نکات مشاوره ای

یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر کنکور آسان است

یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر

یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر کنکور آسان است … یکی از دروس تخصصی رشته ی ریاضی و تجربی، درس شیمی است که بسیاری از دانش آموزان در این درس ضعیف هستند یا به خواندن آن اهمیت دوچندانی نمیدهند،

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برنامه ریزی تابستان کنکور 1400 با مشاوران برترادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای شیوه ی تست زنی دینی با یادگیری آسانادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قبولی در کنکور 1401 با تمرین تست زنیادامه مطلب
تست زنی حرفه ایی با روش استاد احمدی
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای راه های افزایش انگیزه در دوران کنکورادامه مطلب

 

که این کار اشتباه است و برای آینده ی کنکور آنان تاثیر مهم میگذارد. پس هرگز نمیتوان دروس تخصصی را حذف کرد. شیمی یکی از درس هایی است که بسیار شیرین است و مارا به دنیای علم میبرد.

روش مطالعه شیمی کنکور :

مطالعه شیمی کنکور دارای دو بخش حفظی و حل مسئله است که روش مطالعه هر یک از این بخش ها به صورت مجزا است .برای بخش حفظیات رعایت چند نکته الزامیست :

1_ تسلط :

ابتدا متن کتاب شیمی را بک بار به طور دقیق بخوانید ، متن کتاب شیمی اغلب توسط شما داوطلبان زیاد مهم تلقی نمیشود،اما باید توجه داشته باشید که از متن کتاب هرسال تعدادی سوال به صورت مفهومی در کنکور طرح میشود که تسلط شما به متن کتاب در اینجا بسیار مهم است.

بهترین و مهم ترین منبع درسی شما همان کتاب شما برای کنکور است. شما باید ابتدا بر متن تسلط داشته باشید تا بعد بتوانید مسائل را حل کنید.

فهم صحیح از متن بسیار برای کنکور شما مهم است، زیرا فقط تسلط داشتن و حفظ کردن نمیتواند برای شما کارساز باشد، شما باید همه ی موضوعات را بتوانید خوب متوجه شوید،

غیر از آن باید تمامی تیتر ها و پاورقی ها و عکس ها را بخوانید، این ها بهتر میتوانند بر شما تاثیر بگذارند تا بهتر مسائل را درک کنید. استرس نداشته باشید و خودتان را دست کم نگیرید با برنامه ریزی و تلاش میتوانید موفق شوید.

2_  تست زدن:

پس از اینکه یکبار به طور کامل و با دقت متن کتاب درسی را مطالعه کردید ، و نکات را خلاصه نویسی کردید ،

به سراغ تست هایی بروید که از متن کتاب شیمی طراحی شده اند .در واقع میتوانید با زدن این تست ها میزان تسلط خود بر کتاب را بسنجید .

تست زدن یکی از مهم ترین نکات برای یادگیری سریع درس است شما باید سعی داشته باشید به خوبی از پس تست ها بربیایید. یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر

گفتیم شما تجربه ی زیادی از کنکور ندارید تنها چیزی که بر تجربه ی شما می افزاید قطعا تست زنی کتب جامع است، یا تست زنی کنکور هایی که گذشت.

شما میتوانید با تست زدن، یک قدم خودتان جلو ببنید، و کنکور را بهتر درک کنید، پس تست زدن کنار درس فراموش نشود.

3_توجه به نکات مهم:

تجربه ایی که از تست زدن به دست می آورید از هیچ منبعی به دست نمی آورید. شما باید حتما نکات مربوط به تست هایی را که غلط یا درست زدید را در برگه ای یادداشت کنید ،

اوج یادگیری دین و زندگی با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

این نکات را در کنار خلاصه نویسی که انجام دادید بنویسید تا مطالب را به صورت یک جا داشته باشید .یادداشت کردن این نکات به شما این امکان را میدهد که در هنگام مرور به این نکات توجه داشته باشید و آنها را نیز مطالعه کنید .

برای بخش دوم مطالعه شیمی کنکور شما فقط نیاز به تسلط به فرمول ها و تمرین زیاد برای حل مسائل دارید .

سعی کنید تمام فرمول ها را روی برگه نوشته و آنها را با خود تکرار کنید.یا بر روی استیکر هایی که اکثر مطبوعاتی ها دارند تهیه کنید و روی آن بنویسید  و آن را به دیوار اتاقتان بچسبانید تا همیشه جلوی چشمتان باشد. یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر

درس شیمی

تست های فرمول دار زیاد تمرین کنیدتا مهارت کافی را بدست بیاورید. شما علاوه بر خواندن درس و صرف کردن وقت برای آن و همچنین تست زدن، نیاز به راهنمایی مشاوران و معلمان دارید. زیرا کنکور با امتحانات کلاسی شما فرق دارد.

چیزهایی که در کلاس درس آموختید و امتحان دادید با کنکور زمین تا آسمان فرق دارد. شما با دیدن سوالات کنکور سال های قبل متوجه ی تیپ سوالات امتحانی میشوید.

برای کنکور دادن قطعا باید تجربه داشته باشید تجربیاتتان را میتوانید از طریق تست زدن به دست بیاورید. یادتان باشد یکی از راه های خوب درس خواندن برنامه ریزی است،

دروس تخصصی بسیار گسترده است و خواندن و فهمیدنشان بسیار وقت شما را میگیرد، بنابراین برای کنکور شما نیاز به برنامه ریزی خوب دارید تا بتوانید از پس درس خواندن بربیایید.

البته که مشاوران خوب کنکور آسان است میتوانند به شما کمک های زیادی را ارزانی دارند، ما گفتیم درس خواندن به تنهایی معنایی ندارد شما باید برای رسیدن به هدفتان معلم یا مشاور داشته باشید.

چگونه برای درس شیمی در روز کنکور مدیرت زمان داشته باشیم؟

برای دروس تخصصی نیازمند تجربه ی دیگران از روز کنکور هستیم. شما برای مدیریت زمان باید قبل از رفتن به سرجلسه ی کنکور تمرینات لازم را انجام دهید.

با کمک یک ساعت کوچک میتوانید از تست زدن خود زمان بگیرید اینکه چند تا تست را در چند دقیقه زده ام؟ یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر

یا هر تست را باید در 1 دقیقه یا 2 دقیقه پاسخ بدهم البته بیشتر سعی کنید تا 1 دقیقه برسانید. در روز های اول تمرین خیلی به خود سخت نگیرید اما بعد کم کم زمان را به 1 دقیقه برسانید. بعد از مدتی تمرین کردن قطعا تجربه ی مدیریت زمان را به دست آورده اید.

پس با این تمارین آسان میتوانید تکنیک های زیادی را پیاده کنید. در روز کنکور علاوه بر پیاده کردن این تکنیک که تایم زیادی برای یادگیری آن کردید قطعا باید اعتماد به نفس را هم تمرین کرده باشید تا بتوانید بر استرس خود غلبه کنید.

خود به خود این آزمون استرس زا است باید برای روز کنکور خود را همه جوره آماده کنید چه در یادگیری دروس عمومی و تخصصی چه در یادگیری غلبه بر استرس چه در یادگیری مدیریت زمان و سرعت عمل و… همه جوره باید آماده باشید.

نمونه تدریس دروس تخصصی اساتید برترکنکور آسان است
ادامه مطلب

استاد شیمی کنکور آسان است:

یکی از استادان خوب شیمی که یمتواند مشاور خوبی هم برای شما دانش آموزان باشد آقای استاد عارف ربیعیان است که با تکنیک های خوب و عالی توانسته اند نظر دانش آموزان به خود جلب کنند.

جهت دسترسی به مجموعه کامل آموزش ها می توانید پس از دریافت مشاوره های لازم اقدام به خرید بسته های آموزشی شیمی کنکور آسان است نمایید.

این بسته ها در قالب بسته های آموزشی، روش های تست زنی و همچنین همایش و جمع بندی تهیه و تدوین شده اند.

همانطور که می دانید از شیمی در روز کنکور به تعداد 35 سوال می باشد و برای هر کدام از این سوالات به طور متوسط چیزی حدود 60 ثانیه زمان در اختیار دارید.

بهره مندی از حضور یک مدرس حرفه ای  که میتواند مشاور خوبی هم باشد و از کنکور سر در بیاورد و توانسته باشد با تیپ سوالات کنکور آشنا شده باشد ، در درس شیمی به شما کمک می کند تا بهتر آن را درک کنید و همچنین با آشنایی با تیپ سوالات کنکور میتوانید سرعت عمل خود را برای پاسخگویی به سوالات کنکور بالا ببرید.

جمع بندی

اساتید شیمی سعی بر این داشته اند تا درس شیمی را به طور مفهومی و در کمترین زمان ممکن تدریس نمایند و در این بین به مهم ترین نکات این درس اشاره داشته اند.

استاد عارف ربیعیان استاد درجه یک شیمی در مجموعه کنکور آسان است به طور جامع میتواند به هر 3 پایه ی دهم، یازدهم، دوازدهم؛ به خوبی تدریس کنند و نکات مهم را به آنان بگویند. یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر

شما میتوانید با دیدن چند فیلم آموزشی از ایشان به خوبی با نحوه ی تدریسشان آشنا شوید. و قعطا از نحوه ی تدریس ایشان و نکات مهمی که میگویند متوجه میشوید که باید این دی وی دی های را به طور کامل تهیه کنید و ساعاتی از روز را به دیدن دی وی دی ها بپردازید.

شیمی درسی به ظاهر کم حجم اما سراسر دارای نکات و مفاهیمی عمیق می باشد. شیمی پایه دهم که اساسی ترین نکات شیمی در آن گنجانده شده است در مطالعات کنکور از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

شیمی پایه دهم در واقع پیش نیاز یادگیری مطالب و مفاهیم موجود در شیمی پایه های یازدهم و دوازدهم بوده و بایستی به طور جامع آموزش دیده شود.

در واقع این دروس مثل پازل به یک دیگر متصل است نمیتوانید فقط شیمی 3 را بخوانید یا فقط شیمی 2 را بخوانید این ها را به صورت پیوسته با بهره گیری از تمامی نکات بخوانید.

اساتید کنکور آسان است سعی دارند بتوانند این مجموعه از دروس را که از دروس تخصصی دو رشته ی تجربی وریاضی است به خوبی درس بدهند تا تمامی دانش آموزان راضی شوند.

در ضمن فقط دی وی دی های آموزشی کارساز نخواهد بود مهم ترین چیز تلاش شما و هدفمندی شما است.

نتیجه گیری:

درس خواندن به موقع تست زدن و داشتن مشاور و معلم خوب برای دانش آموزان میتواند بسیار موثر باشد تا در کنکور موفق شوند. یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر

برای هر دانش آموز هدفمند و پر تلاشی مهم است که زمان و انرژی خود را به طور صحیح برنامه ریزی کند و اهدافش را به طور مستمر دنبال کند.

یکی از اهداف بزرگ کنکور آسان است این است که بتواند به شما کمک کند تا بهتر در کنکور آزمون دهید و سربلند از این مرحله بیروت بیایید. کنکور آسان است با دادن راهکار های خوب، به همراه مشاورین خوب شمارا هدایت میکند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

2 دیدگاه در “یادگیری درس شیمی با مشاوران برتر کنکور آسان است

  1. اسداله امین گفت:

    کلاس گروهی وکتاب برای بار اموزی شیمی وریاصی فیزیک میخواهم ۴۴سال دارم تهران ارشد معماری الان چه کتابهای رامطالعه کنم….کتاب معرفی کنید کتاب از دبیرستانی تا دانشگاه قصد دارم لیسانس شیمی بگیرم.ارشدمعماری دارم

    1. ادمین گفت:

      باسلام و احترام
      جهت راهنمایی و مشاوره با شماره 09121967648 تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *