نکات مشاوره ای

چطور فرهنگیان قبول بشوم؟

چطور فرهنگیان قبول بشوم؟

دانشگاه  فرهنگیان

داوطلبان دانشگاه فرهنگیان، با هدف تامین نیروی انسانی در این کنکور، پذیرفته می شوند. شرایط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان سازمان سنجش، شرایط ویژه ای است. اگر سوال شما هم این است که چطور فرهنگیان قبول بشوم در ادامه با ما همراه باشید.

اولین قدم برای ورود به دانشگاه فرهنگیان، قبولی در آزمون سراسری است و سپس با داشتن شرایط ویژه و مورد تایید سازمان سنجش، می توان برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اقدام نمود.

فلذا اگر قصد ورود به دانشگاه فرهنگیان را دارید ابتدا شرایط لازم را در دفترچه کنکور، به درستی و کامل مطالعه نمایید.

شما بعد از قبولی در آزمون سراسری، حتما باید امتیاز و رتبه حد نصاب را کسب کنید تا مجاز به ورود به مرحله گزینشی و مصاحبه گردید.

تا دو برابر ظرفیت از میان کسانی که شرایط اولیه ثبت نام را داشته اند، دعوت به گزینش خواهند شد.

بعد از سنجش توانایی های علمی و عملی، و بررسی شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان، اسامی پذیرفته شدگان، اعلام می گردد.

نداشتن لکنت زبان، قد و وزن مناسب، عدم ابتلا به بیماری های مزمن و صعب العلاج، قدرت شنوایی، قدرت بینایی و عدم تغییر شکل و ناهنجاری های مادرزادی، از شرایط اولیه و عمومی برای شرکت در آزمون فرهنگیان است.چطور فرهنگیان قبول بشوم

چطور فرهنگیان قبول بشوم با استاد حسین احمدی

استاد حسین احمدی در موسسه کنکور آسان است، قبولی در کنکور فرهنگیان را برای شما تهسیل می کند.

استاد حسین احمدی، یکی از اساتید ممتاز و کاربلد موسسه کنکور آسان است، هستند که با مدرک دکترا از دانشگاه تهران، از اساتید برتر و محبوب درس عربی به حساب می آیند.

استاد احمدی، با تجربه تالیف کتب و جزوات کنکوری و سی. دی. های آموزشی به عنوان مدیریت انتشارات گیلنا، یکی از اسطوره های کنکور آسان است.

تقویت حافظه با یادگیری آسان
ادامه مطلب

انتشارات گیلنا هم برای داوطلبان نظام قدیم آموزشی و هم برای محصلین نظام جدید، جزوات و منابع به روز شده را ارائه می کند.

از طرفی، خود استاد احمدی، با تسلط بر درس عربی، در موسسه کنکور آسان حضور دارند تا با رفع اشکالات داوطلبان در مباحث عربی، کمک کنند تا به راحتی از پس تست های عربی کنکور فرهنگیان برآیید و جواب سوال چطور فرهنگیان قبول بشوم را بدست اورند.

چطور فرهنگیان قبول بشوم با کنکور آسان است

محصلینی که می خواهند در آزمون های سراسری فرهنگیان شرکت کنند، می توانند با خیال راحت، نقشه موفقیت خود را طرح ریزی نمایند؛ زیرا پشتیبان توانمندی آن ها را حمایت می کند و آن کسی نیست جز موسسه آموزشی کنکور آسان است.

حضور استاد حسین احمدی برای برنامه ریزی و تقویت درس های کنکور فرهنگیان و استفاده از منابع درسی انتشارات گیلنا، همان شاه کلید موسسه کنکور آسان برای قبولی شما در آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان بوده و نوید بخش و ضامن موفقیت شما در کنکور است.

درصدهای فرهنگیان

موسسه کنکور آسان است، علاوه بر آموزش، ذهن و باور شما را پرورش می دهد.

ما نمی گذاریم ترس بر شما غلبه کند.

موسسه کنکور آسان، اعتماد به نفس و خودباوری شما را بالا می برد زیرا می داند که می توان با تلاش و پشتکار، از هر مانعی گذشت و قله آرزو را فتح کرد.

موسسه کنکور آسان، نه تنها برای آموزش و ارائه منابع درسی در خدمت شما است، بلکه با ارائه مشاوره و راهکارهای موثر برای مدیریت زمان و انرژی، طبق الگوهای ذهنی و یادگیری و فرمول حافظه، مسیر شما را هموار می کند.

امید و خودباوری، تقویت کننده انگیزه و اراده است. روحیه قوی و نگرش مثبت و انگیزه، زیربنای موفقیت هر فردی را تحکیم می بخشد.

موسسه کنکور آسان است، در قدم اول، هم به واسطه آموزش و برنامه ریزی درسی موجبات آرامش و رفع استرس شما را ایجاد می کند و هم ذهنیت مثبت و انگیزه شما را پرورش می دهد.

شما در موسسه کنکور آسان یاد می گیرید که چطور در طول مسیر حرکت خود به سوی هدف، اراده و انگیزه تان را از دست نداده بلکه بهبود بخشید.

 

مقاله آیا کنکور آسان است را در خبرگزاری الف مطالعه فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *