نکات مشاوره ای

زمان بندی استاندارد تست زنی باید چگونه باشد؟

راه های موفقیت در کنکور

زمان بندی استاندارد تست زنی باید چگونه باشد؟ یکی از سوالاتی که در ذهن دانش آموزان ایجاد می شود این است چگونه می توانند تست زنی خود را زمان بندی کنند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

زمان بندی تست زنی هر درس مخصوص به خودش است و شما باید با توجه به درسی که مطالعه کردید، زمان مناسبی را به تست زنی خود اختصاص دهید.

برای اطلاع از این موارد، باید از افراد با تجربه کمک بگیرید تا بتوانند به خوبی شما را یاری کنند. برای زمان بندی تست زنی می توانید از اساتید اوج یادگیری کمک بگیرید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین زمان بندی استاندارد تست زنی باید چگونه باشد؟

ما نیز در این مقاله از مشاوران اوج یادگیری کنکور آسان است کمک گرفته ایم و نکات مهم تست زنی را برای شما بیان کرده ایم. در ادامه همراه ما باشید.

شیوه صحیح تست زنی برای کنکور

یکی از موارد مهم در تست زنی، نداشتن استرس و کنترل آن است. شما بدون داشتن مطالعه و یا با داشتن استرس نمی توانید مطالب را در ذهن خود مرتب کنید و به دنبال این، شما نمی توانید به خوبی به تست ها پاسخ دهید. زمان بندی استاندارد تست زنی باید چگونه باشد؟

شیوه آموزش استاد احمدی چیست؟
ادامه مطلب

تست های زیاد را به مدت طولانی انجام ندهید و سعی کنید تست هایتان را به بخش هایی تقسیم کنید که تعداد کمی دارند و همچنین بعد از این که تست هر بخش را زدید،

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

پاسخ خوئتان را با پاسخ پاسخنامه هماهنگ کنید. همه شما می دانید که در جلسه کنکور، زمان حکم طلا را دارد و باید از آن به نحو احسنت استفاده کنید پس خوب است که در خانه هنگام تست زدن،

زمان کمی را برای خود در نظر بگیرید تا به زمان کوتاه و کم عادت کنید. در حین تست زدن نکات مهمی که در تست ها وجود دارد را در کنار آن ها یادداشت کنید و با خود تکرار کنید تا در ذهنتان ماندگار شوند.
برخی از دانش آموزان تست های آسان را برای تست زنی خود انتخاب می کنند اما این دانش آموزان خود را گول می زنند و باید توجه داشته باشند که این سوالات آسان در کنکور کمکی به آن ها نمی کنند پس بهتر است که سوالات سخت را انتخاب کنند و خود را به چالش بکشند.

تست زنی برای کنکور 1401

یکی از نکات قابل توجه این است که سوال های خود را با دقت و تا آخر بخوانید زیرا در آخر برخی سوالات نیست، بود، هست و … وجود دارد که اگر شما سوال را تا آخر نخوانید ممکن است پاسخ سوال شما اشتباه شود. زمان بندی استاندارد تست زنی باید چگونه باشد؟

هر چند تستی را که جواب دادید برای مثال هر بیست تست، نگاهی به پاسخنامه بیندازید و پاسخ های خود را با پاسخ نامه تطبیق بدهید و همچنین توجه داشته باشید که هنگام پاسخ دادن گزینه ها جا به جا نشوند و اشتباه آن ها را انتخاب نکنید.

جمع بندی

نکات زیاد دیگری وجود دارد که باید در تست زنی در خانه رعایت کنید. همه شما می دانید که در جلسه کنکور، زمان حکم طلا را دارد و باید از آن به نحو احسنت استفاده کنید پس خوب است که در خانه هنگام تست زدن،

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

زمان کمی را برای خود در نظر بگیرید تا به زمان کوتاه و کم عادت کنید. هنگام تست زدن یک زمانی را برای خود در نظر بگیرید و سعی کنید که زودتر از آن زمان به سوالات خود پاسخ بدهید و در واقع خود را به چالش بکشید.

پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیری
ادامه مطلب

این نکته را به خاطر داشته باشید که سوالات کنکور خیلی آسان نیستند پس سعی کنید سوالات سخت را حل کنید و و همه سوال های خود را آسان در نظر نگیرید.

در حین تست زدن نکات مهمی که در تست ها وجود دارد را در کنار آن ها یادداشت کنید و با خود تکرار کنید تا در ذهنتان ماندگار شوند.
سعی کنید علاوه بر درس خواندن برای تست زنی تان هم برنامه ریزی داشته باشید و طبق همان برنامه ریزی پیش بروید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین زمان بندی استاندارد تست زنی باید چگونه باشد؟

همچنین سعی کنید یک مشاور درسی برای درس ها و تست هایتان داشته باشید تا به سوالات شما پاسخ دهد و به شما در راه رسیدن به موفقیت کمک کند.

در آزمون های مختلف شرکت کنید و خودتان را بسنجید. هنگامی که به سوال سختی بر می خورید نا امید نشوید و سریع به سراغ پاسخ نامه نروید، کمی روی آن سوال فکر کنید شاید توانستید به جواب برسید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

شما برای حل کردن مشکلات خود در تمامی زمینه های کنکور، از اساتید برنامه اوج یاد گیری کمک بگیرید. اوج یاد گیری با مشاوران متخصصی که دارد میتواند به تمامی سوالات شما مانند چگونه تست زدن پاسخ دهد و شما را در زمینه ها درسی راهنمایی کند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

استادانی همچون استاد امیر مسعودی و استاد حسین احمدی و استاد عارف ربیعیان که جزو بهترین ها هستند در این برنامه فعالیت میکنند. برنامه یادگیری آسان با وجود این استاد ها به یکی از بهترین برنامه های تلوزیونی آموزشی تبدیل شده است.

این برنامه هر روز از ساعت 17:19 تا 17:49 به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شود. همچنین شما می توانید فیلم های آموزشی این برنامه را به علاوه جزوه درسی و تعدادی تست از این مجموعه تهیه کنید و استفاده کنید.

اوج یاد گیری با بروز ترین روش های دنیا کار هایی که برای رسیدن به هدفتان نیاز است را به شما ارائه میدهد و در این راه شما را یاری میکند. والدینی که به دنبال یک آموزشگاه خوب برای فرزندتان هستید،

برنامه اوج یاد گیری بهترین گزینه برای شما فرزندان شما است. برای اطمینان شما میتوانید با اساتید این مجموعه صحبت کنید و از کیفیت بالا و تجربه زیاد این برنامه مطمئن شوید.زمان بندی استاندارد تست زنی باید چگونه باشد؟

خوب است بدانید که دانش آموزان کنکوری زیادی از طریق استفاده از پکیج های آموزشی این برنامه توانسته اند در آزمون کنکور خود موفق شوند و حتی به رتبه برتر شدن دست پیدا کنند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی: 09121968536_02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *