نکات مشاوره ای

شیوه آموزش استاد احمدی چیست؟

تدریس فیزیک اوج یادگیری

شیوه آموزش استاد احمدی چیست؟ استاد احمدی یکی از اساتید خوب با کاریزماتیک بالا می باشد که توانسته است تا کنون سبکی نوین برای آموزش برای شما در نظر بگیرد،

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تایم استاندارد تست زنی دروس باید چگونه باشد؟ادامه مطلب
قبولی در کنکور 1401 با راهکار های اصولی مشاوران برتر
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قبولی در کنکور 1401 با راهکار های اصولی مشاوران برترادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برنامه ریزی تابستان 1400 برای کنکورادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای چرا بعضی ها هیچوقت موفق نمیشوند؟ادامه مطلب

 

با کمک این استاد عزیز می توانید به خوبی از شیوه ی آموزشی مناسبی برخوردار شوید، با ما همراه باشید تا بیشتر با روش های تدریس ایشان آشنا شویم.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

درس دینی و ادبیات و عربی

بسیاری از دانش آموزان در این درس ضعف دارند، مخصوصا در ادبیات و دینی که ضعف وارده بیشتر در زمینه های تست زنی می باشد، از آن جایی که در این 12 سال تحصیلی در مدرسه با ما اصلا کار نشده است قطعا باید در این زمینه ضعف داشته باشیم بنابراین برای حل چنین مشکلی باید از کسی که توانایی لازم و تجربیات لازم را کسب کرده است این تکنیک ها و روش ها را بپرسیم.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

استاد احمدی با روش ها و فنون نوین خود توانسته است بسیاری از دانش آموزان را از دام آموزشی نجات دهد و اصولی برای یادگیری به شما بیاموزند. به توصیه ی استاد استاد احمدی درس دینی عربی و ادبیات را نباید به ماه های آخر کنکور واگذار کرد زیرا این درس را باید به صورت پیوسته یاد بگیرید و حتما تست های جامع را هم تکرار کنید.

چرا بعضی ها هیچوقت موفق نمیشوند؟
ادامه مطلب

برای درس ادبیات و عربی و دینی بهتر است تدریس استاد احمدی را گوش بدهید، و تمارین کتاب یا کتاب های کمک آموزشی را حل کنید سپس به تست زدن بپردازید.

البته که توصیه میکنیم تمامی نکات این 3 درس را بخوانید که سراسر پر از نکته های مهم می باشند. تمامی مباحث را به خوبی فرا گیرید. دروس عمومی، دروسی بسیار شیرین هستند که با مطالعه درست و تست زنی مفید نتیجه ای بسیار عالی می توانید کسب کنید.

مطالب در دروس عمومی ادبیات و دینی و عربی به هم پیوسته هستند مخصوصا عربی پس مطالبی که پایه و پیش زمینه مطالعه فصول دیگر هستند را میبایست ابتدا مطالعه کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

یادگیری درس عمومی برای دانش آموزان

برای موفقیت در دروسی مثل ادبیات و عربی و دینی زدن تست های بیشمار و تکرار به حل کردن مجدد آن ها شرط اول برای کسب نتیجه درخشان خواهد بود سپس به خلاصه نویسی پس از مطالعه درس ادبیات دینی عربی بپردازید که باعث می شود در زمانی کم مطالب و فرمول و نکات را مرور کنید و بیشتر وقت خود را بر روی تست زنی بگذارید بنابراین لازمه ی تسلط بر تست زنی، تمرین و تکرار فراوان و آشنایی با نکات تستی می باشد.

شما در حین تست زنی با نکات جدیدی آشنا می شوید و مفاهیم به شکلی کامل تر برای شما جا می افتد.

همانطور که میدانید این دروس حفظی نیستند مخصوصا ادبیات و عربی شما باید این ها را بفهمید تا بتوانید تست بزنید. حتی درس دینی هم فهمیدنی محسوب می شود و شما برای یادگیری آن نیاز دارید به خوبی به درس های معلم گوش فرا دهید و تمرینات لازم را حل کنید. عربی و ادبیات فقط تکرار و تمرین است.

در ابتدا درس عربی پیچیده و سخت به نظر میرسد اما وقتی سعی در حل کردن تمارین داشته باشید و یا بعد از هر درس گرفتن از معلم آن بخش را به خوبی بخوانید پیچیدگی ها حل میشود. همچنین از معلم سوال بپرسید.

معلمان دانش آموزانی که سوال میپرسند را دوست دارند. نکته سنج باشید هنگام تدریس معلم زیر نکات مهمی که او بر روی آن ها تاکید دارد خط بکشید و هایلایت کنید دقت کافی داشته باشید.

مطالعه درس عمومی

همیشه جزوه هایتان را مرور کنید این تیپ درس ها نیازمند مرور هستند بنابراین باید تلاش و ممارست کنید. درس ادبیات و عربی، در چند سال اخیر به صورت مفهومی در کنکور ارائه می شود بنابراین باید بسیار تسلط داشت که با کمک استاد احمدی میتوان این دروس را به خوبی فرا گرفت و در کنکور موفق شد.

برنامه ریزی تابستان 1400 برای کنکور
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

یادگیری درس عمومی

دانش آموزان با تلاش و کوشش  اگر سعی در یادگیری مفاهیم داشته باشند میتوانند موفق شوند. هرچند که تعداد زیادی از دانش آموزان برای حل کردن درس ادبیات و عربی ضعف دارند و تکنیک های آموزشی و تست زنی را نمی دانند و این باعث میشود که نتوانند رتبه ی بالایی به دست بیاورند.

با تمامی صحبت هایی که کردیم متوجه میشوید نکات درس دینی و عربی و ادبیات بسیار زیاد است و دانش آموزان برای اولین بار میخواهند کنکور بدهند بسیار کم تجربه هستند.

بنابراین یادگیری آسان به کمک آنان می آید تا بتواند یکی از سنگ های جلوی پای دانش آموزان را بردارد.شما برای یادیگیری نکات تست زنی فیزیک از دی وی دی های آموزشی جناب استاد احمدی استفاده کنید،

معلمی عزیز و زحمتکش که هدفش تنها کمک کردن به دانش آموزان است. و با خلاقیت و جدیت تمام سعی دارد تمامی نکات را در قالب دی وی دی به شما ارائه دهد.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

استاد احمدی

استاد احمدی روش های خوبی برای آموزش تست زنی و اصول یادگیری دروس به دانش آموزان می آموزد. با کمک ایشان می توان روش های نوین تست زنی را برای این دروس به ظاهر سخت ارائه دهند.

چرا که ایشان روش های نوین و بسیار کارسازی را به دانش آموز یاد می دهند. برای حل کردن سوالات تستی باید در ابتدا به درجه سختی و آسانی آن توجه داشته باشید،

باید به قدری از فصول مختلف تست کار کرده باشید که با برخورد به هر تستی به درجه سختی آن پی ببرید و الکی وقت خود را صرف سوالات سخت و وقت گیر نکنید و ابتدا سریع تست هایی را که بلد هستید را حل کنید.

زیرا وقتتان به خوبی ذخیره می شودو این تمرینی برای شما می شود برای اینکه بتوانید در کنکور حاضر شوید و نکته ی دوم این است که، به طور دقیق و کامل تست را بخوانید و نصفه کاره به سراغ حل تست نروید چرا که تست ها پر از دام های آموزشی هستند. تمامی این نکات را می توانید توسط استاد احمدی فرا بگیرید.

نتیجه گیری

با توجه به درجه ی سختی یا آسان بودن دروس دینی و ادبیات و عربی می توانید روش ها و نکات تستی را از استاد احمدی بیاموزید. ایشان روش های نوینی را برای تست زنی به ما آموزش میدهند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *