نکات مشاوره ای

زمان دقیق شروع مطالعه کنکور

زمان دقیق شروع مطالعه کنکور

زمان دقیق شروع مطالعه کنکور : دانش آموزان برای موفقیت در کنکور کار های زیادی انجام می دهند. همان طور که می دانید یکی از مهم ترین کار ها برای موفقیت در کنکور، مطالعه است.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر
مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور با یادگیری آسان
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تقویت و بهسازی حافطه چیست ؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای با معدل پایین میشه تو کنکور موفق شد؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قبولی کنکور 1401 با مطالعه تابستانی اساتید برترادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تقویت و بهسازی حافطه چیست ؟ادامه مطلب

زمان دقیق شروع مطالعه کنکور : دانش آموزان برای موفقیت در کنکور کار های زیادی انجام می دهند. همان طور که می دانید یکی از مهم ترین کار ها برای موفقیت در کنکور، مطالعه است.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

مطالعه به نظر آسان می رسد اما توجه داشته باشید که اگر می خواهید مطالعه مفیدی داشته باشید، باید اصولی عمل کنید و نکاتی را رعایت کنید. یکی از کارهایی که باید در مطالعه آن را رعایت کنید این است که باید در زمان مناسبی آن را آغاز کنید. یعنی چه؟ در ادامه برایتان توضیح داده ایم.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

زمان شروع مطالعه

همان‌طور که معتقد هستیم افراد دارای سلیقه مختلف هستند و در هر موقعیت تصمیمات متفاوتی می‌گیرند به طور حتم زمان مطالعه نیز هر کس دارای عقاید مخصوص به خود هستند.

تقویت و بهسازی حافطه چیست ؟
ادامه مطلب

برخی از افراد معتقدند در هنگام شب به خصوص در ساعات پایانی شب ذهن برای یادگیری آماده تر است در حالی که برخی دیگر اوایل صبح را بهترین زمان برای مطالعه و یادگیری انتخاب کرده‌اند.

پاسخ دهی به تمامی سوالات اشاره شده متناسب با هر شخص متفاوت است. همان‌طور که معتقد هستیم افراد دارای سلیقه مختلف هستند و در هر موقعیت تصمیمات متفاوتی می‌گیرند به طور حتم زمان مطالعه نیز هر کس دارای عقاید مخصوص به خود هستند.

برخی از افراد معتقدند در هنگام شب به خصوص در ساعات پایانی شب ذهن برای یادگیری آماده تر است در حالی که برخی دیگر اوایل صبح را بهترین زمان برای مطالعه و یاد گیری انتخاب کرده اند.
واقعیت این است که هیچ زمانی به طور دقیق و انحصاری برای مطالعه وجود ندارد ؛ یعنی دقیقا نمی توان مشخص کرد که در چه هنگامی باید مطالعه و در چه موقعی از آن پرهیز کرد بلکه هر وقت احساس کردید که می توانید مطالعه کنید درس خواندن را شروع کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

زمان دقیق شروع مطالعه کنکور

زمان مطالعه بستگی به خود شما دارد که چه موقعی از نظر جسمی و روانی آمادگی لازم را دارید. اگر نسبت به زمانهای خاص برای مطالعه شرطی شده اید آن اوقات بهترین زمان مطالعه است.

اگر همیشه عادت دارید صبح ها در مکان مشخص مطالعه کنید آن زمان و آن مکان برای شما بسیار مناسب است زیرا نسبت به زمان و مکان مطالعه شرطی شده اید تا آمادگی بیشتری برای تمرکز و یادگیری دارید.

به یاد داشته باشید که بلافاصله پس از غذا خوردن( خصوصا ناهار یا شام) مطالعه نکنید؛ زیرا با پر بودن معده خون به طرف آن هجوم آورده تا غذا هر چه سریعتر هضم گردد.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

و در نتیجه خون کمتری به مغز می رسد و احساس خواب آلودگی به فرد دست داده و سطح هوشیاری مغز کاهش می یابد . بنابراین پس از صرف غذا کمی استراحت کرده و بعد مطالعه را شروع کنید.
برنامه خود را طوری ترتیب دهید که فعالیت های تحریک کننده در طول ساعت اولیه بعدازظهر صورت بپذیرد در زیر روشهایی را عنوان می کنیم که طی آنها می توانید با ساعت درونی تان سازگار تر و موافق تر زندگی کنید.

مشاور و برنامه ریزی کنکور 1401 استاد امیر مسعودی
ادامه مطلب

هر زمانی‌که احساس می‌کنید هوشیاری بیشتری دارید، به مطالعه بپردازید، اما سعی کنید درس‌هایی که در آن‌ها ضعف بیشتری دارید، در ابتدای صبح و انتهای روز مطالعه کنید.

داوطلبان کنکور باید زمان مطالعه خود را طوری تنظیم نمایند که به ساعت خواب و بیداری آن‌ها لطمه‌ ای وارد نکند، چرا که داشتن نشاط روحی، صبح کنکور عامل بسیار مهمی است.

که فقط عادت به خوابیدن در حدود ساعت ۱۱ و بیداری در حدود ساعت ۶ در طول سال تحصیلی آن را تضمین می‌کند پس اگر می‌خواهید صبح کنکور با نشاط باشید، در طول سال تحصیلی، خود را عادت دهید که شب ‌ها به ‌موقع بخوابید و صبح زود از خواب  برخیزید و در طول شب مطالعه نکنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

شما میتوانید برای اینکه بدانید چگونه تست بزنید، از اساتید برنامه اوج یاد گیری کمک بگیرید. اوج یاد گیری با مشاوران متخصصی که دارد میتواند به تمامی سوالات شما مانند چگونه تست زدن پاسخ دهد و شما را در زمینه ها درسی راهنمایی کند.

استادانی همچون استاد امیر مسعودی و استاد حسین احمدی و استاد عارف ربیعیان که جزو بهترین ها هستند در این برنامه فعالیت میکنند. برنامه اوج یاد گیری با وجود این استاد ها به یکی از بهترین برنامه های تلوزیونی آموزشی تبدیل شده است.

این برنامه هر روز از ساعت 17:19 تا 17:49 به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شود. همچنین شما می توانید فیلم های آموزشی این برنامه را به علاوه جزوه درسی و تعدادی تست از این مجموعه تهیه کنید و استفاده کنید.

اوج یاد گیری با به روز ترین روش های دنیا کار هایی که برای رسیدن به هدفتان نیاز است را به شما ارائه میدهد و در این راه شما را یاری میکند. والدینی که به دنبال یک آموزشگاه خوب برای فرزندتان هستید،

برنامه اوج یاد گیری بهترین گزینه برای شما فرزندان شما است. برای اطمینان شما میتوانید با اساتید این مجموعه صحبت کنید و از کیفیت بالا و تجربه زیاد این برنامه مطمئن شوید.

خوب است بدانید که دانش آموزان کنکوری زیادی از طریق استفاده از پکیج های آموزشی این برنامه توانسته اند در آزمون کنکور خود موفق شوند و حتی به رتبه برتر شدن دست پیدا کنند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

تلفن:09121967748_02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *