نکات مشاوره ای

نکات طلائی تست زنی درس ریاضی چیست؟

نکات طلائی تست زنی درس ریاضی چیست؟

نکات طلائی تست زنی درس ریاضی چیست؟ یکی از دروس تخصصی رشته ی ریاضی و تجربی و علوم انسانی درس ریاضی است. خب ریاضی یکی از دروس محاسباتی است که باید بسیار باید تمرین کرد تا بتوان آن را به خوبی آموخت.

برای ریاضی شما باید بسیار تست کار کنید و حتما تست های دروس محاسباتی را در برنامه ی درسیتان بگذارید و با استفاده از انان خودتان را تقویت کنید. در هر صورت دروس اختصاصی بسیار مهم هستند و شما موظف هستید که این دروس را بخوانید و به پایان برسانید.

تست زدن  درس ریاضی

همیشه سعی کنید که بعد از زدن تست، اشکالات خود را بر طرف کنيد و همه پاسخ‌ها، حتي پاسخ تست‌هايي را که به آ‌نها جواب صحيح داده‌ايد، با دقت مطالعه و بررسي کنيد.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

و آنان را داخل یک کاغذ یاد داشت کنید درصد گیری کنید و نقاط ضعف و قوت خود را بسنجید. روش های سوالات تستی را از کنکور 10 سال اخیر بسنجید. یکی از مهم ترین نکات در تست زنی زمان است اگر به دليل کمبود وقت نتوانستيد همه تست‌هاي يک درس را به طور کامل حل کنيد،

اصلا نگران نباشید؛ زیرا با تکرار و تمرین می توانید مهارت کسب نمایید. هر چیزی راه و روش خودش را دارد اگر در سال های اخیر نتوانستید تست کار کنید و امروز با گذشت زمان در سال دوازدهم تصمیم به همچین اقدامی گرفته اید باید یواش یواش پیش بروید و تمرین کنید.

معرفی بهترین منبع های تست کنکوری
ادامه مطلب

شما برای این که بتوانید سرعت عمل خوبی داشته باشید باید بتوانید درست را از غلط تشخیص دهید تا بتوانید گزینه ها را حذف کنید.

دروس محاسباتی باید راه حل داشته باشند تا به ج.اب برسند شما در کنکور وقت کم دارید باید سعی کنید که از محاسبه کردن تمارین دست بکشید و روش های خوبی را برای رسیدن به پاسخ در کمترین حالت ممکن دست یابید.

تست زدن کنکور 1401

سعی کنید جوری به سوالات پاسخ دهید که در ابتدا به این گونه باشد، مثلا به صورت چشمی باید به سوالات نگاه کنید چون با سوالات آشنایی دارید بهتر می توانید بفهمید که سوالات آسان و سخت چیست؟

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

سعی کنید ابتدا سوالات آسان را حل کنید و بعد از آن کم کم به سوالات سخت وقت بگذارید. زیرا بسیاری از دانش آموزان روی سوالات سخت وقت گذاشتند و تمامی وقت خود را از دست دادند و حتی سوالاتی که بلد بودند را هم از دست دادند.

استرس بزرگترین دشمن ماست خواهد بود که به همراه خود بی دقتی را می آورد و دانش آموز هرچیزی که بلد بود را از دست می دهد سعی کنید تا آنجایی که می توانید از استرس در امتحان جلو گیری کنید.

مطالعه درس

مهم ترین منبع درسی شما کتاب شما است و شما باید بتوانید این درس را به خوبی یاد بگیرید و روش های تست زنی محاسباتی را هم یاد بگیرید.

بسیار تمرین کنید

یکی از مشکلاتی که داوطلبان در رابطه با تست زنی دارند؛ مشکل در حفظ کردن فرمول ها می باشد.

یکی از روش هایی که میتوانیم به آن ها بگوییم این است فرمول هایی را که فراموش میکنید داخل استیکر ها بنویسید و به کمد خود بچسبانید. یا این که فرمول ها را هربار که می خواید یک مسئله رو حل کنید بنویسید و تکرار کنید تا این فرمول بیاموزید و به خوبی حفظش کنید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

مدیریت زمان

گفتیم رشته ی دریاضی دروس محاسباتی دارد یا درس ریاضی درس محاسباتی است و در بالا گفتیم انقدر باید مهارت داشته باشید تا بتوانید به خوبی بدون محاسبه کردن به جواب برسید.

ارتباط با استاد احمدی
ادامه مطلب

در واقع این همان مدیریت زمان است. اگر زمان کم می آورید به دو دلیل اتفاق می افتد که 1.عدم استفاده از ترفند حل ساده تست های ریاضی 2. عدم تمرین کافی.

شما باید بتوانید به خوبی خودتان را تقویت کنید و باید درس بخوانید برای حل ساده معادلات می تونید تست های جامع و تست های زمان دار حل کنید

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

شکست خوردن

رشته ی ریاضی برای کنکور واقعا سخت است زیرا تمامی سوالات هوشی است و در زمینه ی ریاضی است. سال به سال سخت تر می شود شما باید سعی کنید تا بتوانید خودتان را با مهارت های خود را افزایش دهید،

در هر صورت هر راهی سختی خودش را دارد یا شکست خودش را دارد نباید از خود نا امید شوید. تنها برای کنکور باید تلاش کنید تا بتوانید موفق شوید از راه های موفقیت در کنکور تنها تست زدن است باید سعی کنید بسیار تست بزنید و خودتان را قوی کنید.

زیرا که در کنکور تست ها سخت است و وقت کم است شما باید بتوانید قدرت این را داشته باشید تا سوالات آسان و سخت را تشخیص دهید و بتوانید در ابتدا سوالات آسان را حل کنید.

در هر صورت همگی این ها نیاز به تلاش دارد نباید کاری کنید که نا امیدی در شما چیره شود و شکست خوردن در هر چیزی کاملا طبیعی است.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

اعتماد به نفس

سعی کنید اعتماد به نفس را در خود تقویت کنید تا استرس در شما چیره نشود باید با اعتماد به نفس بتوانید تست بزنید، تا آنجایی که میتوانید ویژگی های خوب و مثبت را درخودتان زیاد کنید و از انرژی های منفی دوری کنید اگر مشکلی دارید حتما با مشاوران خود در میان بگذارید با آنان صحبت کنید.

اگر فرد استرسی هستید تنها مشاورتان می تواند به شما امید دهد و کمک کند تا استرس را از خودتان دور کنید. اعتماد به نفس در درس خواندن نوعی ویژگی مثبت است اگر تقویت شود خبر های خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

درس خواندن علاقه می خواهد، دانش آموزانی که علاقه در درس خواندن دارند بسیار می توانند موفق تر از بقیه باشند برخی دانش آموزان از اینکه نمره های خوبی می گیرند بسیار خوشنود می شود و دوباره درس می خوانند،

برای کنکور باید اینگونه باشید حتی اگر درسی را دوس ندارید باید آنقدر آن را بخوانید تا حریف تست ها و کنکور ها شوید،

کنکور مثل مسابقه می ماند چطورهرچه تجهیزات ورزشیتون بهتر باشد برنده شدنتان حتمی است در کنکور هم همین است هرچه بیشتر بلد باشید موفق تر هستید. بنابراین تلاش خودتان را بکنید اگر موفق هم نشدید چیز زیادی را از دست ندادید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *