نکات مشاوره ای

اساتید اوج یادگیری

اساتید اوج یادگیری

اطلاع داشتن از نحوه تدریس اساتید اوج یادگیری برای برخی از دانش‌آموزان و والدین مهم می ‌باشد. مهم بودن این‌ موضوع برای والدین و دانش‌آموزان کاملاً طبیعی است، چرا که برای کسب رتبه بالا و قبولی در رشته های خوب و همچنین تحصیل در دانشگاه‌ های معتبر به وجود یک معلم و استاد که نحوه تدریس خوب داشته باشد مرتبط است.

قبل ‌از هر چیز اجازه دهید اطلاعات مهمی را در رابطه با مؤسسه اوج یادگیری در اختیار شما قرار دهیم این مؤسسه سال ۱۳۷۳ در حوزه کنکور کار خود را شروع کرده ‌است. بنیان ‌گذار و مؤسس این مؤسسه استاد حسین احمدی مدرس برخی از دروس عمومی مانند درس‌ های ادبیات، عربی و دین و زندگی می باشند.

اگر شما هم قصد دارید برای آمادگی بهتر و هر چه بیشتر در کنکور سراسری از این مؤسسه کمک بگیرید پیشنهاد می ‌کنیم برای آشنا شدن با اساتید این مؤسسه ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

امیر مسعودی یکی از اساتید اوج یادگیری

استاد امیر مسعودی متولد ۱۳۶۶ هستند و در حال‌ حاضر دانشجو مقطع دکترا از دانشگاه تهران می ‌باشند. استاد مسعودی در مؤسسه کنکور آسان است دروس ریاضی و فیزیک را تدریس می ‌کند. خوب است بدانید که این استاد علاوه ‌بر تدریس ریاضی و فیزیک کتاب ‌های زیادی را تالیف کرده اند. نام این کتاب ‌ها عبارتند از:

  • خلاقیت در فیزیک و ریاضی
  • چگونه فیزیک کنکور را ۱۰۰ بزنیم؟
  • حیات فرا زمینی

نوع تدریس استاد مسعودی به‌ گونه ‌ای است که هر دانش ‌آموزی با آموزش ‌های ایشان می ‌تواند سطح دروس ریاضی و فیزیک خود را بالا ببرد و در کنکور درصد بالایی از این دروس را صحیح پاسخ دهد.

موسسه اوج یادگیری تهران
ادامه مطلب

یکی از موضوعاتی که باعث شده تا استاد مسعودی شهرت زیادی در بین اساتید ریاضی و فیزیک به دست آورد در رابطه با نوع تدریس او و داشتن تکنیک ‌های خاص برای پاسخ‌ دهی به سوالات می باشد.

امیر مسعودی یکی از اساتید اوج یادگیری

عارف ربیعیان مدرس درس شیمی

استاد عارف ربیعیان یکی دیگر از اساتید اوج یادگیری می ‌باشد. یکی از موضوعات جالب و شگفت ‌انگیز در رابطه با این استاد داشتن مقام اول در المپیاد شیمی ایران و همچنین مقام دوم المپیاد شیمی فرانسه می ‌باشد.

همان‌ طور که می‌ دانید درس شیمی یکی از دروس بسیار مفهومی است بنابراین تنها با خواندن کتاب شاید نتوان به تمامی سؤالات کنکور پاسخ صحیح داد. همین موضوع باعث شده ‌است تا استاد ربیعیان به واسطه آموزش مفهومی دروس در بین اساتید شیمی بسیار محبوب باشد.

استاد مهدی شیخی مدرس زیست ‌شناسی

استاد مهدی شیخی یکی از اساتید اوج یادگیری می ‌باشد که سابقه زیادی در رابطه با تدریس درس زیست ‌شناسی در مدارس تیزهوشان را دارد. درس زیست ‌شناسی یکی از مهم‌ترین دروس اختصاصی برای رشته تجربی در هر سه مقطع تحصیلی و همچنین کنکور می ‌باشد.

به دلیل داشتن حجم زیاد و مفهومی بودن تمام بخش ‌های آن این درس جزو دروس سخت برای تدریس است. اما استاد شیخی با لحن گیرا و روش ‌های بسیار جالبی که دارند یادگیری مفهومی و خط به خط این درس را برای شما دانش آموزان عزیز و داوطلبان کنکور آسان می ‌کند.

استاد حسین احمدی مدرس دروس عمومی

همان‌ طور که قبلاً به این موضوع اشاره کردیم استاد احمدی موسس این موسسه و مدرس درس ‌های دین و زندگی، ادبیات و عربی می ‌باشند. قطعا می‌ دانید که دروس عمومی در کنکور سراسری از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است و پاسخ دادن به درصد بالایی از سوالات این دروس می ‌تواند در رتبه شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

تست زنی ریاضی با کنکور آسان است
ادامه مطلب

بنابراین پیشنهاد می ‌کنیم اگر می ‌خواهید دروس عمومی را به‌ صورت کاملاً دقیق و مفهومی یاد بگیرید آموزش ‌های استاد احمدی را از دست ندهید. یکی از موضوعات مهم در رابطه با استاد احمدی داشتن سابقه هفده‌ ساله در بین اساتید اوج یادگیری و در رابطه با مشاوره و برنامه ‌ریزی برای رتبه‌ های برتر کنکور می ‌باشد.

استاد امیر دانش زاده یکی از اساتید اوج یادگیری

استاد دانش زاده مدرس یکی از درس ‌های بسیار مهم در بین دروس عمومی می ‌باشد. این استاد در رابطه با تدریس درس زبان انگلیسی دارای ۲۷ سال سابقه کاری است.

همین موضوع باعث می‌ شود تا درصد بالایی از دانش ‌آموزان به نوع تدریس و تجربیات این استاد اطمینان کامل داشته باشند. همچین خوب است بدانید که استاد دانش زاده علاوه ‌بر سابقه بالا در تدریس درس زبان انگلیسی ابداع ‌کننده شیوه برنامه ‌ریزی الگوریتمی می باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *