نکات مشاوره ای

برنامه ریزی تابستانی استاد احمدی برای کنکور 1401

برنامه ریزی تابستانی استاد احمدی

برنامه ریزی تابستانی استاد احمدی برای کنکور 1401 : شاید یکی از مهم ترین روزگار زندگی خود را در این دوران کنکوری پشت سر میگذارید و منتظر این هستید کسی شما را یاری کند تا بتوانید بهترین برنامه ریزی کنکوری را داشته باشید برای شروع خیلی خوب است که با یکی از بهترین مشاوران کنکوری یعنی استاد احمدی کمک های لازم را برای کنکور 1401 بخواهید.

 

حالا شاید بپرسید که برنامه ریزی تابستان برای کنکور 1401 چه کمک هایی به دانش آموزان میکند؟

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

تابستان وقت خیلی خوبی برای درس خواندن است زیرا نه مدرسه ایی داریم نه کار خاصی انجام میدهیم بنابراین 90 روز در تابستان وقت داریم تا کلی چیز های خوب یاد بگیریم.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی تابستانی

البته درس خواندن در تابستان به این معنی نیست که شما تفریحی نداشته باشید، بلکه باید تفریح داشته باشید و در کنارش درس بخوانید. درس خواندن در تابستان باعث می شود مسائلی را بیاموزید و که از ماه مهر درس خواندن کنکوری را شروع کنید.

مثلا دانش آموزی که تاحالا برای کنکور نخوانده است و هیچ دیدگاهی درباره ی تست و سرعت عمل و درس خواندن کنکوری ندارد باید در تابستان بتواند به خوبی برنامه ریزی کند و تا حدودی با تست آشنایی پیدا کند،

آشنایی با منابع سوالات کنکوری انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

اما اگر تابستان را به بطالت بگذرانید تازه از مهر شروع به درس خواندن کنید تا متوجه ی تست و کنکور بشوید خودش 3 ماه طول می کشد همچنین چون مدرسه می روید وقت زیادی را از شما می گیرد اما اگر از تابستان شروع به درس خواندن کنید هم با تست و کنکور آشنا می شوید و هم وقت بسیار کافی برای درس دارید.

دانش آموزان ضعیف، دانش آموزان متوسط، دانش آموزان عالی می توانند هر کدام به نوعی از تابستان برای کنکور 1401 بهره ببرند، دانش آموزان ضعیف و متوسط باید تست کار کنند و درس بخوانند و نقاط قوت خود را بالا ببرند و نقاط ضعف خود را تقویت کنند.

دانش آموزان بسیار خوب هم می توانند تست بیشتری تمرین کنند. بنابراین تابستان میتواند نقطه عطفی برای شما باشد.

برنامه ریزی

برای تابستان باید جوری برنامه ریزی کنید که به همه ی درس هایتان برسید. برنامه ریزی بخش مهمی از موفقیت مارا با همراه دارد، اما به یاد داشته باشید که برنامه ریزی به تنهایی منجر به موفقیت نمی شود.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی اساس موفقیت است، اما برای موفقیت ، برنامه باید اجرا شود. اجرای برنامه برای شما دانش آموزان به معنای مطالعه مداوم و تلاش برای یادگیری است.

یکی از ویژگیهای مهم برنامه ریزی تابستانی این است که درجات مختلفی را در برنامه درسی خود قرار دهید زیرا باعث می شود احساس خستگی کمتر و بهره وری بیشتری کنید.

برنامه ریزی کنکوری با توجه توان دانش آموزان با یک دیگر فرق دارد بنابراین توجه کنید که دانش آموزی که ضعیف تر است و دانش آموزی کمی قوی تر باید نوع و شیوه ی درس خوانی شان هم بایکدیگر فرق داشته باشد،

مثلا دانش آموز زرنگ تر شاید روزی 12 ساعت بتواند درس بخواند و دانش آموز ضعیف تر روزی 6 ساعت. بنابراین روش های برنامه ریزی این دو عزیز با یکدیگر فرق دارد.

استاد احمدی

برای دانش آموزان قوی تر باید تنوع درسی شان این گونه باشد؛ مثلا باید 4 درس در روز باشد، به طوری که 2 دروس تخصصی و 2 دروس عمومی باید در طول روز بخوانند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

دانش آموزان متوسط می توانند  تعداد دروسشان  بین4 تا 3  درس در روز باشد، این تعداد دروس به توانایی  دانش آموز و ساعاتی در روز که می تواند به آن برنامه اختصاص دهد را می تواند برنامه ریزی کند. برنامه ریزی تابستانی استاد احمدی

نکات موفقیت در کنکور با مطالعه در سه ماه تابستان
ادامه مطلب

برای دانش آموزان ضعیف هم،  می توان 3 درس در روز در برنامه ریزی آنان گذاشت.2 دروس تخصصی و 1  دروس عمومی باید در برنامه ریزی انان باشد. یادتان باشد در برنامه ریزی تابستانه هدف کار کردن نکات تستی می باشد زیرا در تست باید یکسری نکات آموزنده را متوجه شوید که می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

حسین احمدی موسس و بنیانگذار اصلی موسسه ی کنکور آسان است می باشد. ایشان به تدریس دروس دینی، عربی، ادبیات فارسی مشغول هستند. همچنین علاوه بر این ها به دانش آموزان در برنامه ریزی تابستانی کنکور1401 هم بسیار کمک ها می کنند.

ایشان جز نخستین کسانی بود که اقدام به تولید محتوای تصویری در زمینه کنکور سراسری کرد. ایشان از این طریق توانست هدف خود، که برقراری رعایت عدالت آموزشی است، محقق سازد.

وی اولین دارنده مجوز پخش لوح های فشرده و دارای مجوز می باشد. مهندس حسین احمدی در سال ۱۳۷۳ موسسه  کنکور آسان است انتشارات گیلنا را تاسیس کردند.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

یکی از اهداف اصلی تاسیس این موسسه ی کنکوری، فراهم نمودن امکانات آموزشی یکسان برای همه دانش آموزان بود. استاد حسین احمدی در راستای این هدف تلاش های بسیاری نمود که این تلاش ها تا به امروز هم ادامه دارد. دانش آموزان کنکوری با استفاده از این منابع آموزشی خوبی که استاد احمدی ارائه داده بود می توانند بسیار مطالب خوب و آموزنده ی کنکوری را بیاموزند.

و با روش های خوب در زمینه ی برنامه ریزی استاد احمدی  به اهداف خودنزدیک شوند شما هم می تونید جز دانش آموزانی باشید که می خواند برای کنکور 1401 درس بخوانند و نیاز به برنامه ریزی تابستانه دارند. برنامه ریزی تابستانی استاد احمدی

برنامه ریزی تابستانی استاد احمدی برای کنکور1401 می تواند بسیار برای شما مناسب باشد. بسیاری از دان آموزان در هر قشر جامعه که زندگی می کنند می توانند به خوبی دسترسی به مطالب آموزشی و کنکوری داشته باشند و بتوانند با تواجه به استعداد های خود به خوبی درس بخوانند.

نتیجه گیری

بنابراین برای برنامه ریزی تابستانه ی خود می توانید به شخص خوبی که به صورت بسیار قهارانه برنامه ی بسیار درستی را برای شما به انجام می رساند که مس توانید با روش های درستی که ایشان به شما پیشنهاد می کند درس بخوانید.

استاد احمدی یکی از دلسوز ترین استاد کنکور آسان است می باشد که سالیان سال وقت خود را با دانش آموزان گذرانده است.

 

برای درس خواندن هرگز دست دست نکنید زیرا وقت طاست و باید صرف یادگیری بشود. برای داشتن کنکور خوب مهارت های خود را با یادگیری آسان بالا ببرید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *