلط زدید بهتر است دوباره آن بخش ها را بخوانید و مرور کنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

در کنار این تمرین های تستی که انجام می دهید می توانید کلاس های آزمون تستی بروید ماهی یک بار تست بزنید. در این کلاس های تستی می بینید که از شما آزمونی شبیه کنکور گرفته می شود و درصد و ترازتان را به شما نشان می دهند. شیوه تست زنی در تابستان 1401 چگونه باشد؟

و شما با توجه نقط قوت و ضعف خود می توانید بهتر درس بخوانید و بهتر تست بزنید. پس این نکته را در نظر داشته باشید.

شما در تابستان می توانید کلی اطلاعات لازم را از کنکور بدست بیاورید در واقع روش های کنکوری برنامه ریزی مشاوره را می آموزید و می توانید به خوبی در تست هایی که در اینده قرار است آن را بخوانید می توانید بهتر عمل کنید.

نتیجه گیری

مهم ترین چیز در کنکور تسلط داشتن است. شما هرچه بهتر بر مباحث تسلط داشته باشید و هرچه بیشتر بر سوالات کنکور تسلط پیدا کند با آزمون کار کردن و توجه به سوالات 10 سال گذشته ی کنکور شما می توانید بهتر عمل کنید.

تست زدن نیاز به تمرکز دارد اگر فکرتان جایی مشغول باشد نمی توانید در تایم مشخص تست بزنید، سعی کنید فکرتان را از هر چیزی دور کنید بین درس خواندن و تست زدن استراحت کنید. شیوه تست زنی در تابستان 1401 چگونه باشد؟

تست زدن باعث می شود شما حتی به جزئیات درس خواندن بیشتر توجه کنید و در صورت توجه کردن به آن نکات ریز یاد میگرید که چه نکته ایی مهم است و چه نکاتی در کنکور چگونه سوال می آید این کمک می کند تا بهتر بیاموزید. با یادگیری آسان همراه باشید.

تست زنی در دوران کنکور اندازه ی مطالعه کردن مهم است، شما باید بر دروس تسلط پیدا کنید تا بتوانید به خوبی تست کار کنید، کنکور آینده ی شما را می سازد زیرا می خواهید با کمک آن آینده ی خود را بسازید. بنابراین سعی کنید خوب درس بخوانید و خوب تست بزنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *