نمونه تدریس ها

نمونه تدریس دینی دوازدهم استاد احمدی

نمونه تدریس دینی دوازدهم استاد احمدی

نمونه تدریس دینی دوازدهم استاد احمدی چگونه است؟ یکی دیگر از دروس عمومی، درس دین و زندگی میباشد که بسیار مهم است و دانش آموزان باید برای آن برنامه ریزی لازم را داشته باشند و به خوبی آن را فرا گیرند.

24 تا سوال از کنکور می آید، که ضریب3 دارد. میتوانید به راحتی آن را بخوانید تا در کنکور نمره ی مورد نظرتان را داشته باشید.

برای درس دینی نمیتوان از خود انتظار داشته باشید که کل کتاب را حفظ کنید بلکه باید به خوبی آن را دریابید و مسائل را بفهمید.

برای یادگیری شما نیاز مند یک معلم هستید که تمامی نکات را به شما آموزش دهد. دانش آموزن فکر میکنند که به راحتی میتوانند این درس را در کنکور 100 بزنند، وفکر میکنند این درس جز دروس حفظی است میتوان به راحتی حفظ کرد وتست زد،

تدریس دینی دوازدهم

اما این درس را باید به خوبی فهمید، شما علاوه بر متنی که دارید درکنارش باید نکات آیات را بخوانید، آیات را باید بفهمید و عباراتی که به آیات ربط دارند پیدا کنید،

تست زنی دینی با خواندنش برای امتحانات کلاسی بسیار تفاوت دارد. دینی اندازه ی تمام دروس اختصاصی شما دارای نکته است که حداقل باید چند آن را بخوانید و مرور کنید،

علاوه برآن تست زدنش هم مهم است زیرا شما نکات بسیار مفهومی و ریزی را از تست ها به دست می آورید، دینی را خوب بخوانید و سعی کنید به نکاتش توجه بیشتری داشته باشید.

تا حفظ کردن متنش. درس دینی را استاد خوب ما جناب آقای حسین احمدی تدریس خواهند کرد، و شما با تدریس شیرین ایشان میتوانید نکات را بهتر دریابید، و بهتر به آن توجه کنید،

آقای حسین احمدی سعی دارد درکنار در دادن و یادآوری نکات مهم به شما دانش آموزان عزیز درس را با تنوع بسیار بالا و جذاب به شما توضیح بدهند.

درواقع یکی از اساتید خلاق دروس عمومی ما آقای احمدی هستند که شما را در این درس همراهی و یاری میدهند.

با ارزوی سلامتی برای این استاد عزیز و بزرگوار که هدف والایی را در تدریس دروس عمومی  دنبال میکنند، آن هم سربلندی و موفقیت تمامی دانش آموزان ایرانی است،

قدر این استاد زحمتکش را باید دانست. با اوج یادگیری راه حل های خوبی را در دسترس خواهید داشت، زیرا که در پکیج کنکورآسان است شما علاوه بر اساتید خوب، مشاورین خوبی هم دارید که همیشه برای پیشرفت شما زحمت میکشند و تلاش میکنند.

استاد احمدی چه روشی برای درس خواندن به ما توصیه میکنند؟

استاد احمدی عزیز اذعان دارند که درس دین و زندگی بسیار مهم است و باتوصیه به خواندن این درس تاکید میکنند که دانش آموزان میتواند آن رتبه ی مورد نیازشان را به خوبی بدست بیاورند. پس به حرف ایشان باید گوش فرا دهید! و دی وی دی های ایشان را تهیه کنید.

نمونه تدریس فیزیک دوازدهم با امیر مسعودی
ادامه مطلب

 همچنین ایشان میگویند :

در آزمون سراسری کنکور 25 سوال به درس دین و زندگی اختصاص یافته است و مدت زمان پاسخگویی شما به این درس 25 دقیقه می باشد.

توصیه ی استاد احمدی این است که  به هیچ وجه مطالعه این درس را به ماه های پایانی واگذار نکنید زیرا در این صورت نتیجه ای از مطالعه خود نمی گیرید و همچنین انبار کردن دروس عمومی به ضرر خود شما خواهد بود بیشتر سردرگم میشوید و نمیدانید کدام یک کتاب را بخوانید ماه های اخر وقت درس خواندن نیست وقت مرور و دوره کردن و تست زدن است.

ایشان توصیه دارند که ابتدا یک بار درس مورد نظر خود را رو خوانی کنید. بعد از رو خوانی آیات و روایات را با دقت بیشتری بخوانید و خوب است که ابتدا خودتان آن را معنی کنید و سپس معنی آن را از روی کتاب بخوانید.

هنگام مطالعه اگر به نکات مهمی بر خوردید آن را در گوشه کتاب خود بنویسید و یا آن را هایلایت کنید. همچنین با نوشتن مطالب بهتر در ذهنتان می مانند.

دینی دوازدهم استادی احمدی

همچنین برای درس دین و زندگی سوالات از 3 کتاب دوم و سوم و پیش دانشگاهی طرح میشود. با توجه به کنکور های 5، 6 سال اخیر به راحتی میتوانید متوجه اهمیت آیات و روایات برای پاسخ دادن به سوالات این درس بشوید. شما باید بتوانید رابطه درستی بین ایات این سه کتاب درسی برقرار کنید.

علاوه بر این باید به ارتباط آیات با متن کتاب درسی هم دقت کنید. خواندن این دروس بسیار تمرکز و حوصله میخواهد زیرا باید به تمامی نکات توجه کنید.

ابتدا روزنامه وار بخوانید:

ابتدا دروس عمومی را باید به صورت چشمی نگاهی کنید یعنی در ابتدا باید به تیتر ها توجه کنید یعنی قبل از وارد شدن به مباحث باید تیتر را خوب متوجه شوید،

که ذهن شما برای فهمیدن مطالب آشنا شود. همچنین پاورقی ها و نکات دیگری که در کتاب نوشته شده است و موقع امتحانات کلاسی نمی خواندین،

موقع کنکور باید به آن توجه کنید و خوب بخوانید. در کنکور هیچ وقت نیمتوان گفت ار فلان قسمت سوال نمی آید یا فلان قسمت کتاب را حذف میکنم. شما باید تمامی قسمت ها را به خوبی با طمانینه بخوانید.

مطالعه ی عمیق مطالب کتاب همراه آیات و نکات:

بعد از اینکه که کل درسی که مشخص کرده بودید را به صورت روزنامه وار خواندید این بار به صورت عمیق خوانی باید عمل کنید و مطلب درس را بخوانید.

در بخش باید مطالب وارد حافظه ی بلند مدت شما شود. شما وقتی یک بار به صورت سطحی و روزنامه وار کتاب را خواندید در این زمان به راحتی مطالب وارد ذهن شما میشود.

سعی کنید بین خواندنتان مکث نکنید یا ذهنتان را به جاهای دیگر پرت نکنید باید محیطی آرام و بدون داشتن وسائل خاصی را برای درس خواندن انتخاب کنید، اگر تند خوان باشید بهتر میتوانید در وقت صرفه جویی کنید و سریع تر یادمیگیرید.

اوج یادگیری ریاضی با پکیج انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

تست:

بعد از گذشت 24 ساعت از خواندن شما باید تست آن درس زده شود بعد 24 ساعت؛ تست بهترین مرور برای شما خواهد بود.

برخی دانش آموزان چون توجهی به این درس ندارند اکثرا با تست های آسان روبه رو میشوند و فکر میکنند این درس بسیار آسان و قابل حل کردن است.

اما باید بگوییم کنکور سخت تر از این حرفاست البته از سختی که میگوییم دیلیل نمیشود شما نتوانید کنکور بدهید، بلکه نظر ما این است شما باید از سوالات سخت شروع کنید بدترین حالت را بگیرید تا تست های کنکور برای شما آسان به نظر برسد.

در تست زنی مدیریت زمان را یادبگیرید، باید بدانید مهم ترین مسئله در کنکور دادن زمان است برای دروس عمومی کلا زمان کمی درنظر گرفته شده است بنابراین باید تند و سریع باشید.

در حین تست زدن نکات مهمی که در تست ها وجود دارد را در کنار آن ها یادداشت کنید و با خود تکرار کنید تا در ذهنتان ماندگار شوند.

سعی کنید علاوه بر درس خواندن برای تست زنی تان هم برنامه ریزی داشته باشید و طبق همان برنامه ریزی پیش بروید.

در تست زدن ناامیدی و گریه زاری ممنوع؛ چرا که هیچ کاری نشد ندارد، شما باید تلاش کنید و به هدفتان فکرکنید، اگر سوالی برایتان سخت بود ناامید نشوید دوباره فکر کنید. اگر اشتباه پاسخ دادید ناراحت نشوید بلکه نکات را یادداشت کنید.

نمونه تدریس دینی دوازدهم توسط استاد احمدی با اوج یادگیری

با تمامی نکات گفته شده ایتاد احمدی نازنین که به شما دروس عربی و ادبیات و دین و زندگی را آموزش میدهند؛

برای هر درس نکات آموزشی آن را درنظر گرفته اند و با تلاش و خلاقیت بسیار دروسحوصله سر بر عمومی را به خوبی تدریس میکنند،

در یادگیری این دروس انقدر زمان زود میگذرد که یادتان میرود پاور لپ تاپ را کی زدید! با رمزگذاری، و شیوه ی مطالعه شما را کنکوری میکنند و با تجربیاتی که درباره ی کنکور دارند تیپ های سوالات را به خوبی میشناسند این استاد بزرگوار اهدافی را دنبال میکند.

که آن هم شیوه ی تدریس برای تمامی دانش آموزان ایرانی یکسان باشد و با جمع آوری اطلاعات و طراحی خوب تیم مهربانشان مارا در کنکور یاری میکنند تا شاخ این غول را بشکنیم و وارد دانشگاه و رشته ی محبوبمان شویم.

ایشان از سال 73 به ساخت ویدئو آموزشی پرداختند و بسیاری از دانش آموزان ایرانی که الان در رشته های عالی درس خواندند و یه کاره ایی شده اند،

دانش آموزان ایشان بوده اند. در تدریسات ایشان شما جذب تدریسشان میشوید و با یادگیری نکات میفهمید کنکور آن قدر ها هم سخت نیست بلکه میتوان با کمی تلاش برآن چیره شد،

بنابراین میتوانید وارد سایت اوج یادگیری شوید و ویدئو های این استاد بزرگوار را ببینید و متوجه ی شیوه ی تدرسشان به همراه نکات مهمشان شوید.

نتیجه گیری:

با گذراندن دوران کنکور میفهمیم چقدر به تنهایی درس خواندن سخت است و باید کلاسی را برای آموزش درنظر بگیریم، اما میدانیم امروزه شرایط کمی سخت است،

شهر شلوغ است و بیماری زیاد است، بنابراین وقت و سلامت تنمان را میگیرد، شما میتوانید تمامی دی وی دی های دروستان را از قبیل اختصاصی یا عمومی در هر رشته ایی تهیه کنید و به تماشای آن بنشینید، و بعد درس را خوب بخوانید و تست بزنید.

از مزایای این دی وی دی ها هرچه بگوییم کم است هم از نظر هزینه ارزان تر از کلاس های کنکور است هم از نظر صرفه جویی وقت بسیار کمک کننده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *