نکات مشاوره ای

پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیری

پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیری

پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیری : دانش آموزان عزیز شما موظف هستید تا با داشتن بهترین ها در کنکور به موفقیت برسید پکیج آموزشی اوج یادگیری به شما کمک میکند تا با سوالات کنکور آشنا شوید.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قبولی در کنکور با کنکور آسان استادامه مطلب
شروع مطالعه و تست زنی برای کنکور در تابستان 1401
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه سوالات کلیه دروس کنکور با انتشارات گیلناادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برای قبولی در کنکور چگونه باید تست بزنیم؟ادامه مطلب

 

و با دادن مشاوره های درست توسط مشاورین به نام و قهار و همچنین اساتید خوب اوج یادگیری به شما کمک میکنند تا بهتر درس بخوانید. برای بهتر شدن شما باید در طول روز وقت برای درس خواندن و تست زدن و مرور بگذارید.

و اگر درست پیشروی کنید موفق می شوید. برای کنکور باید درس بخوانید و تلاش کنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

همچنین تلاش برای برنامه ریزی درست یعنی با برنامه ریزی درست باید در جهت حفظ آنچه که در سر می پرورانید تلاش کنید. گفتیم مهم ترین مسئله در کنکور تست است و متاسفانه در مدرسه حرفی یا سخنی از تست زده نشده و اصلا چیزی درباره اش به ما نگفته اند.

بنابراین اوج یادگیری بسیار سخت و تلاشگرانه پیشروی کرده است و با دادن راه کار هایی به ما کمک میکند برای بهتر شدن در درس و تست و قبولی در کنکور و رسیدن به موفقیت.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

پاسخ به سوالات کنکور

یکی از بهترین روش ها برای آمادگی در آزمون ، شرکت در تست ها به موقع پس از خواندن هر مبحث در زمان توافق شده است. آزمون ها را در زمان مقرر انجام دهید سرعت یک عمل شرطی است زیرا هر چقدر هم خوب بخوانید و آن را تسلط داشته باشید،

راهکار تست زنی دروس تخصصی کنکور 1401 چیست؟
ادامه مطلب

در صورت عدم سرعت موفق نخواهید شد، بنابراین از روز اول تست زمان را یاد بگیرید. دوم اینکه ، با یادگیری استفاده از وقت و اطلاعات خود، آزمون های ورودی تأثیر بسزایی در مهارت شما در آزمون ها خواهد داشت.

بهترین کنکور البته کنکور است که بصورت ماهانه برگزار می شود و بودجه دارد، پس بخاطر داشته باشید که یکی از مهمترین وظایف کنکور، تمرین تست است.

فراموش نکنید که در هر بخش برای موفق شدن باید بسیار تلاش کنید و با هدف و برنامه ریزی درست گام های بلند بردارید، تمرین می کند و او انجام می دهد دقیق و در عین حال عملی است.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زنی در کنکور

برای تست زنی گفتیم باید نکاتی را بدانید که با کمک اوج یادگیری می توانید بهترین روش های آموزشی را بیاموزید بی آن که دغدغه ایی داشته باشید فقط کافی است که در سایت اوج یادگیری در قسمت فروشگاه محصولات پکیج آموزشی را سفارش دهید.

1_ تحلیلی درس بخوانید

شما باید جوری درس بخوانید که برای خود آن قسمت هایی را که بلد نیستید توضیح دهید و در ذهن به تحلیل بپردازید. به خود همه چیز را توضیح دهید تا بهتر تثبیت شود .

مثلا بعد از تست زدن باید یه روشی در نظر بگیرید برای یادگیری تست ها. تست ها را اگر درست یا غلط زده اید باید آن ها را بخوانید تا بهتر بتوانید در ذهن خود آن را بیاموزید.

باید دفتری در نظر بگیرید و نکات را بنویسید. برای تست زدن هم باید از تست های جامع استفاده کنید. تست هایی مشابه با سوالات کنکور تا با تیپ سوالات آشنا شوید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین.پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیری

2_تست ها با هدف سنجشی زده شود!

باید خود را بی آزمایید و با درصد گیری متوجه ی عملکرد خود در تست زنی شوید تست ها در حد 50 تا باشد و درس به درس جلو بروید. تست ها حتما مطابق کنکور سراسری باشد  نت برداری یادتان نرود.

3_ مرور

مطالبی که در گذشته خواندید با کمک برنامه ریزی با اوج یادگیری آن را مرور کنید و دوره کنید. هرآنچه که در گذشته تست زده اید را در زمانی مشخص دوره کنید. این کار به تثبیت بیشتر مطالب در ذهنتان بسیار کمک میکند.

روش مطالعه زیست
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

5_تست های زمان دار

تست های زمان دار به شما کمک میکند بهتر بتوانید زمان خود را در کنکور مدیریت کنید، گفتیم باید برای تست زدن مدیریت زمان را بیاموزید و بهترین روش های تست زنی را هم در کنارش پیاده کنید تا زمان کم نیاورید.

برای این کار می توانید در خانه تمرین کنید. در زمانی مشخص تعدادی تست زماندار انتخاب کنید و در زمان مشخص تست بزنید. یادتان باشد درس با درس با توجه به سوالات کنکور با یکدیگر فرق دارند باید زمان های آن را بدانید و بیشتر برای آن تلاش کنید.

تست های زمان دار به شما کمک میکنند تا مدیریت زمان را به خوبی بیاموزید و بهتر بتوانید در کنکور زمانتان را مدیریت کنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین. پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیری

پکیج های آموزشی

یکی از بهترین و موثر ترین راه کار ها برای حفظ زمان شما قطعا تهیه ی پکیج آموزشی است شما برای رفتنبه کلاس های خصوصی مجبور هستید کلی وقت برای رفتن و برای برگشتن به خانه بگذارید و هزینه هایی مربوط به کلاس کرایه ی تاکسی را بپردازید و یا وقتی با دوستان خود هستید حالا دوستتان به شما بگوید که بیا یه کافه برویم؟

یا بیا به باشگاه بیلیارد برویم! شما ناگزیری بروی چون دوستتان به شما گفته است تمامی این ها شاید 5 ساعت وقت باارزشتان را بگیرد و این هدر رفتن وقت به طور مثال هفته ایی دوبار برای یک پشت کنکوری سم است!

درست است که باید در کنار درس تفریح هم داشته باشید اما نهایت تفریح شما با بیرون رفتن با دوستان شاید 1 ساعت باشد آن هم در هفته. بنابراین پکیج های آموزشی اوج یادگیری را تهیه کنید تا با کمک آن بتوانید به خوبی درس بخوانید و دیگر نیاز به کلاس رفتن نداشته باشید رفتن به کلاس های کنکور هزینه ی بیشتری را نسبت به پکیح از شما کم میکند،

معلوم هم نیست که آن استاد چقدر درباره ی کنکور می داند. اگر درس برایتان مهم است بهتر است جایی مراجعه کنید که درباره ی کنکور بیشتر از شما می دانند.

پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیری

نتیجه گیری:

برای کنکور می توانید روش های بسیار خوبی را با کمک  اوج یادگیری در دست بگیرید. یعنی شما با کمک اوج یادگیری می توانید پکیج های تست زنی آن را تهیه کنید و با اساتید خوب و نمونه ی اوج  یادگیری آشنا شوید بهتر درس بخوانید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

روش های تست زنی، روش هایی برای غلبه بر استرس و برنامه ریزی درست توسط مشاوران رایگان اوج یادگیری در اختیار شما قرار میگیرد. شماره تماس:09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *