نکات مشاوره ای

برنامه ریزی کنکور 1401 با اوج یادگیری

برنامه ریزی کنکور 1401 با اوج یادگیری

برنامه ریزی کنکور 1401 با اوج یادگیری : می دانید که قدم اول برای کنکور 1401 برنامه ریزی است، زیرا هر فردی که بخواهد خودش را برای کنکور آماده کند باید انگار از یک فیلتری رد شود.

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

فیلتر شما برنامه ریزی درست و به موقع است، که تمامی نکات در آن رعایت شده و در این برنامه ریزی هیچگونه آسیبی به دانش آموز وارد نمی شود، مثلا برخی دانش آموزان کم تجربه می خواهند بالاخره برای درس خواندن شروع کنند،

تصمیم به برنامه ریزی می گیرند اما به دلیل عدم توجه به توانایی های خود امکان دارد روزی 12 ساعت برنامه ریزی درسی برای خود گذاشته باشند در صورتی که توان دانش آموزان در حد 6 ساعت است.

دانش آموز وقتی با این برنامه پیش می رود به جز شکست و عدم موفقیت چیزی آیدش نمی شود، و اینجاست که دانش آموز سرخورده می شود شاید باآن شور و هیجان هرگز درس نخواند.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی کنکور 1401

برای همین است همیشه تاکید داریم به برنامه ریزی به شیوه ی درست. روزی 12 ساعت برنامه ریزی کنید ولی وقتی اندازه ی 1 ساعت هم درس خواندن در آن مفید نبوده است چه فایده؟

برای قبولی در کنکور چگونه مطالعه کنیم؟
ادامه مطلب

برای شروع بهتر از روزی 5 ساعت مفید درس خواندن شروع کنید و هر هفته به ساعات آن بیافزاید. وقتی شما به باشگاه بدنسازی می روید هرگز در همان ابتدا مربی برای شما وزنه های سنگین ارائه نمی دهد،

بلکه با گذر زمان وقتی بدنتان قوی شد کم کم مربی وزنه های دستگاه شما را افزایش می دهد، برنامه ریزی برای درس خواندن هم همین است ابتدا ذهنتان باید به این مسئله عادت کند سپس وارد عمل شود.

دانش آموزان دوازدهمی 6 الی 7 ساعت در مدرسه می مانند حداقل روزی 4 ساعت باید درس مدرسه را بخوانند. روزی 5 ساعت برای کنکور بخوانند، واقعا دیگر چیزی از این ها باقی نمی ماند.

پس وقتی از مدرسه آمدید کمی استراحت کنید و با برنامه ریزی درست پیش بروید. اگر بلد نیستید برای برنامه ریزی درسی چه کنید اوج یادگیری در کنارتان می ماند و خواهد گفت.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

چگونه برنامه ریزی کنم؟

اوج یادگیری به شما خواهد گفت، خب برای برنامه ریزی درسی دروس شما به دو قسمت تقسیم می شود:1_ دروس عمومی شامل ادبیات عربی دینی و زبان انگلیسی 2_ دروس اختصاصی که کتاب های مختص همان رشته را ارائه می دهد.

همین تقسیم شدن خودش می تواند برای شما خوب باشد که چگونه برنامه ریزی کنید. برای برنامه ریزی روزانه یا هفتگی نیازی نیست که روزی 5 ساعت را به خواندن دروس عمومی قرار دهید،

یا یک روز کامل را برای خواندن دروس اختصاصی بگذارید. روش برنامه ریزی در وهله ی اول این است که شما برنامه را جوری تنظیم کنید برای توانایی خودتان، یعنی هم دروس را دوست داشته باشید و هم در روز که چند درس را برگزیده اید شما را خسته نکند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

دروس عمومی:

برنامه ریزی یکی بهترین و مهم ترین راه های موثر برای درس خواندن شما محسوب می شود تا بهترین روش های آموزشی را روی درس خود پیاده سازی کنید از نظر اوج یادگیری دروس عمومی را خوب بخوانید زیرا میتوانید بهترین رتبه ی کنکور را از آن بدست بیاورید؛

دروس عمومی شاید خواندنش خسته کننده به نظر برسد اما یادتان باشد که در عین کسالت آور بودن  گاهی می توانند شیرین هم باشند. همچنین شما نباید از اهمیت مطالعه این دروس در زمان نزدیک کنکور غافل باشید زیرا که دروس عمومی میتوانند بسیار نمره آور باشند.

چگونه صبح ها درس بخوانیم؟
ادامه مطلب

یادتان باشد مهم ترین گزینه علاوه بر مطالعه روزانه دروس عمومی، شما حتماً باید به تست زدن هم بپردازید مخصوصا تست های زمان دار. بررسی آزمون‌های زمان دار برای دروس عمومی سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد و باعث افزایش دقت شما در مواجهه با تست های دروس عمومی در کنکور سراسری می‌شود.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

از طرفی اگر در آزمون‌های زمان دار برای درس‌های عمومی در مبحث خاصی مثل قرابت معنایی ادبیات و یا ترجمه عربی و یا هر موضوع دیگری در چند آزمون احساس ضعف کردید می‌توانید سریعاً اقدام به رفع کردن مشکل خودتان در آن مبحث کنید.

کنترل زمان یا مدیریت زمان خودش در کنکور خودش یه آپشن به حساب میاید و شما را به جلو می اندازد. برنامه ریزی کنکور با اوج یادگیری می تواند شما را چند پله جلوتر بیاندازد زیرا با برنامه ریزی ریتم بهتری به درس هایتان می دهید و برایتان کار ساز است.

دروس اختصاصی

دروس اختصاصی از جمله شیمی ریاضی و فیزیک در رشته ی ریاضی  و زیست و شیمی و فیزیک و ریاضی در رشته ی تجربی و ادبیات و عربی و اقتصاد و فلسفه در رشته ی انسانی از جمله دروس بسیار مهم اختصاصی به شما می رود که با برنامه ریزی کنکور با اوج یادگیری می توانید به بهترین شکل ممکن درس بخوانید.

چینش دروس با توجه به اینکه دانش آموز زرنگ یا متوسطی هستید خیلی مهم است بهتر با کمک یک مشاور انجام گیرد تا شما با خیال آسوده درس بخوانید. مشاور طوری برنامه ریزی میکند تا شما مسلط بر درس باشید با برنامه ریزی روان و بسیار صحیح توسط ایشان برای شما شکل می گیرد.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

چرا برنامه ریزی کنیم؟

با توجه به اهمیت زیاد موضوع و تأثیر کنکور بر هدف داوطلب، باید با جزئیات بیشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. برنامه ریزی فرآیند تفکر درباره فعالیت ها برای رسیدن به هدف مورد نظر است.

برنامه ریزی صحیح اولین و مهمترین فعالیتی است که باید حاصل شود و نتیجه آن مطلوب است. با برنامه ریزی مناسب ، زمان کافی برای انجام فعالیتهای مختلف را خواهیم داشت و بر این اساس ، از اتلاف وقت و انرژی خود جلوگیری خواهید کرد. برای برنامه ریزی برخی از این موارد به شرح زیر است:

_1هدف تعیین کنید، راهی برای دستیابی به آن پیدا کنید و بسازید.

2_ تصمیم بگیرید که چه کاری انجام دهید.

3_ روند تفکر قبل از عمل.

نتیجه گیری

برنامه ریزی برای کنکور 1401 با اوج یادگیری می تواند بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد. لازمه ی موفیت در کنکور برنامه ریزی درست در حد توانتان می باشد. با اوج یادگیری بهترین ها را تجربه کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *