نکات مشاوره ای

شیوه تست زنی درس زبان از نظر کنکور آسان است

صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

شیوه تست زنی درس زبان از نظر کنکور آسان است : 25درس زبان انگلیسی جزو دروس عمومی می باشد. تست زبان انگلیسی در آزمون سراسری شامل 7 تست لغت، 3 تست گرامر (قواعد)، 5 مورد کلوز تست و 10 تست خواندن یا درک مطلب می باشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شناخت کافی از خود در کنکورادامه مطلب
مهندس ربیعیان اوج یادگیری
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای بهترین زمان مطالعه ی کنکور با اوج یادگیریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مشاوره و موفقیت در کنکور 1401ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای راه های موفقیت در کنکورادامه مطلب

 

برای پاسخ دهی به این 25 تست می بایست مسلط به لغت و گرامر باشید. دانش آموزان زیادی وجود دارند که در این درس ضعف زیادی دارند و نمی دانند چگونه تست زنی این درس را انجام دهند.

ما در این مقاله به کمک مشاوران کنکور آسان است، مطالبی را در مورد تست زنی درس زبان انگلیسی برایتان بیان کرده ایم. تا پایان این مطالب ما را همراهی کنید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

شیوه صحیح تست زنی زبان انگلیسی

شما باید نقاط قوت و نقاط ضعف خود را در نظر بگیرید و توانایی های خود را بسنجید سپس شروع به تست زنی کنید. برای شروع تست زنی در وهله اول کتاب درسی و جزوه را کامل بخوانید و گرامر زبان را به صورت کامل یاد بگیرید.

معمولا معلم زبان انگلیسی در کلاس گرامر هر درس را توضیح داده و از هر کدام برای شما مثال حل می کند.بعد از حفظ کردن لغات و تسلط بر گرامر نوبت تست زنی است. تست زنی درس زبان از نظر کنکور آسان است

مدیریت زمان در کنکور سراسری چه اهمیتی دارد
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

برای تست زنی می توانید از کتاب های کمک درسی زبان انگلیسی کمک بگیرید. سعی کنید لیست بهترین کتاب ها را از دوستان یا از معلم زبان انگلیسی تان بخواهید.

کتاب همه سال ها را جدی بگیرید. زبان مقطع راهنمایی ودبیرستان همه به یک اندازه مهم هستند و منبع اصلی سوالات کنکور نیز کتاب درسی است. بنابراین کتاب هایتان را به صورت دقیق و با جزئیات کامل مطالعه کنید.

به هر حال زبان انگلیسی یکی از منابع کنکور است بنابراین باید روی آن وقت گذاشته و بخوانید، چون حتی کسب درصد 40 یا 50 در آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در رتبه کنکور شما داشته باشد.
کسب مهارت در تست زدن زبان انگلیسی فقط با تجربه و تمرین زیاد به دست می آید. بنابراین سعی کنید هر فصلی را که مطالعه می کنید همان روز تست های مربوطه اش را نیز حل کنید تا قدرت تست زدن تان بالا تر برود.

در هنگام پاسخ به سوالات زبان با اعتماد به نفس باشید. اگر سوالی برای تان گنگ است بر خودتان مسلط باشید و بلا فاصله از آن بگذرید. قرار نیست شما زبان را در کنکور 100 درصد بزنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زنی درس زبان

بلکه هدف کسب درصد بالا تر و رساندن پاسخ های غلط به حداقل است. در هنگام تست زدن از سوالات مشکل و وقت گیر گذر کنید تا زمان و روحیه خود را برای حل تست های بعدی از دست ندهید.

پس از اتمام سوالات می توانید مجددا به سوالات حل نشده برگردید و پس از آن نیز اگر وقت اضافه داشتید، جواب تست هایی که با تردید زده اید را مجددا بررسی کنید تا با اطمینان پاسخ تست را داده باشید. تست زنی درس زبان از نظر کنکور آسان است

جمع بندی

یکی از تکنیک های رایج تست زنی که بسیار موثر است، تکنیک ضربدر منها است. این گونه است که شما باید کنار سوال هایی که بلد نیستید و برایتان سخت است علامت منها قرار دهید و کنار سوال هایی که به پاسخ آن ها شک دارید علامت ضربدر قرار دهید و وقت خود را سر این گونه سوالات نگذارید. بعد از این که به سوالات پاسخ دادید آن ها را مرور کنید و اگر وقتی برایتان باقی مانده بود به آن سوالات بر گردید .

راه های موفقیت در کنکور
ادامه مطلب

همه شما در کنکور به سوالاتی بر می خورید که برایتان کمی سخت است و یا برای حل آن نیاز به زمان دارید. بهتر است که از آن سوالات بگذرید و بعد از پایان تست زنی مطالعه ای دوباره داشته باشید و مجدد آن تست را حل کنید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

یکی از نکات قابل توجه این است که سوال های خود را با دقت و تا آخر بخوانید زیرا در آخر برخی سوالات نیست، بود، هست و … وجود دارد که اگر شما سوال را تا آخر نخوانید ممکن است پاسخ سوال شما اشتباه شود.

یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید این است که سوالات را طبق دفترچه پاسخ دهید اینگونه سوالی از قلم نمیوفتد و در زمان نیز صرفه جویی می شود.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

شما برای اینکه بتوانید بهتر درس بخوانید به یک برنامه ریزی دقیق و یک مشاور برای راهنمایتان نیازمندید. مجموعه کنکور آسان است با اساتید متخصص و ماهر خود میتواند نیاز های شما را در این زمینه بر طرف کند.

نتیجه گیری

کنکور آسان است با توجه به علایق و شرایط شما به شما برنامه درسی میدهد و مشاوران در درس هایتان بسیار راهنماییتان میکنند. تعداد پذیرش کنکور آسان است بسیار محدود است پس اگر میخواهید کنکور خود را با موفقیت پشت سر بگذارید کنکور اسان است را از دست ندهید.

رتبه گردون هم جزوی از مجموعه کنکور اسان است می باشد که بهترین زیر مجموعه کنکور اسان است است. شما میتوانید از محصولاتی که رتبه گرئون برای شما میفرستد بهترین استفاده را بکنید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین. تست زنی درس زبان از نظر کنکور آسان است

برای مثال اگر در کلاس درس حاضر نبودید میتوانید با دیدن سی دی های آموزشی رتبه گردون درس های تدریس شده آن روز را یاد بگیرید. مهندس فراهانی در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است و از دانشگاه علم و صنعت ایران فارق التحصیل شده است.

مهندس فراهانی و تیم برنامه ریز و مشاوره دهنده اش توانسته اند دانش آموزان برتری در کنکور داشته باشد. مهدس فراهانی و تیم ایشان به طور تخصصی دانش آموزان را راهنمایی میکنند. شما میتوانید مستقیما با استاد فراهانی ارتباط بر قرار کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

تلفن:09121967748_02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *