نکات مشاوره ای

کلاس آنلاین عارف ربیعیان

کلاس آنلاین عارف ربیعیان

کلاس آنلاین عارف ربیعیان

کلاس آنلاین عارف ربیعیان چه ویژگیهایی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟

استاد ربیعیان یکی از بهترین مدرسان شیمی کنکور در کشور است. اگر شما دانش آموز و یا داوطلب رشته تجربی یا ریاضی باشید، حتما از اهمیت درس شیمی باخبرید.

جواب دادن به تستهای شیمی برایتان راحت است یا سخت؟ محاسبات شیمی چقدر برایتان وقت گیر است؟ شاید هم حوصله خواندن مباحث شیمی را نداشته باشید.

اگر شما هم با این مشکلات مواجه شدید، برای آشنایی بیشتر با کلاس آنلاین عارف ربیعیان این مطلب را تا آخر بخوانید. احتمالا شیمی تبدیل به درس مورد علاقه شما می شود.

کلاس آنلاین عارف ربیعیان برای چه کسانی مناسب است؟

این کلاس برای داوطلبان کنکور و دانش آموزان متوسطه در رشته های تجربی و ریاضی مفید است. برخی از داوطلبان مطالب حفظ کردنی شیمی را به خوبی یاد می گیرند؛ ولی انجام محاسبات این درس وقت زیادی از آنها می گیرد. اگر شما هم جزو این گروه هستید، احتمالا در جلسه کنکور با کمبود وقت مواجه می شوید. باید سرعتتان را در تست زنی شیمی بالاتر ببرید.

استاد ربیعیان شیوه های سریع محاسبه و تست زنی را در شیمی به خوبی آموزش می دهند. همچنین مطالب درس شیمی را به قدری خوب و روان توضیح می دهند که به گفته اکثر داوطلبان سالهای قبل، بسیاری از آنها واقعا به شیمی علاقمند شده اند.

کلاس آنلاین عارف ربیعیان برای داوطلبانی که ساکن تهران نیستند و یا امکان شرکت در کلاسهای حضوری شیمی را ندارند، بسیار مناسب است؛ چون به آنها فرصت یادگیری برابر با بقیه داوطلبان را می دهد.

انتخاب رشته کنکور آسان است
ادامه مطلب

پکیجهای آموزشی انتشارات گیلنا برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی و ریاضی تهیه شده است که هم دانش آموزان و هم فارغ التحصیلانی که قصد شرکت مجدد در کنکور را دارند، می توانند از آنها استفاده کنند.

اگر دوست دارید جزو رتبه برترها باشید و در رشته خوبی قبول شوید، باید به درس شیمی اهمیت زیادی بدهید و در کنار درسهای مهمی مانند زیست شناسی، ریاضی و فیزیک، برای شیمی هم وقت کافی بگذارید.

کلاس آنلاین عارف ربیعیان

چرا استفاده از کلاس آنلاین عارف ربیعیان مفید است؟

درس شیمی تاثیر زیادی در نتیجه کنکور داوطلبان گروه تجربی و ریاضی دارد. اگر شما داوطلب گروه آزمایشی تجربی هستید و دلتان می خواهد در رشته های پرطرفداری مثل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی قبول شوید، باید درصد بالایی در شیمی به دست آورید.

درس شیمی مباحث متنوعی مثل پیوندها و ملکولها، اسید و باز، ترکیبات آلی و مساله های استوکیومتری دارد.

بعضی از دانش آموزان فقط مطالب شیمی را حفظ می کنند؛ درحالیکه بخش زیادی از تستهای شیمی که در کنکور طرح می شوند محاسباتی و تحلیلی هستند. سوالات کنکور هم هر سال مفهومی تر می شوند. پس حفظ کردن مطالب به تنهایی برای کسب درصد بالا در این درس کافی نیست.

در کلاسهای مهندس ربیعیان هم مطالب تحلیلی شیمی به خوبی توضیح داده می شوند و هم نکات کاربردی برای تست زدن و محاسبات سریع به شما آموزش داده می شود. همچنین تستهای متعددی از مباحث مختلف برایتان حل می شود تا به نحوه تست زنی و طرح سوال در هر مبحث هم آشنا شوید.

شما به جز کنکور سراسری، برای امتحان نهایی هم باید درس شیمی را بخوانید و با توجه به تاثیر قطعی معدل در نتیجه کنکور، نمره شما در شیمی نهایی هم بسیار مهم است. شما می توانید به کمک تدریس مهندس ربیعیان، نقاط ضعف خود را در درس شیمی برطرف کنید و نمره خوبی بگیرید.

شیوه ی تست زنی دینی با یادگیری آسان
ادامه مطلب

کلاس آنلاین عارف ربیعیان چه ویژگیهایی دارد؟

روش درس دادن استاد ربیعیان طوری است که دانش آموزان از خواندن درس شیمی خسته نمی شوند. ایشان مباحث حفظ کردنی و محاسباتی شیمی را به خوبی توضیح می دهند. به این ترتیب شما مطالب را به آسانی یاد می گیرید و از درس خواندنتان هم لذت می برید.

برای شرکت در کلاس آنلاین عارف ربیعیان نیازی به خروج از منزل و اتلاف وقت در ترافیک ندارید و می توانید درحالیکه در خانه نشسته اید، در کلاس درس حاضر شوید. درنتیجه هم در زمانتان صرفه جویی کرده اید و هم خستگی کمتری احساس می کنید.

همچنین دانش آموزانی که ساکن شهرستانها و یا روستاها هستند می توانند به آموزشهای خوب و کاربردی درس شیمی دسترسی داشته باشند.

مباحث مطرح شده منطبق با بودجه بندی کنکور و سرفصلهای کتاب درسی است و تستهای طرح شده هم شامل تستهای پرتکرار کنکور سراسری است.

رزومه استاد عارف ربیعیان

مهندس عارف ربیعیان یکی از اساتید برتر کنکور کشور در درس شیمی است که سالهاست مشغول تدریس و پرورش رتبه های برتر است.

ایشان مدال المپیاد شیمی را کسب کرده اند و علاقه زیادی به این درس دارند؛ به همین دلیل به خوبی می توانند این علاقه را در دانش آموزان هم ایجاد کنند.

منابع آموزشی و پکیجهایی که مهندس ربیعیان با همکاری موسسه کنکور آسان است تهیه کرده اند، بسیار جامع هستند و دانش آموزان و داوطلبان را از مطالعه منابع کمک درسی دیگر بی نیاز می کنند.

مهندس ربیعیان سابقه تدریس در برنامه تلویزیونی اوج یادگیری، زنگ پنجم و یادگیری آسان را هم دارند و طراح سوال برخی از موسسات آموزشی کنکور بوده اند.

نمونه تدریس فیزیک نهم امیر مسعودی
ادامه مطلب

ایشان سالها در زمینه مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور هم فعالیت کرده اند و یک تیم مشاوره مجرب دارند.

برای شرکت در کلاس آنلاین عارف ربیعیان چطور باید اقدام کنید؟

استاد ربیعیان با موسسه کنکور آسان است همکاری می کنند و شما می توانید برای تهیه بسته های آموزشی ایشان شامل مباحث درسی، تست زنی، محاسبات سریع، خلاقیت و همایش به فروشگاه اینترنتی موسسه مراجعه و یا اپلیکیشن کنکور آسان است را نصب کنید. این محصولات در قالب طرحهای مختلفی ازجمله طرح نخبگان و طرح اوج یادگیری ارائه می شوند.

جمع بندی درمورد کلاس آنلاین عارف ربیعیان

درس شیمی یکی از درسهای مهم تجربی و ریاضی است که هم شامل مباحث حفظی و هم مفهومی و محاسباتی است. با توجه به اینکه سوالات کنکور سراسری هر سال مفهومی تر و سخت تر می شود، شما هم باید متناسب با تغییر سطح سوالات، روش درس خواندن خود را تغییر دهید.

نحوه تدریس مهندس ربیعیان طوری است که هم شما را به درس شیمی علاقمند می کند و هم سرعت شما را در جواب دادن به تستها به ویژه تستهای محاسباتی افزایش می دهد. درنتیجه می توانید به کسب درصد بالا در درس شیمی امیدوار باشید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *