نکات مشاوره ای

اوج یادگیری عربی با یادگیری آسان

اوج یادگیری عربی با یادگیری آسان

اوج یادگیری عربی با یادگیری آسان :عربی یکی از درس هایی است که به صورت عمومی برای تمامی رشته ها قرار داده شده است همچنین در رشته ی انسانی علاوه بر عمومی به صورت اختصاصی هم قرار داده شده است.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای اسامی مشاورین کنکور آسان استادامه مطلب
مدیریت زمان کنکور سراسری
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مطالعه ی حرفه ایی برای کنکور با یادگیری آسانادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نکات انگیزشی استاد مسعودی در ارتباط با درس فیزیکادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مدیریت زمان کنکور سراسریادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

برخی دانش آموزان خواندن این درس را بسیار سخت میدانند و فکر میکنند بهتر است آن را حذف کنند یا اصلا به تست زدن درباره اش فکر نکنند. اوج یادگیری عربی با یادگیری آسان می توانید به راحتی نکات مهم را فرا بگیرید با ما همراه باشید تا درباره درس عربی کمی صحبت کنیم..

بخش ترجمه

هنگام تست زنی کنکور درس عربی به یاد داشته باشید در این بخش باید توانسته باشید باشید به خوبی لغات را یادگرفته باشید. اگر بلد نیستید ایرادی ندارد از همین حالا در یادگیری آن شروع کنید.

شما فقط کافی است که تمام جملات کتاب درسی را با دقت بالا بخوانید و به خوبی آن را یاد بگیرید و همه لغاتی که در پایان کتاب هستند را باید بخوانید و آن را به خوبی درک کنید وقتی لغات را به خوبی فراگرفتید متن هر درس را برای خود ترجمه کنید.

البته این روش خواندن به این معنی نیست که بتوان سوالات کنکور را پاسخ داد بلکه شما برای پاسخ دادن بخش ترجمه ی عربی می تواند تمرینی برای شما باشد تا لغات را به خوبی فراگرفته باشید.

مشاوره و موفقیت در کنکور 1401
ادامه مطلب

برای ترجمه ی کنکوری باید اطلاعات لازم درباره ی جمع یا مفرد، معرفه یا نکره، افعال، ضمایر( به ویژه ضمایر متصل جری) اسم هایی که دارای یک مضاف الیه و صفتی به طور همزمان به عنوان وابسته دارا هستند و …

را داشته باشید زیرا در ترجمه بسیار مهم هستند که شما بهترین گزینه را انتخاب کنید. علت اینکه به شما قواعد عربی را آموزش می دهند این است شما بتوانید با کمک آن متن را ترجمه کنید. برای اینکه بتوانید در ترجمه کردن موفق باشید. اما اگر هنوز سردرگم هستید پیشنهاد ما به شما اوج یادگیری عربی با یادگیری آسان است.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

 بخش لغات

دانش آموزان عزیز لازم است بدانید که بخش مفهوم لغات نیز در کنکور سراسری 1 سوال دارد و 4 درصد از سوالات عربی را تشکیل می‌دهد. اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر معنی لغات را به خوبی بدانید می‌توانید به وبی سوال این بخش را پاسخ دهید.

یکی از مولفه های مهم کنکور قطعا تست می باشد شما باید در خانه بسیار تست تمرین کنید ، پس تست زنی را فراموش نشود.

لغات را همیشه مرور کنید مثلا موقع خواب در حد نیم ساعت لغات را بخوانید یا مرور کنید که مرور کردن باعث تمرین و تکرار می شود و این باعث می شود که لغات در ذهنتان جای بگیرد. با اوج یادگیری عربی با یادگیری آسان می تونید درس های خود را جبران کنید

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

 بخش متن و درک مطلب

هنگام تست زنی کنکور درس عربی در بخش متن و درک مطلب می تواند برای آینده ی شما بسیار حیاتی باشد. اگر این بخش را به خوبی با روش های درست بخوانید می توانید رتبه ی بسیار مناسبی را کسب کنید زیرا از این بخش 4 سوال دارد که در صورت درست پاسخ دادن می توانید به یک تراز 16 درصدی  برسید و همین امر شما را نسبت به دیگر دانش آموزان به پیش می اندازد.

برای بخش درک و مطلب باید به خوبی قواعد را بدانید زیرا به شما بسیار میتواند کمک کند. مثلا یادگیری فعل، افعال، زمان می‌تواند در این بخش به کمک شما بیاید. زیرا ارتباط مستقیمی با تفهیم متن برای شما می تواند داشته باشد.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

اوج یادگیری ریاضی با پکیج انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

هنگام تست زنی کنکور درس عربی اگر می‌خواهید به سوالات درک مطلب به درستی پاسخ دهید باید متن را با دقت بسیار زیادی مطالعه کنید. همچنین یکی از موضوعات مهمی که در بالا گفته شده بود این بود که حتما تست بسیار بزنید تا با روش های سوال برداشتن کنکوری آشنا شوید. نکته ایی که بسیار حائز اهمیت است این است که در بخش درک مطلب همیشه تعدادی لغت جدید وجود دارد.

از بخش درک مطلب ۹ سوال در کنکور خواهد آمد، برای اینکه به تسلط بیشتری در این بخش داشته باشید باید با ممارست بالا در حل کردن تست ها در خانه بسیار وقت بگذارید.

اگر چنانچه از خواندن درس عربی چیز زیادی آیدتان نشده است اصلا اشکالی ندارد با اوج یادگیری عربی با یادگیری آسان می تونید درس های خود را جبران کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

بخش قواعد

هنگام تست زنی کنکور درس عربی برای اینکه در این بخش به مهارت برسیم، باید بسیار تلاش کنیم مخصوصا در یادگیری قواعد که بخش هایی که در بالا نام بردیم همه به این بخش ربط پیدا می کنند درس عربی را باید به خوبیی همه ی قسمت هایش را خواند زیرا به صورت پیوسته به یکدیگر ربط پیدا می کنند.

در بخش قواعد هم مانند دیگر بخش هایی که گفتیم بسیار تست کار کنید در منزل و بسیار به سوالات توجه داشته باشید از تست هایی استفاده کنید که بسیار به سالات کنکور نزدیک هستند.

در صورت یادنگرفتن این بخش می توانید پکیج کنکور آسان است استاد احمدی را تهیه کنید.تا به خوبی بتوانید مطالب مورد نظر را بیاموزید و اصول تست زنی را یادبگیرید. با اوج یادگیری عربی با یادگیری آسان می تونید درس های خود را جبران کنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

بودجه بندی عربی کنکور نظام جدید

  1. بخش ترجمه و مفاهیم: ۱۰ سوال
  2. بخش مفهوم لغات: ۱ سوال
  3. بخش متن و درک مطلب: ۴ سوال
  4. بخش تحلیل صرفی: ۳ سوال
  5. بخش حرکت گذاری: ۱ سوال
  6. بخش قواعد: ۵ سوال

نتیجه گیری

درس عربی یکی از دروس مهم عمومی محسوب می شود، اهمیت این درس بسیار بالا می باشد زیرا علاوه بر دروس عمومی عربی یکی از دروس اختصاصی هم محسوب می شود.

بنابراین عربی درسی است مهم در کنکور که بسیار رتبه آور است. نباید بعد از خواندن این درس تست بزنید برای دروس عمومی باید 24 ساعت از زمان آن گذشته باشد و بعد تست بزنید.

بعد از تست زدن بهتر است با غلط ها و درست ها که نقاط ضعف و نقاط قوتتان را نشان می دهد آشنا شوید و آن قسمت هایی را که نتوانسته بودید نمره ی خوبی کسب کنید با مرور بیشتر در آن تلاش کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

شماره های تماس :

09121967648

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *