معرفی محصول

چگونه در کنکور استرس داشته باشیم؟

مطالعه زبان انگلیسی با اوج یادگیری

چگونه در کنکور استرس داشته باشیم؟ آزمون سراسری کنکور یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر دانش آموزی است. یکی از مشکلاتی که در این آزمون برای دانش آموزان به وجود می آید این است که هر چه به زمان برگزاری آزمون نزدیک می شود،

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر
مطالعه زبان انگلیسی با اوج یادگیری
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نکات طلائی هنگام تست زنی کنکور درس عربیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای تست زنی حرفه ایی با روش استاد احمدیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس فیزیک با کنکور آسان استادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای مطالعه زبان انگلیسی با اوج یادگیریادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

استرس و اضطراب آن ها نیز بیشتر می شود. استرس موجب می شود تا دانش آموزان در جلسه آزمون نتوانند آن طور که باید به سوالات پاسخ دهند. بنابراین دانش آموزان باید با استرس خود مقابله کنند.

در ادامه مطالب، نکاتی را برای شما بیان کرده ایم که با انجام دادن آن ها می توانید از استرس خود بکاهید. با ما همراه باشید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

حفظ کردن آرامش در کنکور

حدود سه ساعت از خواب شام سبکی بخورید. نوشیدن یک لیوان شیر کم چرب، مخلوطی از آب سیب یا آب کاهو که باعث آرامش بیشتر و خواب کافی میشود مناسب است.

تست زنی حرفه ایی با روش استاد احمدی
ادامه مطلب

اگر شب کنکور استرس داشتید و نتونستید بخوابید یک لیوان شیر کم چرب، دوغ یا مقداری ماست مصرف کنید. البته اگر دستگاه گوارش شما به شیر حساسیت دارد از شیر صرف نظر کنید.

چای سبز و گل گاوزبان هم باعث آرامش می شود. سعی کنید ساعت حدود ۱۰ یا حداکثر ۱۱ شب بخوابید و نزدیک ۶ صبح بیدار شوید. شب کنکور حدود ۸ ساعت باید بخوابید.

اگر از روزهای قبلش خوابتان راتنظیم نکرده باشید ممکن است شب کنکور خوابتان نبرد و فردا سر جلسه کنکور استرس، بی خوابی و بی حالی و تمرکز نداشتن باعث شود نتیجه دلخواه نگیرید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

سعی کنید ظهر و عصر روز قبل از کنکور نخوابید تا بی خوابی شب کنکور به سراغ شما نیاد زیرا خواب خوب در حفظ آرامش کنکوری ها بسیار مؤثر است.

داوطلبان باید حتما به موقع در حوزه امتحانی حاضر باشند تا اضطراب و استرسی برایشان ایجاد نشود و سریع تر در صندلی خود مستقر شوند و در جلسات آزمون فقط به دستوراتی که از بلندگو مطرح می شود توجه کنند و آن را رعایت کنند.

چگونه در کنکور استرس داشته باشیم؟

انتظار والدین برای فرزندان شان در پشت درب حوزه امتحانی تنها سبب ایجاد اضطراب و استرس برای داوطلبان می شود زیرا داوطلب در جلسه آزمون به والدینش فکر می کند و این مساله تمرکز داوطلب بر روی سوالات را کاهش می دهد.

با توجه به اینکه فرایند برگزاری آزمون صبح ها از ساعت ۷:۳۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۵ و درب های حوزه امتحانی نیم ساعت پیش از شروع آزمون بسته می شود،

بنابراین داوطلبان سعی کند حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه ها حاضر باشند و در صندلی خود مستقر شوند زیرا دیر رسیدن و به دنبال صندلی گشتن سبب ایجاد استرس و نگرانی در داوطلبان می شود.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

نکات طلائی تست زنی درس ریاضی چیست؟
ادامه مطلب

به خصوص در شهرهای بزرگ داوطلبان یک روز قبل حوزه را شناسایی کرده، بُعد مسافت و ترافیک را برآورد کنند تا زمان برگزاری آزمون بتوانند خود را سریع تر به محل حوزه امتحانی برسانند.
ممکن است اتاق یا سالنی که صندلی شما قرار گرفته ساعت دیواری نداشته باشد پس حتما یک ساعت مچی خوب داشته باشید. از قبل باتری ساعت مچی رو چک کنید که سر جلسه کنکور باتریش تمام نشود.

همچنین یادتان باشد که حتما باید تکنیک ضربدر و منها و زمان های نقصانی در جلسه کنکور استفاده کنید تا وقت کم نیاورید.

در این روش باید کنار سوال هایی که بلد نیستید و برایتان سخت است علامت منها قرار دهید و کنار سوال هایی که به پاسخ آن ها شک دارید علامت ضربدر قرار دهید و وقت خود را سر این گونه سوالات نگذارید. بعد از پایان سوال ها با صبر و حوصله بر سر این سوالات برگردید و برای آن ها فکر کنید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

شما میتوانید برای اینکه بدانید چگونه تست بزنید، از اساتید برنامه اوج یاد گیری کمک بگیرید. اوج یاد گیری با مشاوران متخصصی که دارد میتواند به تمامی سوالات شما مانند چگونه تست زدن پاسخ دهد و شما را در زمینه ها درسی راهنمایی کند.

استادانی همچون استاد امیر مسعودی و استاد حسین احمدی و استاد عارف ربیعیان که جزو بهترین ها هستند در این برنامه فعالیت میکنند. برنامه اوج یاد گیری با وجود این استاد ها به یکی از بهترین برنامه های تلوزیونی آموزشی تبدیل شده است.

این برنامه هر روز از ساعت 17:19 تا 17:49 به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شود. همچنین شما می توانید فیلم های آموزشی این برنامه را به علاوه جزوه درسی و تعدادی تست از این مجموعه تهیه کنید و استفاده کنید.

اوج یاد گیری با به روز ترین روش های دنیا کار هایی که برای رسیدن به هدفتان نیاز است را به شما ارائه میدهد و در این راه شما را یاری میکند. والدینی که به دنبال یک آموزشگاه خوب برای فرزندتان هستید،

برنامه اوج یاد گیری بهترین گزینه برای شما فرزندان شما است. برای اطمینان شما میتوانید با اساتید این مجموعه صحبت کنید و از کیفیت بالا و تجربه زیاد این برنامه مطمئن شوید.

خوب است بدانید که دانش آموزان کنکوری زیادی از طریق استفاده از پکیج های آموزشی این برنامه توانسته اند در آزمون کنکور خود موفق شوند و حتی به رتبه برتر شدن دست پیدا کنند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

تلفن:09121967748_02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *