نکات مشاوره ای

نکات مهم زبان انگلیسی با انتشارات گیلنا

نکات مهم زبان انگلیسی با انتشارات گیلنا

نکات مهم زبان انگلیسی با انتشارات گیلنا : یکی از دروس عمومی رشته ی انسانی و تجربی و ریاضی، درس زبان است. همه چیز بر اساس تکرار و تمرین است که می تواند در ذهنتان تثبیت شود درس زبان انگلیسی یکی از آن درس هایی که باید به خوبی بخوانید و همیشه مرور کنید.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای اوج یادگیری دین و زندگی با مشاوران برترادامه مطلب
چگونه برای تابستان برنامه کنیم؟
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای پکیج آموزشی تست زنی دروس تخصصی با اوج یادگیریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای انواع پکیج انتشارات گیلناادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای همه چیز در مورد خلاصه نویسی برای کنکورادامه مطلب

 

یکی از موضوعات مهمی که باید در شرکت کردن در کنکور در نظر داشته باشید تست زنی است، شما با تست زنی می توانید خودتان جلوتر از بقیه ببینید، بنابراین باید در نظر داشته باشید که کنکور؛ به این سادگی ها نیست برای موفقیت در آن باید تلاش کنید و اصول تست زنی را بیاموزید،

نکات مهم زبان انگلیسی با انتشارات گیلنا را به شما آموزش می دهیم که با کمک آن بتوانید به خوبی تست زنی را بیاموزید، البته که آموختن در کنار خود تکرار و تمرین می خواهد.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

نکات مهم زبان انگلیسی با انتشارات گیلنا

برای تست زدن زبان انگلیسی بیش از هر چیز بهتر است به سراغ لغات زبان بروید و در زمینه ی یادگیری لغات اقدام نمایید. چرا که اساسا در بخش های ریدینگ، کلوز تست، واژگان و حتی گرامر دانستن معنی لغات حرف اول را می زند.

شما برای پاسخگویی به سوالات گرامر نیز بایستی معنای جملات یا در واقع معنای واژگان را به درستی تشخصی دهید. متاسفانه بسیاری از دانش آموزان توجه زیادی به دروس عمومی ندارند و از خواندن این دروس غافل میشوند.

نحوه ی شروع کنکور 1401
ادامه مطلب

اما دروس عمومی بسیار برای بهتر شدن رتبه تان می توند موثر باشد حتی اگر دروس اختصاصی را به مقدار کافی نخوانده باشید و دروس عمومی را بتوانید به خوبی بزنید قطعا رتبه ی خوبی می آوردید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

نکات مهم برای زبان که باید به آن ها توجه داشت:

ابتدا توجه داشته باشید که حتما باید به کلماتی که از نظر املایی بسیار مهم هستند،را بخوانید. و بسیار برای یادگیری آن تلاش کنید نکته ی دوم فهم معانی است که درواقع یکی از مهم ترین و پرتکرار ترین مباحث زبان، فهم معانی لغات است. شما باید جوری معانی لغات را بفهمید که بتوانید در داخل متن و جمله آن را ترجمه کنید.

زیرا ممکن است یک لغت در جملات مختلف، معانی متفاوتی داشته باشد. برای اینکه بتوانید مطالب کنکور را ترجمه کنید باید تمامی لغات کتاب را بخوانید یعنی فقط به لغات داخل کتاب که در صفحات آخر کتاب نوشته شده است اکتفا نکنید.

تمام بخش های کتاب از جمله لغات داخل متون، سوالات، جدول ها و بخش مکالمه ها را به دقت مطالعه کنید. همچنین لغات جدید را داخل یک دفترچه یا استیکر بنویسید و آنها را مرور کنید و لغات جدید را در آن اضافه کنید، میتوانید استیکر ها را به دیوار اتاقتان بچسبانید تا همیشه بتوانید آن را مرور کنید.

همچنین شما باید علاوه بر ترجمه ی لغات حتما مترادف و متضاد را هم یادبگیرید پس برای یادگیری سریع و تثبیت معانی لغات متضاد و مترادف را کنار یکدیگر بنویسید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

گرامر هم در کنار لغات بسیار مهم میباشد شما گرامر را باید یادبگیرید تا بتوانید به خوبی ترجمه کنید.در واقع یادگیری گرامر، باید برای تعاریف نقش ها، ساختار جملات و شیوه منفی وسوالی کردن میتواند به خوبی به شما کمک کند.

روشهای جدید برای یادگیری زبان انگلیسی

بسیاری از دانش آموزان فکر میکنند با حفظ کردن لغات میتوانند در کنکور موفق شوند اما این خودش نکته ایی دارد و آن هم این است که شما باید لغات را درک کنید  همانطور که گفته شد برای یاد گیری بهتر میتوانید برای هر لغت مثال بزنید. مترادف و متضاد های هر لغت را همراه با ان یاد بگیرید. همچنین میتوانید از فلش کارت ها برای یاد گیری بهتر استفاده کنید.

اوج یادگیری دین و زندگی با مشاوران برتر
ادامه مطلب

از جعبه لایتنر استفاده کنید. میتوانید به جای اینکه لغات انگلیسی را به فارسی ترجمه کنید، شکل آنها را در ذهن خود تجسم کنید. پیشوند ها و پسوند های لغات را به خاطر بسپارید زیرا اگر به لغات انگلیسی پسوند و پیشوند اضافه کنیم انها معنای جدیدی میگیرند.

نکات مهم زبان انگلیسی با انتشارات گیلنا این است که بسیاری از دانش آموزان در یادگیری گرامر تنبلی میکنند اما عده ای به ان علاقه مند هستند و دوست دارند قوانین انواع گرامر را بیاموزند برای یادگیری گرامر کافیست آنها را بخوانید و تمریناتی مرتبط با آنها را حل کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

بر روی قسمت هایی که یاد گیری انها برایتان دشوار است تمرکز کنید و تمرینات بیشتری در رابطه با آن قسمت حل کنید.

یادگیری هرچیزی نیاز به تمرین وممارست دارد تست به شما کمک میکند که تمارینتان را مرور کنید و اگر اشتباهی داشتید آن را اصلاح کنید پس برای یادگیری زبان اول تلاش دوم تلاش و سومم تلاش.

با هر بار تلاش برای یادگیری شما نکات جدیدتری می آموزد. نکات مهم زبان انگلیسی با انتشارات گیلنا گرامر های هر درس را بخوانید و آنها را به طور خلاصه وار برای خود توضیح دهید.

با خواندن نمیتوانید گرامر را یاد بگیرید. باید برای یادگیری گرامر تمرینات زیادی را حل کنید.بعد از خواندن دروس شما میتوانید شروع به تست زدن کنید. ساعتی را به تست زنی خود اختصاص دهید و هر بار اندکی زمان تست زنی خود را کاهش دهید تا به زمان کم عادت کنید.

در هنگام تست زدن صورت سوالها را با دقت بخوانید. و سعی کنید در ابتدا سوالات آسان تر را حل کنید همچنین برای مرور شما تنها کافی است روزی نیم ساعت تا 1ساعت هر روز بخوانید و زیرا همانطور که گفتیم این درس با مرور و مطالعه در ذهن میماند.

البته تمامی دروس نیاز به توجه دارند و باید بسیار برای یادگیری تلاش کرد. مرور کردن یکی از بهترین روش ها می باشد.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

بسیاری از دانش آموزان توجه زیادی به دروس عمومی ندارند و از خواندن این دروس غافل میشوند. اما دروس عمومی بسیار برای بهتر شدن رتبه تان می توند موثر باشد.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

حتی اگر دروس اختصاصی را به مقدار کافی نخوانده باشید و دروس عمومی را بتوانید به خوبی بزنید قطعا رتبه ی خوبی می آوردید همه چیز بر اساس تکرار و تمرین است که می تواند در ذهنتان تثبیت شود درس زبان انگلیسی یکی از آن درس هایی که باید به خوبی بخوانید و همیشه مرور کنید. یکی از موضوعات مهمی که باید در شرکت کردن در کنکور در نظر داشته باشید تست زنی است. شماره تماس:09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *