نکات مشاوره ای

چگونه 5 ماهه رتبه برتر کنکور شویم

کنکور

در این مقاله ابتدا از کنکور سخن میگوییم و سپس عوامل موفقیت در کنکور را بیان می کنیم و اگر فردی از زمان کمی در کنکور برخوردار است از چگونگی موفقیت وی صحبت میکنیم، مجموعه کنکور آسان است را مطرح می کنیم و از خدماتی که این موسسه ارائه می کند سخن خواهیم گفت.چگونه 5 ماهه رتبه برتر کنکور شویم ؟

چگونه 5 ماهه رتبه برتر کنکور شویم ؟

کنکور و قبولی در این امتحان هیجان انگیز و پر از رقبای تازه نفس یکی از چالش های بسیار مهم در هر سال تحصیلی برای دانش آموزان می باشد.رویاها واقعیت هایی هستند که قطعا در زمان رخ خواهند داد. داشتن برنامه ریزی و زمان بندی مناسب باعث می شود در این مسابقه بزرگ تحصیلی برنده شوید و از رتبه خوبی برخوردار شوید. ما در این مقاله با انجام چند راه حل اصولی و کارآمد به شما کمک خواهیم کرد تا به آنچه استحقاقش را دارید برسید و اگر زمان کمی در اختیار دارید با استفاده از نکاتی کلیدی از برنده شدن در این مسابقه جا نمانید.

برنامه ریزی تابستان 1400 برای کنکور
ادامه مطلب

 قطعا خواندن تمام منابع کنکور به زمان نیاز دارند و باید طوری برنامه ریزی زمانی انجام داد تا حداقل بتوان یک بار دیگر تمامی منابع مهم را مطالعه کرد و پایدارتر در ذهن به یاد سپرد، حال اگر شما از نیمه راه به فکر خواندن افتادید و خواهان تغییر مسیر بودید و به این موضوع فکر میکنید که چگونه 5 ماهه رتبه برتر کنکور شویم و آیا می توانید به رقبای خود برسید و موفق شوید؟

پاسخ ما به شما مثبت است، اما به درستی باید قبول کنید کار سختی در پیش دارید که شیرینی نتیجه آن تمامی سختی ها را از یاد خواهد برد، اگر زمانی کمی در اختیار دارید مانند 5 ماه، شما باید از این 5 ماه، به بهترین شکل استفاده کنید و با اختصاص دادن بیشترین زمان جهت مطالعه در طول روز با پشتکار و تمام توان خود پیش بروید و مطالب مهم و کلیدی که هر سال در کنکور بیان می شود را ابتدا مطالعه کنید. اگر دنبال این هستید که چگونه 5 ماهه رتبه برتر کنکور شویم ، در ادامه با ما باشید.

کنکور آسان است

خواندن تمامی صفحات منابع هر کتاب زمان بر است، بهتر است از محصولات خلاصه نکات کلیدی یا بسته های معلم خصوصی که برای هر منبع وجود دارد استفاده کنید مانند بسته معلم خصوصی موسسه کنکور آسان است، تا علاوه بر هدر ندادن زمان مطالعه با مهمترین نکات آشنا شوید. در موسسه کنکور آسان است، کنکور برای هر فرد، با توجه به میزان توان و یادگیری وی آسان می شود. می توانید در هر رشته ای که در حال تحصیل هستید از مجموعه های بسته های معلم خصوصی استفاده کنید، و همچنین این بسته های آموزشی حاوی دی وی دی های مرتبط به خود هستند که در یادگیری بهتر به شما کمک می کند و میتوانید آنها را از طریق اپلیکیشن سفارش دهید.

اوج یادگیری دروس تخصصی با کنکور آسان است
ادامه مطلب
کنکور

موفقیت در کنکور و بدست آوردن تراز بالا چگونه بدست می آید؟

در اولین قدم برای شروع استارت زدن مطالعه، یک برنامه ریزی کامل با در نظر گرفتن ساعت میزان مطالعه که در روز می توانید انجام دهید برای خود مهیا کنید، اگر دسترسی به مشاوران تحصیلی دارید می توانید از آن ها کمک بگیرید و یا موسسه هایی مانند یادگیری آسان کمک کننده به شما در انتخاب درست یک برنامه ریزی درسی و زمانی می باشند. اما در روند مطالعه از چند نکته ضروری غافل نشوید:

      • در ابتدا یکبار روزنامه وار دروس را مطالعه کنید و نکات مهم را یادداشت برداری کنید
      • دروس سخت و مشکل را که تمایل به خواندن آن ها ندارید در ابتدای مراحل کار مطالعه قرار دهید، می توانید آن ها را بخش به بخش کنید و در کنار دروس آسان آن ها را بخوانید.
      • مطالب حفظ کردنی را به صورت قصه برای خود تکرار کنید تا همواره در ذهن شما باقی بماند.
      • از خودتان بعد از هر مطالعه ای آزمون بگیرید و میزان موفقیت خود را یادداشت کنید.
      • اگر از میزان تمرکز کمی برخوردار هستید بلند بلند درس بخوانید.
قبولی کنکور با خرید انواع پکیج درسی

برنامه اوج یادگیری 

اگر امکان تهیه این بسته ها را ندارید می توانید از برنامه اوج یادگیری که مرتبط با موسسه کنکور آسان است و از شبکه دو صدا و سیما پخش می شود به طور رایگان استفاده کنید و از مهمترین نکات و منابع کلیدی بهره مند شوید. تمامی توان مشاوران استاد حسین احمدی و برنامه ریزان تخصصی بدست آوردن رتبه دلخواه و موفقیت افراد در کنکور است و این تیم تخصصی در هر زمان پشتیبانی شما را به عهده خواهند گرفت تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

مشاوران ما با برعهده گرفتن مسئولیت قبولی شما در هر زمان، پا به پای شما حرکت می کنند و با ارائه اصول اساسی مطالعه هر درس و زمان بندی لازم، شما را تا آخرین روز باقی مانده در کنکور همراهی می کنند تا اگر زمان کمی در اختیار دارید، در کمترین زمانی بهترین نتیجه را بگیرید و اگر زمان بیشتری در اختیار دارید با رتبه و تراز بسیار عالی یکی از بهترین صندلی ها در دانشگاه های معتبر را برای خود رزرو کنید. جهت مشاوره رایگان و یا تهیه بسته های معلم خصوصی کنکور آسان است می توانید به سایت https://asanyadgiri.com مراجعه کنید. موفقیت نشانه کار سخت است و درخشیدن شما آرزوی ما است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *