نکات مشاوره ای

زمان صحیح مطالعه از دید اساتید برتر کنکور آسان است

زمان صحیح مطالعه از دید اساتید برتر

زمان صحیح مطالعه از دید اساتید برتر کنکور آسان است : در این رقابت بزرگ که نامش آزمون سراسری است، غول مرحله ی آخر تحصیلاتتان محسوب میشود نمیتوان سرسری از آن عبور کرد و با دانش اندک سر جلسه ی کنکور حضور پیدا کرد بلکه برای اماده شدن در این آزمون باید درس هایتان رابه خوبی با برنامه ریزی بخوانید و پیش ببرید و سپس و با تست زدن در زمان خود مدیریت داشته باشید و تمرین کنید کنکور فقط تمرین نیاز دارد و ممارست تمرین کنترل زمان برای چیست؟

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر
در کنکور 1401 چگونه موفق شویم؟
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش تست زنی و مطالعه درس دین و زندگیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه سوالات کلیه دروس کنکور با انتشارات گیلناادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای خرید حضوری و غیر حضوری پکیج دروس عمومی اوج یادگیریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای در کنکور 1401 چگونه موفق شویم؟ادامه مطلب

 

برای آن است که شما برای پاسخگویی به سوالات زمان محدودی دارید و ممکن است به دلیل کمبود وقت ، سوالاتی را که بلد هستید نتوانید پاسخ دهید بنابراین باید اصول مدیریت زمان در کنکور  را بدانید و درباره ی خوبیت آن در روز کنکور هم بدانید.زمان صحیح مطالعه از دید اساتید برتر

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

پس باید در کنار یادگیری و تمرین، به مدت زمانی که شما صرف پاسخگویی برای هر تست میکنید توجه کنید.

زمان صحیح مطالعه

باید به مبحث مدیریت زمان به عنوان یکی از اصلی ترین فنون موفقیت در کنکور توجه داشت به توصیه ی مشاوران برتر کنکور آسان است مطالعه در روز بهتر قطعا خیلی می تواند برای شما خوب باشد اما اگر می خواهید بیشتر اوقات در شب مطالعه کنید سعی کنید دروس عمومی را در شب بخوانید زیرا حفظی هستند و بهتر در ذهن می روند. درس هایی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست و … را به روز اختصاص دهید.

خرید حضوری و غیر حضوری پکیج دروس عمومی اوج یادگیری
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

مطالبی که می خواهید مطالعه کنید و تست بزنید را به چند بخش تقسیم کنید و از مغز خودتان به مدت زیاد کار نکشید. یکی از مهم ترین نکات برای یادگیری از نظر اساتید برتر کنکور آسان است قطعا هدف گذاری است.زمان صحیح مطالعه از دید اساتید برتر

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

زمان صحیح مطالعه

شما باید هدفی را مشخص کنید برای کنکور تا بتوانید به نتیجه ایی مطلوب برسید. به عنوان مثال دانش آموز رشته ی تجربی میخواهد دندان پزشکی قبول شود.زمان صحیح مطالعه از دید اساتید برتر

همین یک هدف است و به احترام این هدف برایش تلاش میکند و درس میخواند. شاید یک دانش آموز یرای هدفش از خیلی از خوشی بگذرد. بعد از هدف گذاری قطعا باید پلن هایی برایش بچینید تا مسیر برای شما هموار شود. به عنوان مثال دانش آموزشی که میخواهد دندان پزشک شود باید بداند کدام درس را باید بیشتر بخواند.

و برای آن درس های مهم برنامه ریزی داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر میتواند با مشاور خود حرف بزند، اگر کشش و توانایی داشته باشد، برنامه ایی برای شما در نظر میگیرند تا بتوانید خوب درس بخوانید بسیاری از دانش آموزان به کتابخانه می روند و یا در پانسیون درس میخوانند تا بتوانند نتیجه ایی بهتر به دست بیاورند.

محیط اگر ساکت باشد و شما افرادی را ببینید که درس میخوانند باعث می شود شما هم برای درس خواندن ذهن خود را متمرکز سازید.

قطعا محیط سالم و آرامی را برای درس خواندن در نظر داشته باشید. اگر در اتاقتان وسایل زیاد دارید باید آن ها را کم کنید یا در انباری بگذارید. اتاق هرچه خالی تر باشد محیط برای درس خواندن برای شما بهتر است.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

 زمان مناسب چه تایمی است؟

به گفته کارشناسان و مشاوران و اساتید برتر کنکور آسان است ، بهترین زمان مطالعه متفاوت است، این بستگی به زمان مطالعه بهترین افراد در کنکور دارد. این به بهترین وجه در ذهن انسان حفظ می شود و بسیاری معتقدند که توانایی یادگیری در چند سال اول بالاترین است.

فردا که انسان از هر نظر آماده و تجدید شود. البته این به شخص بستگی دارد که در چه ساعاتی از شبانه روز علاقه بیشتری به مطالعه داشته باشد، اما باید بدانیم که کنکور به دلیل حجم زیاد کتاب های درسی و مدت زمان محدود آن به این نیاز دارد.

زمان درس خواندن استاندارد برای کنکور چند ماه است؟
ادامه مطلب

شب و روز، صبح و عصر استفاده می شود. داوطلبان گرامی، به این نکته توجه کنید، هم کمیت و هم کیفیت مطالعه مهم است و فقط در این صورت است که شخص می تواند به راحتی موفق شود.

ما مطالعه هر درس برای کنکور و ساعات افزایش یادگیری مغز را ذکر می کنیم جالب است بدانید از نظر اساتید برتر کنکور آسان است که حافظه کوتاه مدت انسان در نیمه شب در اوج است.زمان صحیح مطالعه از دید اساتید برتر

این عملکرد بالای ذهن به این دلیل است که در این مرحله دمای بدن بیشترین افت را می کند. زمان صرفه جویی در اطلاعات در نیمه شب، نشان دهنده کارایی خون بالا است.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

شما داوطلبان عزیز سعی می کنید مرور کلاس را عصر تا نیمه شب اختصاص دهید. شما حفظ کرده اید. قبل از ناهار بهترین زمان برای تصمیم گیری است. تصمیمات سخت را به تعویق بیندازید زیرا زمان مناسب برای حل مشکلات بین اواسط صبح و اواخر صبح است و راحت تر خواهد شد. وقتی به ظهر می رسد روحیه رنج می برد.

او خسته می شود و نیرویی ندارد. آیا برایتان جالب نیست که بدانید در ساعت 3 بعد از ظهر حافظه بلند مدت بیشتر از هر زمان دیگری کارایی دارد؟ پس در نتیجه داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که اگر مطلب یا نکته ای دارید که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد،

در این ساعت اقدام نمایید برای به ذهن سپردن آن. بهترین زمان برای شروع درس خواندن برای کنکور همانطور که اشاره کردیم، داوطلبان کنکور بنا به شرایط خاصی که دارند و می بایست از بیشتر ساعات شبانه روز استفاده ببرند و مطالعه نمایند،

نتیجه گیری

طبیعتا نمی توانند تنها به این دو زمان خاص اکتفا نمایند. پس در نتیجه می بایست برنامه ریزی شما به گونه ای باشد که از تمام ساعات مفید شبانه روز برای مطالعه استفاده نمایید مانند هر دانش آموز، سبک منحصر به فرد یادگیری نیز وجود دارد.

دانش آموزان مختلف می توانند در زمان های مختلف بهتر یاد بگیرند. بعضی از دانش آموزان تمرکز در مدرسه را در صبح راحت تر می دانند، در حالی که بعضی دیگر بهتر است که عصر بخوانند.زمان صحیح مطالعه از دید اساتید برتر

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

 

بهترین روش برای درس خواندن قطعا توجه به زمان مناشب برای یادگیری است که نیازمند برنامه ریزی دقیق و هدفگذاری است.

شما باید بدانید چه درسی را درچه تایمی میخواهید بخوانید تا بهتر بتوانید آن درس را یاد بگیرید مثلا دروس مفهومی را باید صبح خواند و دروس سخت را نباید به شب اختصاص داد. بنابراین باید به این نکات برای یادگیری بهتر توجه کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *