نکات مشاوره ای

رمز و راز چگونه رتبه برتر کنکور شویم ؟

رمز و راز چگونه رتبه برتر کنکور شویم ؟

شاید از نظر برخی رسیدن به رتبه‌ های برتر کنکور یکرؤیای دست‌ نیافتنی باشد. اما در حال‌ حاضر شرایطی به‌ وجود آمده که باعث شده تا این رؤیا برای اکثر دانش‌آموزان محقق گردد. شاید این سوال برای اکثر داوطلبین کنکور پیش‌ آمده باشد که رتبه‌های تک‌ رقمی کشور چگونه به این موقعیت دست یافته‌اند؟ ما در این مطلب از سایت آسان یادگیری قصد داریم درمورد رمز و راز چگونه رتبه برتر کنکور شویم؟ توضیحاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.بنابراین پیشنهاد می‌شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

کسب رتبه برتر کنکور درواقع هدفی است که شما برای آن باید زحمت زیادی بکشید و با جدیت هرچه بیشتر به تلاش بپردازید. اما این به این معنی نیست که به دست آوردن رتبه‌های تک‌رقمی برای شما یکرؤیاست و نمی‌توانید به آن برسید. شما با داشتن انگیزه، اشتیاق، اراده و استفاده از منابع درست و اصولی می‌توانید به هدفی که پیش رو دارید، هر چه بهتر دست‌ یافته و رتبه رؤیایی خود را کسب کنید. البته که نباید در این راه دلسرد شد.  همچنین بایستی تمام سختی‌ها و خستگی‌ها را با جان‌ و دل طبق تحمل کرد. درحقیقت رمز و راز رتبه‌ی برتر کنکور شدن به اراده و پشتکار قوی است. شما با استفاده از تکنیک‌ها و توجه به یک سری نکات می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

۵ رمز طلایی برای رسیدن به رتبه برتر کنکور

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، رسیدن به رتبه‌های برتر کنکور دیگر برای دانش‌آموزان رویا نیست. در حال‌ حاضر مؤسسه‌های کنکوری متعددی در سراسر کشور وجود دارند که با ارائه منابع و همچنین آموزش‌های جدید به یادگیری آسان مفاهیم کمک می‌کنند و می‌توانند راه را برای دانش‌آموزان جهت رسیدن به رتبه برتر هموار سازند. البته که توجه به یکسری از نکات و دانستن مواردی باعث شده تا آن‌ها بتوانند با اعتماد به‌ نفس و اراده بیشتری در این راه قدم بردارند.

قبولی کنکور با خرید انواع پکیج درسی
ادامه مطلب

از جمله راه‌ های رسیدن به رتبه برتر کنکور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمرکز رمز اصلی رتبه برتر کنکور شدن

تمرکز مهم‌ ترین فاکتوری است که شما باید آن را در اولویت بگذارید و به‌ صورت مداوم آن را تقویت کنید. زمانی‌ که شما برای درس‌خواندن و یادگیری آسان مفاهیم تمرکز کافی داشته باشید، به‌ راحتی تمامی آن‌ها را به ذهن سپرده و می‌توانید سبب تقویت و پرورش مهارت خود شوید. بنابراین می‌توان گفت که بدون وجود تمرکز کافی شما هر چند ساعت را که به درس‌خواندن اختصاص دهید، هیچ نتیجه‌ای نخواهید گرفت و فقط زمان خود را تلف کرده‌اید. طبیعتاً هرچه تمرکز بیشتری داشته باشید، در درک مطالب موفق‌تر خواهید بود و آن‌ها را سریع‌تر به خاطر می‌سپارید.

 

داشتن یک مشاور تحصیلی متخصص

به‌ جرات می‌توان گفت که وجود یک مشاوره تحصیلی مجرب که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند، می‌تواند تاثیر بسزایی در رسیدن به رتبه برتر کنکور داشته باشد. در واقع این افراد می‌توانند شما را در تمام فراز و نشیب‌هایی که برای آمادگی در کنکور با آن‌ها مواجه می‌شوید، راهنمایی کنند و راه رسیدن به قله موفقیت‌ها برای شما هموار سازند.  همچنین وجود یک مشاور تحصیلی باعث شده تا شما انگیزه‌ بیشتری برای درس‌خواندن و آمادگی داشته باشید و از بهترین روش‌ها استفاده کنید.

رمز و راز چگونه رتبه برتر کنکور شویم ؟

افزایش ساعت مطالعه سومین رمز رتبه برتر کنکور شدن

از دیگر عواملی که به موفقیت در کنکور کمک می‌کند، ساعت مطالعه‌ بالاست. البته که این‌مورد باید به‌ صورت تدریجی باشد و شما ساعات درسی خود را در بازه زمانی طولانی تقسیم کنید. به یاد داشته باشید که شما برای قرار است برای یک آزمون سرنوشت‌ ساز آماده شوید. بنابراین هر چقدر زمان بگذارید و زحمت بکشید ارزش موفقیتتان را دارد.

بهترین مشاور کنکور تهران
ادامه مطلب

داشتن دفتر برنامه‌ریزی

ازجمله دیگر رمزهای اصلی رسیدن به رتبه برتر کنکور شدن، برنامه‌ریزی است. تمامی کسانی که به رتبه‌های تک‌ رقمی و دورقمی آزمون سراسری دست یافته‌اند، بدون شک یک برنامه‌ ریزی اصولی و منظم داشته‌اند. زمانی‌ که شما طبق یکبرنامه‌ریزی مناسب پیش بروید، می‌توانید با ذهنی باز و آزاد برای این آزمون سرنوشت‌ساز آماده شوید. همچنین می توانید فشارهای وارد بر خود را تا حد را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.

البته که برنامه‌ریزی در تمام مراحل زندگی از اهمیت بسزایی برخوردار است و می‌تواند به شما برای رسیدن به موفقیت کمک کند.

استفاده از منابع درسی

شما می‌توانید با تهیه منابع درسی مناسب و معتبر که توسط اوج یادگیری ارائه می‌شوند، خیلی راحت به رتبه‌های برتر کنکور دست یابید. این منابع درسی شامل تست‌ها، تکنیک‌های تست‌ زنی، مدیریت زمان و… می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *