نکات مشاوره ای

روش های پاسخ دادن به کنکور با مشاوران برتر

پاسخ دادن به کنکور با مشاوران برتر

روش های پاسخ دادن به کنکور با مشاوران برتر چیست؟ دانش آموزان کوشای ایران عزیز؛ همانطور که می دانید برای کنکور تنها مطالعه کردن کافی نیست،

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای اساتید برتر دروس عمومی کنکور آسان استادامه مطلب
اساتید برتر دروس عمومی کنکور آسان است
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای اوج یادگیری دین و زندگی با مشاوران برترادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای حذفیات کنکور تجربی ۱۴۰۲ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای ترمیم معدل چیستادامه مطلب

 

باید بتوانید برای تثبیت مطالعه حتما تمرین تست زنی انجام بدهید. از ویژگی های تست زدن می توان به بالا رفتن سرعت عمل اشاره کرد.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین.

تست زنی به همراه خود می تواند نکات زیادی را به شما بیاموزد، اگر حین تست زدن زمان بگذارید بهتر می توانید سرعت عمل خود را برای کنکور افزایش دهید.

این نکات باعث می شوند تا شما بتوانید نکات خوبی را بیاموزید. با کمک مشاوران برتر می توانیم نکاتی را برای پاسخ دادن به کنکور بیابیم که می تواند بسیار برای ما کاربردی باشد.

مشاوران برتر

می دانیم که برای کنکور هر دانش آموزی سردرگمی دارد، کنکور تبدیل به یک نوع دغدغه در بین دانش آموزان شده است.

برای اینکه درباره ی کنکور اطلاعاتبی داشته باشید می توانید از مشاوران برتر سوالات خود را بپرسید. پاسخ دادن به سوالات کنکور که توسط مشاوران برتر صورت میگیرد به این گونه است که  مشاوران برتر تا پایان ایام کنکور در کنار شما می مانند و به شما مشاوره می دهند تا شمارا به موفقیت برسانند.

همچنین اساتید برنامه ریز کنکور آسان است برای شما یک برنامه ریزی درسی ایجاد می کنند که متناسب با توانایی شما و شرایط زندگی تان باشد و شما درس ها و تست هایتان را بر طبق همان برنامه پیش ببرید.

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی کنکور 1401 با یادگیری آسان
ادامه مطلب

بنابراین تمام سعی مشاوران کمک به شما دانش آموزان برای مهار استرس و برای روش های تست زنی و اصول یادگیری می باشد. بنابراین در این مرحله این شما هستید که باید تلاش کنید و وقت کافی برای آن بگذارید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین.

برنامه ریزی برای درس

در برنامه ریزی برای دروس سعی کنید دروسی را انتخاب کنید که زیاد از نظر ذهنی خسته نشوید مثلا بعد از درس فیزیک خوب است ادبیات بخوانید،

یا بعد از درس ریاضی درس شیمی را قرار ندهید زیرا به ذهن شما فشار می آورد.به بیان دیگر بهتر است بین دروس اختصاصی یک دروس عمومی هم قرار دهید؛

زیرا حجم دروس تخصصی کمی زیاد است. محیطی مناسب مطالعه برای برگزینید، که اتاقی ساکت بدون اجسامی باشد که ح.اس شما را پرت کند، سعی کنید اتاقی که برای مطالعه در نظر می گیرید کمی ساده باشد.

سعی کنید در طول روز درس بخوانید زیرا فکر شما برای درس خواندن بهتر کار میکند، سعی کنید استرس را از ذهن خود پاک کنید و شب ها به مدت مناسبی بخوابید و حتما صبح صبحانه میل کنید،

تمامی این ها به مطالعه ایی بهتر می انجامد. درباره ی صبحانه ی خیلی از پزشکان و روان شناسان تحقیق های بسیاری کرده اند و درباره ی خاصیت و فواید صبحانه بسیار صحبت کرده اند. متاسفانه بیشتر دانش آموزان این وعده غذایی را نا دیده می گیرند.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین.

برای کنکور

از نظر مشاوران برتر پاسخ دادن به سوالات کنکور باید به یک سری نکات توجه داشته باشید. به عنوان مثال در روز های نزدیک به کنکور سعی در یادگیری نداشته باشید،

شما در این تایم باید مرور کنید نه یادگیری ذهن شما نمی تواند مطالب جدیدی به آن اضافه سازد. بنابراین توجه داشته باشید که مطالب جدیدی را نخوانید بلکه سعی کنید در ماه آخر مطالبی که تا الان خوانده اید را مرور و جمع بندی کنید و تست هایی مرتبط با همان  مطالب بزنید و تمریناتی حل کنید تا آن مطالب در ذهنتان ماندگار شوند.

برای کنکور از نظر مشاوران برتر برنامه ریزی یکی از نکاتی است که نباید آن را فراموش کنید زیرا با داشتن برنامه ریزی شما بدون اتلاف وقت می توانید به دروس خود رسیدگی کنید.

برای قبولی در کنکور 1401 چند ساعت درس بخوانیم؟
ادامه مطلب

همه شما می دانید که در جلسه کنکور سراسری وقت زیادی برای پاسخ دادن به سوالات ندارید. شما می توانید برای تست های خود زمان کمی را در نظر بگیرید تا به زمان کم عادت کنید و بتوانید به خوبی به سوالات کنکور پاسخ دهید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین.

تکنیک های تست زنی

یکی از تکنیک های رایج تست زنی، تکنیک ضربدر منها است. این گونه است که در تست زدن هنگامی که به سوالات سخت بر می خورید که نیاز به فکر کردن دارد یا آن سوال را بلد نیستید،

کنارشان یک علامت ضربدر قرار دهید و کنارسوالاتی که جواب ان ها را بلدید اما بهشان شک دارید علامت منها قرار دهید و بعد از پایان تست ها به همان سوالات بر گردید و درموردشان فکر کنید.

و اگر به سوال سختی وقتتان را بر سر آن سوال نگذارید درست است بعد از مدتی آن سوال را حل می کنید اما وقت جواب دادن به چند سوال دیگر را از خودتان می گیرید.

یکی از اشتباهاتی که اکثر دانش آموزان آن را انجام می دهند این است که سوالات را تا نصقه می خوانند و بعد شروع به پاسخ دادن می کنند اما توجه داشته که در آخر برخی سوال کلماتی مانند نیست، هست، نبود و ازین قبیل وجود دارد که گاهی اوقات نخواندن سوال تا آخر موجب می شود که پاسخ سوال شما اشتباه باشد؛

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین.

جمع بندی

بنابراین به جای عجله کردن باید سعی داشته باشید خونسردی تان را حفظ کنید و به خوبی سوالات را بخوانید،

تا خدای نکرده یک ایراد موجب گرفتن نمره منفی نشود، بسیاری از دانش آموزان امکان دارد سوالی را بلد باشند اما به دلیل استرس یا نخواندن درست سوال اشتباه کنند.

بنابراین یکی از تمرینات مهم شما خوب فکر کردن و غلبه بر استرس است، شما باید خودتان را کنترل کنید تا در جلسه ی امتحان حاضر شوید.

می توانید برای بهتر شدن قضیه با مشاوران برتر کنکور آسان است ارتباط بگیرید و راه ها و روش های متناسبی برای درس خواندن از آن ها یاد بگیرید و با کسب اطلاعات درباره ی روش های درس خواندن تست زدن، اصول یادگیری و غلبه بر استرس در جلسه ی کنکور حاضر شوید.

نتیجه گیری

کنکور یکی از دغدغه های ما برای ورود به دانشگاه است و تسلط داشتن به تیپ سوالات کنکور یکی از مهم ترین کار هایی است که یک دانش آموز باید انجام بدهد.

میتوانید با کمک مشاوران برتر کنکور آسان است به خوبی با برنامه ریزی درست و هدف گذاری شرایط خوب درس خواندن را برای خود ایجاد کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *