شیمی ربیعیان

شیمی انتشارات گیلنا

شیمی انتشارات گیلنا را می توان یکی از بهترین و مفیدترین پکیج های مربوط به درس شیمی ویژه دانش آموزان سه سال دوره متوسطه و نیز داوطلبین کنکوری رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک دانست. محبوبیت پکیج شیمی انتشارات گیلنا به اندازه ای بوده است که برخی شبکه های استانی و تلویزیونی نیز از انتشارات گیلنا جهت پخش این آموزش یا دوره در تلویزیون برای بینندگان بارها دعوت به عمل آورده اند.
لذا بهتر است به این نکته اشاره داشته باشیم که اگر شما هم به دنبال یک منبع جامع و فوق العاده در زمینه ی یادگیری آسان مسائل و مفاهیم شیمی هستید، پیشنهاد ما به شما عزیزان کنکوری یا دانش آموزان گرامی، شیمی انتشارات گیلنا است.
دانش آموزان و داوطلبان خرید شیمی انتشارات گیلنا پس از یادگیری و تماشای ویدیوهای این پکیج و مطالعه و مرور جزوه های داخل پکیج قادر خواهند بود حتی به سخت ترین و پرچالش ترین سوالات درس شیمی نیز پاسخ سریع دهند. همچنین لازم به یادآوری است که پس از مرور این ویدیوها و تمرین راه حل های پیشنهادی که در این پکیج تدریس می شود، دانش آموز خواهد توانست سرعت تست زنی خود را به حد چشمگیری ارتقا دهد. در این مقاله می خواهیم شما دوستان گرامی رو با مشخصات پکیج شیمی انتشارات گیلنا بیشتر آشنا کرده و به مهم ترین پرسش های شما سروران عزیز در مورد محتویات و خرید شیمی انتشارات گیلنا پاسخ دهیم. لطفا در صورتی که شما عزیزان هم علاقمند به این پکیج هستید، در ادامه ما رو همراهی بفرمایید.

شیمی کنکور و هر آنچه باید درباره این درس بدانیم

شیمی انتشارات گیلنا را می توانیم بهترین و همچنین اولین انتخاب دانش آموزان و داوطلبان کنکوری به خصوص رشته ی علوم تجربی بدانیم. همه می دانید که درس شیمی برای داوطلبان کنکور رشته علوم تجربی دارای ضریب 3 است و همچنین برای داوطلبان کنکور رشته ریاضی و فیزیک دارای ضریب 2 است و لذا نباید این درس را کم اهمیت در نظر گرفت.
ضمنا قابل ذکر است که تعداد سوالات درس شیمی هم برای داوطلبان کنکور علوم تجربی و هم برای داوطلبان رشته ریاضی و فیزیک 35 سوال است که ضروری است که داوطلبان کنکور، هم به مباحث و مفاهیم کتاب تسلط داشته باشند و هم به مسائل و فرمول های این درس.
متاسفانه تعداد زیادی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور نمی توانند در زمان اختصاص یافته، به سوالات درس شیمی در دفترچه سوالات کنکور پاسخ دهند و ممکن است زمان کم بیاورند و همین هم سبب کاهش روحیه ی آن ها می گردد و از طرفی هم طبیعتا افت رتبه ی کنکور را به همراه خواهد داشت. برای بسیاری از دانش آموزان این پرسش مطرح است که چگونه تست های درس شیمی را در کنکور به خوبی پاسخ دهیم و بیشترین نمره را از این درس کسب کنیم؟
طی سال های اخیر، پکیج شیمی انتشارات گیلنا تحول بزرگی در شیوه تدریس و یادگیری درس شیمی ایجاد کرده و توانسته است به سرعت جای بسیاری از پکیج های آموزشی بی کیفیت یا کم کیفیت را بگیرد.
طریقه تدریس درس شیمی در پکیج شیمی انتشارات گیلنا به گونه ای است که دانش آموز این موضوع را فرار می گیرد که به تمامی سوالات چه مفهومی و چه فرمولی در زمان بسیار کم و البته کاملا صحیح پاسخ دهد. از این لحاظ که بسیاری از دانش آموزان طریقه ی مطالعه درس شیمی را به درستی نمی دانند، شیوه های صحیح و سریع مطالعه درس شیمی در این پکیج آموزش داده شده است.
نکته ی مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم که یکی دیگر از مشکلات یا چالش هایی که داوطلبان کنکور رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک اغلب به آن برمی خورند این است که داوطلب پس از پاسخ دهی و تمرکز روی مسائل و فرمول های ریاضی و سپس فیزیک، ناگهان وارد سوالات شیمی می شود که ممکن است انرژی اولیه را برای پاسخ دهی کافی به سوالات شیمی نداشته باشد و اگر در این مسیر کوچکترین ضعفی هم داشته باشد، ممکن است بیشتر هم اذیت شود. شما عزیزان پس از یادگیری اصول و تکنیک های نوین پاسخ دهی و تست زنی درس شیمی با استفاده از پکیج شیمی انتشارات گیلنا می توانید بر این موضوع فائق آیید و رتبه ی بالایی در این درس نیز کسب کنید.

آشنایی با انتشارات گیلنا

انتشارات گیلنا با هدف کشف استعدادهای علمی برتر کشور و همچنین برداشتن گام های بزرگ در مسیر ارتقای سطوح مختلف علمی در دانش آموزان در 27 سال پیش (یعنی اوایل سال 1373) توسط استاد احمدی از برجسته ترین و بهترین اساتید دروس کنکوری راه اندازی شد.
متاسفانه ممکن است بسیاری از دانش آموزان مستعد کشور به دلیل محدودیت ها یا محرومیت هایی که دارند، توان پیشرفت در رشته های مد نظرشان را نداشته باشند. یکی از مهم ترین اهداف انتشارات گیلنا، توجه به همین دانش آموزان و هموار کردن مسیر پیشرفت آنان است به گونه ای که بدون صرف هزینه های سنگین برای استخدام معلم خصوصی و بدون صرف هزینه های گزاف جهت پیشرفت تحصیلی، بتوانند به اهدافشان برسند.
در تمامی پکیج های تولید شده ی انتشارات گیلنا، روش های تست زنی سریع و آسان به دانش آموز آموزش داده می شود. پکیج شیمی انتشارات گیلنا و پکیج های ریاضی انتشارات گیلنا و پکیج فیزیک انتشارات گیلنا از سری دوره های آموزشی محبوب و معروف و پرفروش این موسسه هستند که رضایت بسیاری از داوطلبان کنکور را پس از استفاده از این پکیج ها به همراه داشته است.
بسیاری از خانواده های دارای فرزند کنکوری به این موضوع معتقدند که فرزندانشان برای کسب رتبه های عالی و مناسب در کنکور سراسری، لزوما بایستی هزینه های بالایی را صرف کنند در صورتی که انتشارات گیلنا با دوره های اموزشی مقرون به صرفه و البته بسیار حرفه ای و قدرتمند، خلاف این باور را به اثبات رسانده است و خوشبختانه طبق آمارها، افراد زیادی، موفقیت خود را مدیون استفاده از پکیج های این موسسه می دانند.

شیمی گیلنا

استاد عارف ربیعیان مدرس شیمی انتشارات گیلنا کیست؟

شاید بخواهید بیشتر با زندگینامه استاد عارف ربیعیان مدرس شیمی انتشارات گیلنا آشنا شوید. پس با ما همراه باشید تا بیش از پیش با ایشان و خلاصه ای از بیوگرافی وی آشنا شویم.
عارف ربیعیان اصالتا اهل اصفهان و شهرستان گلپایگان است و در حال حاضر 29 سال سن دارد یعنی متولد سال 1371 در این شهر است. وی پس از گذراندن دوره ی کودکی و نوجوانی به تهران مهاجرت نمود و نهایتا در حال حاضر تدریس درس شیمی انتشارات گیلنا را در کارنامه ی خود دارد و در حال همکاری با این موسسه می باشد.
خوشبختانه روش تدریس استاد عارف ربیعیان به گونه ای است که به دلیل مرور چندین باره ی مطالب در ذهن دانش آموز، هم مطالب راحت تر در خاطر او می ماند و هم سریع تر از هر زمانی روش حل مباحث سخت را فرا می گیرد.

روش های خرید پکیج شیمی انتشارات گیلنا

بسیاری از کاربران از ما پرسیده بودند که چگونه می توانیم اقدام به خرید شیمی انتشارات گیلنا کنیم؟ جهت خرید شیمی انتشارات گیلنا چندین راه وجود دارد که کاربران حتی بدون نیاز به داشتن اینترنت نیز بتوانند پکیج مد نظر خود را سفارش دهند.
قبل از خرید بهتر است بدانید که پس از خریدتان، مشاوره رایگان به شما در مراحل مختلف راهنمایی های لازم را ارائه خواهد داد. خب روش اول خرید شیمی انتشارات گیلنا ورود به https://asanyadgiri.com و مراجعه به منوی محصولات فروشگاه و در نهایت هم انتخاب پکیج مورد نظرتان و خرید آن می باشد. به همین راحتی!
البته دو راه دیگر یعنی خرید از طریق اپلیکیشن و خرید به صورت مستقیم و تلفنی نیز امکانپذیر است. در خرید از طریق اپلیکیشن میتوانید اپلیکیشن را از اینجا دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید و پکیج مورد پسندتان را خریداری کنید. در روش بعدی یعنی خرید تلفنی شیمی انتشارات گیلنا نیز میتوانید ابتدا با کارشناسان گیلنا 09121003198 و 02191316001 تماس برقرار کرده و سپس ثبت سفارش را انجام دهید.

 

سوالات متداول درباره شیمی انتشارات گیلنا

شیمی یکی از دروس بسیار جذاب است ولی از آنجایی که برخی از دبیران از دانش و تکنیک های تدریس صحیح و حرفه ای و جذاب آن به دانش آموزان آگاه نیستند ممکن است نتوانند مفاهیم و مسائل را به خوبی در ذهن دانش آموزان ثبت کرده و ماندگار کنند و همین موضوع، یادگیری درس شیمی را سخت تر می کند.
در این بخش از این پست می خواهیم به سوالاتی که اغلب کاربران و دانش آموزان در رابطه با شیمی انتشارات گیلنا از ما پرسیده اند پاسخ دهیم. در ادامه ما را همراهی کنید.

روش تدریس در شیمی انتشارات گیلنا

روش تدریس هر استاد یا دبیری برای هر دانش آموز از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که یک استاد نتواند مفاهیم و مباحث و راه حل ها را به درستی به دانش آموز منتقل کند، کار یادگیری برای او سخت شده و ممکن است به سرعت از درسی که آموزش می بیند دل زده و سرد شود.
در رابطه با روش تدریس استاد عارف ربیعیان باید خدمتتان بگوییم که ایشان به شکلی اقدام به تدریس و تهیه پکیج شیمی انتشارات گیلنا کرده اند که دانش آموز به هیچ وجه از تماشای ویدیوها و یادگیری درس شیمی احساس خستگی نمی کند حتی اگر ساعت ها آن ها را تماشا کند.
استاد عارف ربیعیان با سوالات کاملا چالشی و نکته دار، هر مبحثی را در ذهن دانش آموز ثبت می کند و در نهایت نیز راه حل های خیلی سریع پاسخ دهی به تست ها را به آن ها آموزش می دهد.

اسامی اساتید انتشارات گیلنا

تقریبا می توانیم بهترین اساتید کنکوری کشور را در انتشارات گیلنا ببینیم. کوهی از تجربه و کارنامه و سوابق ارزشمند که یکجا در این مجموعه بزرگ فعالیت دارند. بزرگانی همچون استاد حسین احمدی که مدرس دروس عربی و دین و زندگی انتشارات گیلنا را بر عهده دارد، استاد امیر مسعودی مدرس نمونه ریاضی و فیزیک انتشارات گیلنا، دکتر پازوکی مدرس برتر کشوری درس زیست شناسی رشته علوم تجربی و در آخر استاد عارف ربیعیان که از بهترین مدرسان کنکوری درس شیمی برای هر دو رشته ی ریاضی فیزیک و علوم تجربی است.

چرا پکیج شیمی انتشارات گیلنا ؟

برای برخی از داوطلبان و علاقمندان به تهیه ی پکیج شیمی انتشارات گیلنا این سوال مطرح است که این پکیج چه تفاوت هایی با دیگر پکیج های دیگر موسسات دارد که در زیر به مهم ترین این وجه تمایزها می پردازیم.

تدریس توسط مدرس متخصص این درس

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، استاد عارف ربیعیان از برترین و برجسته ترین اساتید درس شیمی کشور است که با توجه به سابقه درخشان خود بهترین تدریس را تقدیم شما عزیزان می کند تا از یادگیری شیمی و مفاهیم آن بیش از پیش لذت ببرید.

آموزش مفهومی تمام مباحث کتاب درسی


برخی از موسسات، تنها به آموزش مباحث مهم کتاب می پردازند و بسیاری از مباحث کم اهمیت تر را نادیده می گیرند. این امر سبب ضعیف شده پایه دانش آموز می شود و همواره ریسک را به جان می خرد که ممکن است دقیقا از همان بخش های کم اهمیت تر نیز سوالاتی در کنکور مطرح شود و نتواند از این سوالات نمره ای کسب کند.
خوشبختانه استاد ربیعیان، حتی جزئی ترین مباحث درس شیمی سه سال متوسطه را به دانش آموزان تدریس داده است و لذا می توانیم اینگونه بیان کنیم که این پکیج یکی از کامل ترین و جامع ترین دوره های آموزشی ویدیویی کشور به شمار می آید.

آموزش تکنیک های تست زنی حل تست ها در کوتاه ترین زمان ممکن


بهتر است دانش آموزان پس از یادگیری هر مبحث، مقدار مناسبی تست حل کنند تا سبب تثبیت مباحث در ذهن خود شوند و ماندگاری آموخته ها را رقم بزنند. در پکیج شیمی انتشارات گیلنا، روش های حرفه ای برای پاسخ دهی هرچه سریع تر به سوالات تدریس و به داوطلبان آموخته می شود.

توجه به بودجه بندی این درس در کنکور


یکی از مهم ترین نکاتی که در تهیه پکیج شیمی انتشارات گیلنا به آن توجه شده است، چگونگی بودجه بندی سوالات کنکور است. در این حالت، دانش اموز وقت کمتری را صرف مباحث کم اهمیت تر کرده و تمرکز بیشتری روی مباحث مهم تر خواهد داشت.

شیمی انتشارات گیلنا و نتیجه گیری

در این مطلب با شیمی انتشارات گیلنا بیشتر آشنا شدیم و همچنین به معرفی استاد عارف ربیعیان پرداختیم. در آخر نیز به ذکر دلایل محبوبیت پکیج شیمی انتشارات گیلنا پرداختیم.
در پایان از شما کاربران گرامی سپاسگذاریم که تا اینجا ما رو همراهی کردین. لطفا انتقادات، پیشنهادات و نظرات و تجربیات خودتون رو در رابطه با موضوع این مطلب با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای