نمونه تدریس ها

نمونه تدریس روش تخصصی اساتید برتر کنکور آسان است

نمونه تدریس روش تخصصی اساتید برتر کنکور آسان است … به شما گفتیم که کنکور آسان است برای شما بسته های آموزشی به قیمت مناسب آماده کرده است که از بهترین معلم ها در آن به تدریس دروس مختلف از جمله اختصاصی و عمومی میپردازند.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برنامه ریزی تابستانی مطالعه کنکوریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قیمت محصولات کنکور آسان است چقدر است؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس درس شیمی دهم انتشارات گیلناادامه مطلب
نمونه تدریس فیزیک با اوج یادگیری
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس درس شیمی دهم انتشارات گیلناادامه مطلب

 

دانش آموزان عزیز همانطور که میدانید، دروس تخصصی در کنکور از اهمیت و ضرایب بالایی بر خوردار هستند و می توانند روی نتیجه کنکور شما تاثیر بسیاری بگذارند پس باید آن ها را به طور صحیح تست بزنید و مطالعه کنید.

برای اینکه بتوانید موفق شوید باید یک مشاور یا یک معلم کنار خود داشته باشید تا راهکار های مناسب با شرایط روحی شما ارائه دهند.

کنکور آسان است فکر همه چیز را کرده است که یکی از بهترین ها باشد. اساتید  مجموعه ی کنکور آسان است  به خوبی می توانند شما را راهنمایی کنند زیرا که از بهترین مشاوران هستند.

اساتید برتر کنکور آسان است

از جمله دروس تخصصی شامل دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، هندسه و… می باشد. در کنار مشاور و معلم خوب تلاش شماست که میتواند به شما کمک کند تا بهتر بتوانید روند مطالعاتی خود را درک کنید و از نقاط قوت و نقاط ضعف خود آشنا شوید.

قطعا برای خرید این پکیج که این همه از حسن های آن تعریف نمودیم باید اطلاعاتی کسب کنید، شما میتوانید در سایت نمونه تدریس اساتید را ببینید در هر رشته و یا هر پایه ایی که باشید میتوانید به راحتی دی وی دی مورد نظرتان را پیدا کنید و سفارش دهید.

تمامی مدرسان دروس تخصصی که در موسسه کنکورآسان است فعالیت می کنند جزو بهترین ها هستند و از تجربه بالایی در تدریس بر خوردار هستند.

علاوه بر تجربیات خوب در تدریس، این اساتید تجربیات خوب در کنکور دارند، یعنی با تیپ سوالات آشنا هستند و تکنیک های تست زنی را میدانند،

یعنی بهترین روش ها را به شما یادمیدهند. کنکور هم سراسر تکنیک است البته که در مدارس چیزی از تست به مانیاموخته اند و در نهایت برای رفتن به دانشگاه لازمه اش تست زدن و سرعت عمل است. درواقع چیزی است که ما نمیدانیم اما با کمک این اساتید خوب میتوانیم راحت تر همه چیز را درک کنیم.

معرفی اساتید کنکور آسان است

حسین احمدی:

یکی از مدرسان بسیار خوب و مهربان جناب آقای حسین احمدی هستند که به تدریس دروس ادبیات و عربی رشته ی انسانی به صورت تخصصی میپردازند، علاوه بر درس تخصصی ادبیات ایشان به تدریس دروس عمومی از قبیل انگلیسی، عربی، و دینی. ایشان یکی از اساتید فعال بسیار خلاق ما هستند که تمامی نکات را به خوبی میدانند میتوانیم از تجربیات ایشان استفاده کنیم.

امیر مسعودی:

از استادان به نام و محترم این موسسه آقای مسعودی است که ایشان در برنامه ی اوج یادگیری هستند و بسیاری از دانش آموزان ایشان را به خوبی میشناسند و با خلاقیت ها و روش های تدریس ایشان آشنایی دارند.

مطالعه صحیح دروس عمومی در کنکور 1401
ادامه مطلب

ایشان مدرس درس ریاضی و فیزیک هستند، سرعت عمل، مدیریت زمان را به شما می آموزند، همچنین به تدریس مباحث دروس هم میپردازند. پکیج درس ایشان را میتوانید به راحتی سفارش دهید و از تدریسشان بهره مند شوید.

مهدی شیخی:

ایشان یکی از دبیران زیست هستند و نکات را به خوبی به شما یادآوری میکنند و شیوه های تست زنی را هم به شما آموزش میدهند،

تدریسشان بسیار شیرین و لذت بخش است و اکثر دانش آموزان ایشان را بسیار دوست میدارند. در درس زیست نظام قدیم، نظام جدید، روش های تست زنی و جمع بندی  انتشار یافته است.

عارف ربیعیان

یکی از اساتید جوان و بسیار نکته سنج کنکور آسان است ایشان میباشند که بسیاری از دانش آموزان شیوه ی تدریس ایشان را دوست دارند.

عارف ربیعیان استاد درس شیمی است. در درس شیمی نظام قدیم، نظام جدید، روش های تست زنی و جمع بندی به کمک این استاد نمونه در انتشارات گیلنا ساخته شده است

شهرام محجوبی:

یکی از اساتید خوب درس زبان انگلیسی استاد شهرام محجوبی میباشند که با زحمات بسیار ایشان، از نکات تستی تا ریدینگ، رایتینگ، کلوز تست، و لغت ها را به شما آموزش میدهند،

اگر درس زبان را ضعیف هستید تنها با خریدن پکیج آموزشی ایشان میتوانید زبان خود را به سطح متوسط برسانید. روش تخصصی اساتید برتر کنکور آسان است

نیما حاجی لر زاده:

یکی از اساتید جوان کنکور آسان است استاد نیما حاجی لر زاده میباشد که در رشته ی علوم انسانی به فعالیت میپردازند و دروس جامعه شناسی و روانشناسی را تدریس میکنند.

و نکات مورد نظر را به دانش آموزان یادآور میشوند. از جمله دروس مهم رشته ی علوم انسانی درس روانشناسی و جامعه شناسی است که با کمی خواندن از جانب دانش آموزان میتوانند به خوبی نتیجه ی مورد نظر را دریافت کنند.

 

شیوه تست زنی و مطالعه دروس تخصصی با کنکور آسان است

قطعا دروس اختصاصی نسبت به عمومی پیچیده تر هستند و دانش آموزان باید وقت بیشتری برای بگذارند تا نتیجه ی خوبی را ببینند.

شما باید تکرار و تمرین داشته باشید در کنار تکرار و تمرینتان قطعا نیازمند یک مشاور و معلم خوب هستید تا به شما کمک کند.

از ویدئو های آموزشی کنکور آسان است استفاده کنید تا بهتر با نکات تستی و برنامه ریزی درست آشنا شوید.

ماحصل تدریس دروس تخصصی

از پیچیدگی کنکور هرچه بگوییم کم است اما میتوان در آن پیروز هم شد، پیچیدگی وجود دارد، سختی وجود دارد، شکست وجود دارد، اما ناامید نباید شد، چرا که شکست افراد و ناتوانی افراد از ناامیدی آنان است.

ما درباره کنکور گفتیم، گفتیم سوالاتش با سوالاتی که در امتحانات مدرسه می آمد حسابی فرق دارد، در هر صورت شما نیازمند یک ناجی هستید. روش تخصصی اساتید برتر کنکور آسان است

البته داشتن یک معلم یا داشتن کتاب های کمک آموزشی به تنهایی قابل حل نخواهد بود، شما و توانایی شما، ممارست و پیگیری شما در کنار آن داشتن کتب آموزشی و مشاور و یک معلم خوب میتواند پکیج خوبی برای شکست کنکور باشد. برای نبرد آماده باشید!

معرفی بهترین منبع های تست کنکوری
ادامه مطلب

کنکور آن قدر ها هم قوی نیست. ما به شما پکیج آموزشی انتشارات گیلنا رو پیشنهاد میکنیم که زیرمجموعه ی کنکور آسان است میباشد.

هدف از آموزش این بوده است که شاخ غول کنکور را با کمک یکدیگر بشکنیم. و تمامی دانش آموزان ایرانی از یک جور روش تدریس برخوردار شوند.

کنکور سخت است و همه میدانیم، اما شعار کنکور آسان است به چه معناست؟ یعنی ما با داشتن معلمان خوب و کارکشته توانستیم راهکار هایی پیدا کنیم که با کمی تلاش بتوانیم کنکور سخت را به آسان تبدیل کنیم.

روش تدریس دروس تخصصی

معلمانی که بسیار در ساخت این پکیج همیاری کرده اند، تست ها و تیپ سوالات کنکور را میشناسند، و حین درس دادن برای شما مثال های میزنند که کنکوری باشد یا به سوالات کنکور شبیه باشد.

همچنین به شما یادمیدهند چگونه زیر 1 دقیقه به سوال پاسخ دهید و بسیار نکات آموزنده و مهم که در آینده ی شما بسیار اثرگذار و مهم است.

در کنار آن داشتن هدف و یا هدفگذاری بین دانش آموزان نیازمند یک برنامه ریزی است، شما با داشتن یک مشاور و یا معلم خوب میتوانید به اهدافتان دستیابی پیدا کنید، تلاش شما شرط اول و آخر است.

جمع بندی

استاد احمدی موسس انتشارات گیلنا، با دادن راهکار هایی برای کنکور، به خیلی از دانش آموزان کمک های زیادی را عرضه داشته است. روش تخصصی اساتید برتر کنکور آسان است

ماحصل تدریس دروس تخصصیمجموعه پکیج های آموزشی شد که به دانش آموزان ارائه میشود. شامل فیلم های ،آموزشی، جزوه درسی و تعدادی تست می باشد.

تدریس دروس تخصصی اساتید برتر این مجموعه با حضوراستادان عزیز نشانگر مهر و محبت ایشان بر تمامی دانش آموزان بوده است که اطلاعات و تجارب خود را در اختیار دانش آموزان قرار داده اند. بابت تدریسشان هزینه ایی دریافت نمیکنند هزینه ایی که از شما میگیرند،

هزینه ی ساخت دی وی دی ها و تجهیزات آموزشی آنان است در عوض آن ها میخواهند بهترین دانش آموزان را پرورش دهند که بتوانند ایران را بسازند.

همچنین مشاوران این مجموعه به سوالات دانش آموزان پاسخ می دهند و تا پایان راه موفقیت با دانش آموران خود همراه هستند.

برنامه ریزان این مجموعه برای دانش آموزان خود برنامه ریزی می کنند. برنامه ریزیی که متناسب با شرایط زندگی و توانایی دانش آموزان باشد.

نتیجه گیری

موسسه گیلنا برای هر درس بهترین اساتید را در نظرگرفته است. مهندس امیر مسعودی و مهندس امیر حسین شاهانی مدرس دروس ریاضی و فیزیک می باشند.

و امیر مسعودی ابداع کننده تکنیک های تست زنی می باشد. مهندس عارف ربیعیان مدرس شیمی هستند. روش تخصصی اساتید برتر کنکور آسان است

مدرس زیست شناسی دکتر عرفان پازوکی دکتر مهدی شیخی،دکتر محمد حسینی، می باشند مدرس دروس ادبیات، عربی و دین و زندگی دکتر حسین احمدی است. و  مدرس زبان انگلیسی دکترامیر دانش زاده هستند. روش تخصصی اساتید برتر کنکور آسان است

معلمان عزیزی که در بالا نام هایشان را آوردیم با زحمات فراوان و نگاه عمیق به آینده ی دانش آموزان و دلسوزی وقت میگذارند برای بهترکردن کیفیت پکیج های آموزشی برای دانش آموزان.

این کار بزرگ نشان دهنده ی این است که هنوز هم مهربانی جاری است، افرادی که دانش و خلاقیتشان را برای فرزندان این مرز و بوم میگذارند و یاد میدهند چگونه درس بخوانیم و چگونه برنامه ریزی کنیم. بنابراین با تمام نکات گفته شده این شما هستید که انتخاب میکنید:

انتخاب میکنید که از امروز تا روز کنکور بسیار پیشرفت میکنم یا انتخاب میکنید که با همین فرمون درس خواندن هرچند که اشتباه باشد در جلسه ی کنکور حضور خواهم یافت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *