ریاضی انتشارات گیلنا

ریاضی انتشارات گیلنا از جمله پکیج های موفق و پرفروش و عالی حال حاضر در میان دانش آموزان مقاطع متوسطه و همچنین داوطلبان کنکور است که با توجه به ویژگی های عالی و کیفیت مثال زدنی تدریس در این پکیج، می توان آن را به عنوان بهترین منبع یادگیری و آموزش درس ریاضی متوسطه و کنکور برشمرد.
این روزها کمتر دانش آموز و یا داوطلب کنکوری پیدا می شود که با ریاضی انتشارات گیلنا آشنایی نداشته باشد. ریاضی انتشارات گیلنا جامع ترین منبع جهت آشنایی اصولی و ریشه ای با تمامی مباحث درس ریاضی سه سال متوسطه می باشد. پکیج ریاضی انتشارات گیلنا علاوه بر مباحث مختلف ریاضی، سرعت تست زنی و پاسخ دهی به سوالات توسط دانش آموز را نیز به طرز چشم گیری افزایش می دهد.
این پکیج برای افرادی که احساس می کنند اصلا به درس ریاضی علاقه ای ندارند بیش از دیگران توصیه می شود چرا که روش تدریس در پکیج ریاضی انتشارات گیلنا به حدی راحت و سریع و حرفه ای است که دانش آموز اصلا احساس خستگی و کلافگی یا سردرگمی در زمان یادگیری نخواهد داشت.
در این مطلب قصد داریم با پکیج ریاضی انتشارات گیلنا بیشتر آشنا شویم و در ادامه نیز به سوالات متداول در رابطه با خرید ریاضی انتشارات گیلنا پاسخ دهیم. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

ریاضی کنکور و هر آنچه باید درباره این درس بدانیم

ریاضی انتشارات گیلنا یکی از چندین محصول برتر این موسسه محسوب می شود که گوی سبقت را از بسیاری از پکیج های دیگر سایر موسسات کنکوری ربوده است. درس ریاضی با ضریب 2 برای داوطلبان کنکور تجربی و با ضریب 4 برای داوطلبان کنکور ریاضی از جمله مهم ترین دروس تخصصی محسوب می شود.
بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک معتقدند که درس ریاضی سخت ترین درس تخصصی در آزمون کنکور است. تعداد سوالات درس ریاضی برای داوطلبان کنکور علوم تجربی 30 سوال و برای داوطلبان کنکور ریاضی و فیزیک 55 سوال است و لذا پاسخ دهی صحیح به سوالات ریاضی برای کسب رتبه در کنکور علوم تجربی و ریاضی و فیزیک بسیار پراهمیت است.
درس ریاضی  برای هر دو گروه داوطلبان این دو رشته مفید و کاربردی است. از آنجایی که تنها 85 دقیقه زمان برای پاسخگویی به تست های درس ریاضی کنکور به داوطلبان تخصیص داده شده لذا بسیار ضروری است که داوطلب بتواند در زمان بسیار کم و با دقت بالا به سوالات مطرح شده ی ریاضی پاسخ دهد و از آنجایی که پاسخ دادن به سوالات درس ریاضی ممکن است زمان بر باشد لذا خرید و استفاده از یک پکیج ریاضی که بتواند راه حل های سریع تر از راه حل های فعلی را آموزش دهد بیش از پیش احساس می شود.
پکیج ریاضی انتشارات گیلنا به نکته ی فوق یعنی افزایش سرعت تست زنی با دقت بالا نیز اهمیت ویژه ای داده و لذا این امر سبب بهبود رتبه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری بسیاری گردیده است. خوشبختانه بسیاری از دانش آموزانی که در پاسخ دهی به سوالات درس ریاضی ایرادات و ضعف های جدی و حتی پایه ای داشته اند پس از تماشای ویدیوهای ریاضی انتشارات گیلنا کاملا رشد محسوسی در افزایش پاسخ دهی و رفع ضعف های خود در این درس داشته اند. چرا که در این پکیج، آموزش به طریقه ای است که حتی اگر دانش آموز در این درس بسیار هم ضعیف باشد خواهد توانست سطح علمی خود را به سایر دانش آموزان موفق برساند، آن هم در یک بازه زمانی فشرده و به نسبت کمتر و سریعتر از دیگران.
پس از تهیه ی پکیج ریاضی گیلنا دیگر نیاز خاصی به تهیه منابع جانبی نخواهید داشت و لذا از لحاظ هزینه ها هم صرفه جویی خواهید کرد.

آشنایی با انتشارات گیلنا

انتشارات گیلنا فعالیت آموزشی و علمی خود را در سال 73 با هدف ارتقای رتبه داوطلبان کنکور در دروس مختلف و همچنین بهبود کیفیت و سطح علمی دانش آموزان آغاز کرد و طی سال های اخیر توانسته است به یکی از محبوب ترین و بهترین منابع آموزشی در زمینه ی آموزش دروس و همچنین روش های نوین تست زنی سریع و آسان تبدیل شود.
به جرات می توان گفت کنکور آسان است در حال حاضر در صدر جدول قوی ترین پکیج های کنکوری و ویدیویی قرار گرفته است و جامعه ی آماری نسبتا بزرگی را به خود اختصاص داده است.
انتشارات گیلنا در مسیر برقراری و بهبود عدالت آموزشی گام های زیاد و بلندی برداشته است. در تولید ویدیوها و پکیج های آموزشی انتشارات گیلنا، به کیفیت آموزش، روش های تدریس، افزایش سرعت تست زنی و همچنین افزایش رتبه دانش آموزان، کاهش هزینه های دانش آموزان جهت خرید پکیج، افزایش اعتماد به نفس داوطلبان کنکور و در نهایت بهبود سطح علمی و کیفی رتبه ی آن ها توجه شایان و قابل تقدیری شده است.
از محبوب ترین پکیج های انتشارات گیلنا می توانیم به پکیج ریاضی انتشارات گیلنا، فیزیک انتشارات گیلنا و شیمی انتشارات گیلنا اشاره کنیم.
لازم به ذکر است که مدیریت انتشارات گیلنا را استاد حسین احمدی مدرس نمونه کشوری در درس های ادبیات و دین و زندگی و عربی بر عهده دارد.

استاد امیر مسعودی مدرس ریاضی انتشارات گیلنا کیست؟

ریاضی انتشارات گیلنا توسط استاد امیر مسعودی از اساتید نمونه و نخبه کشوری و از باسابقه ترین و با تجربه ترین مدرسان کنکوری کشور تدریس می شود. لازم به ذکر است که بدانید تدریس فیزیک انتشارات گیلنا را نیز  استاد امیر مسعودی بر عهده دارد.
استاد امیر مسعودی مدرس دروس ریاضی و فیزیک موسسات مختلفی بوده است ولی وی را عمدتا به عنوان مدرس برنامه های اوج یادگیری و یادگیری آسان به خاطر می آورند و می دانند.
البته از آنجا که ایشان دارای سوابق درخشان و کارنامه موفق در تدریس دروس کنکوری هستند بسیاری از شبکه های تلویزیونی از جمله شبکه دو سیما و همچنین بیشتر شبکه های استانی از ایشان جهت تدریس ریاضی و فیزیک دعوت کرده اند و مصاحبه های متعددی نیز با ایشان انجام شده است.
استاد امیر مسعودی همچنین به عنوان مدرس در برنامه تلویزیونی و کنکوری اوج یادگیری حضور داشته است. اهمیت دروس ریاضی و فیزیک و ضریب بالای این دو درس در کنکور سراسری، به ویژه در رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک سبب شد که استاد امیر مسعودی به دنبال راه های تدریس آسان تر و همچنین کشف راه های عالی تست زنی باشد و خوشبختانه این موضوع نتیجه بخش بود و توانست تمام آموخته های خویش را در پکیج ها و همچنین برنامه های تلویزیونی اش به دانش آموزان و داوطلبان ارائه دهد.

استاد امیر مسعودی

روش های خرید پکیج ریاضی انتشارات گیلنا

در صورتی که مایل به مشاهده جزئیات بیشتر از محتویات پکیج ریاضی گیلنا هستید و یا قصد خرید ریاضی انتشارات گیلنا را دارید می توانید از یکی از راه های زیر اقدام نمایید:
اولین راه خرید و تهیه دی وی دی های ریاضی انتشارات گیلنا خرید از طریق وبسایت انتشارات گیلنا به آدرس https://asanyadgiri.com می باشد. از این طریق می توانید هم محصولات دیگر موسسه گیلنا را تماشا و بررسی نمایید و هم اقدام به خرید پکیج های مد نظرتان کنید.
البته لازم به ذکر این نکته هم هست که در صورتی که وارد سایت گیلنا شوید می توانید با مشاوران و کارشناسان پشتیبان خرید هم مستقیما ارتباط برقرار نمایید و در صورتی که سوالات خاصی مد نظرتان است از مشاوران موسسه بپرسید.
دومین راه خرید ریاضی انتشارات گیلنا، شماره گیری 02191316001 و سفارش مستقیم و دریافت شماره حساب موسسه و انجام سایر مراحل پرداخت است. البته طبیعتا راه اول بسیار راحت تر است.
راه سوم خرید ریاضی انتشارات گیلنا، نصب اپلیکیشن “کنکور آسان است” می باشد و سپس ورود به فروشگاه محصولات انتشارات گیلنا در این اپلیکیشن و در نهایت هم خرید پکیج های مد نظرتان.

سوالات متداول درباره ریاضی انتشارات گیلنا

در این بخش از مقاله می خواهیم به مهم ترین و متداول ترین سوالات کاربران و دانش آموزان در رابطه با پکیج ریاضی انتشارات گیلنا پاسخ دهیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

روش تدریس در ریاضی انتشارات گیلنا

مهم ترین سوالی که اغلب افراد در رابطه با ریاضی انتشارات گیلنا مطرح می کنند، راجع به چگونگی روش تدریس در این پکیج است چرا که تاثیر بسیار زیادی در یادگیری شخص خواهد داشت.
در ریاضی انتشارات گیلنا، استاد امیر مسعودی به این گونه عمل کرده است که ابتدا مباحث را توضیح و آموزش می دهد و روی مهم ترین بخش های هر مبحثی نیز تاکید می کند، سپس چند تست مهم و چالشی و بسیار مفید در رابطه با بحث مذکور را بیان می نماید و در آخر نیز راه حل یافتن پاسخ سریع هر گونه سوالی در رابطه با آن بحث را به دانش آموز آموزش می دهد.
ضمنا از آنجایی که اصل ضد فراموشی نیز در این پکیج به طور ویژه مورد توجه استاد امیر مسعودی قرار گرفته است، لذا مطلب و مبحث به طور عالی در ذهن دانش آموز ثبت و ماندگار می شود.

اساتید انتشارات گیلنا – استاد و مدرس پکیج ریاضی انتشارات گیلنا

به جرات می توان گفت که بهترین اساتید کنکوری کشور در انتشارات گیلنا حضور دارند. این اساتید کارنامه های بسیار درخشانی در تدریس دروس کنکوری و تجربیات بسیار ارزشمندی در زمینه روش ها و تکنیک های تست زنی دارند که خوشبختانه سعی بر آن شده است که تمام این تجربیات به صورت دی وی دی های آموزشی به دانش آموزان گرامی تدریس و انتقال داده شود.
در زیر به برخی از این اساتید اشاره کرده ایم:
امیر مسعودی (مدرس دروس فیزیک و ریاضی انتشارات گیلنا)
عارف ربیعیان (مدرس درس شیمی انتشارات گیلنا)
استاد احمدی (مدرس دروس عربی، ادبیات و دین و زندگی انتشارات گیلنا)
دکتر پازوکی (مدرس درس زیست شناسی انتشارات گیلنا)

روش های تماس با انتشارات گیلنا

دانش آموزان و داوطلبان کنکور می توانند به راحتی و از طریق راه های زیر با انتشارات گیلنا و دفتر مرکزی آن در تهران ارتباط برقرار نمایند:

شماره تماس انتشارات گیلنا: کاربران با شماره گیری 09121003198 و یا تماس با شماره تلفن ثابت 02191316001 می توانند با کارشناسان و مشاوران انتشارات گیلنا در ارتباط باشند.

وبسایت انتشارات گیلنا
: در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به پکیج ها و دوره های آموزشی و کنکوری انتشارات گیلنا همچنین می توانید وارد وبسایت موسسه به آدرس https://asanyadgiri.com شده و همچنین به صورت چت و آنلاین، با مشاوران گفتگو داشته باشید.

مهندس امیر مسعودی

چرا پکیج ریاضی انتشارات گیلنا ؟ مزایای ریاضی انتشارات گیلنا

بالاتر اشاراتی به روش تدریس فوق العاده استاد امیر مسعودی کردیم. حال می خواهیم دلایل محبوبیت پکیج ریاضی انتشارات گیلنا به روش استاد مسعودی را بیشتر بررسی کنیم.

جامع و فراگیری مباحث
اولین و مهم ترین ویژگی بارز پکیج ریاضی انتشارات گیلنا، جامع بودن این پکیج است به طوری که حتی به ریزترین و جزئی ترین مباحث هم به طور دقیق توجه شده است تا داوطلبان پس از تماشای ویدیوها، هیچگونه نقص و ضعفی در یادگیری مباحث نداشته باشند.

تکنیک های نوین تست زنی
از دیگر مزایای برجسته و ارزشمند و وجه تمایز پکیج ریاضی استاد امیر مسعودی می توانیم به روش های نوین و بروز و جدید و همچنین سریع در حل مسائل به روش سرعتی و دقیق اشاره کنیم که منجر به کاهش زمان پاسخ دهی به سوالات و تست های کنکور می شود و در زمان صرفه جویی می شود.

استفاده از تکنیک های ضد فراموشی
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که پکیج ریاضی انتشارات گیلنا را از سایر پکیج ها متمایز کرده است، توجه شایان استاد مسعودی به نحوه ی تدریس و در نهایت جلوگیری از فراموش شدن نکات در ذهن دانش آموز است. در این روش ها، دانش آموز به دلیل تکرار یک مبحث بدون مرور مستقیم، مباحث و نکات را در ذهن خود ماندگارتر می کند.

قیمت مقرون بصرفه پکیج
در آخر می توانیم به قیمت واقعا مقرون بصرفه پکیج ریاضی انتشارات گیلنا اشاره کنیم که نسبت به قیمت سایر پکیج های موسسات کنکوری بسیار قیمت ایده آل تر و مناسب تری دارد و اینگونه نیاز به صرف هزینه های سنگین و گزاف توسط دانش آموزان و داوطلبان نیست.

ریاضی انتشارات گیلنا و جمع بندی

در این مطلب با ریاضی انتشارات گیلنا، نحوه ی خرید ریاضی انتشارات گیلنا و همچنین معرفی استاد امیر مسعودی و بخشی از بیوگرافی وی پرداختیم و در نهایت با مزایا و وجه تمایز پکیج ریاضی انتشارات گیلنا نسبت به دوره های آموزشی سایر موسسات پرداختیم.
در پایان از شما کاربران گرامی سپاسگذاریم که تا اینجا ما رو همراهی کردین. لطفا انتقادات، پیشنهادات و نظرات و تجربیات خودتون رو در رابطه با موضوع این مطلب با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای