نکات مشاوره ای

موسسه اوج یادگیری تهران

موسسه اوج یادگیری تهران

موسسه اوج یادگیری تهران … بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری به علت وجود کیفیت تدریس و بار علمی و تکنیک های تست زنی و… کنکور آسان است را انتخاب میکنند.

 

این موسسه بسیار سوالاتش و تست های ارائه شده اش به کنکور شباهت دارد. به علت شباهت بالا بسیاری از دانش آموزان به آن رجوع میکنند.

موسسه کنکور آسان است که سابقه ی درخشانی در تولید محتوای آموزشی جهت آماده سازی داوطلبان کنکوری دارد در صدر موسسات کنکوری قرار گرفته و طبق نظر سنجی ها بالاترین میزان رضایت و نتیجه را کسب کرده است.

موسسه ی کنکور آسان است خود را ثابت کرده است و با داشتن سابقه ی طولانی میتواند تجربیاتش را در اختیار دوستان بگذارد.

بسیاری از موسسات دیگر از کنکور آسان است طرح برداری کرده اند و پکیج های آموزشی میفروشند. هدف آن موسسات فقط فروش و پول درآوردن است اما هدف کنکور آسان است.

قطعا کمک به دانش آموزان است زیرا که اساتید خوب ما با خلاقیت بالا توانسته اند بهترین ها را به دانش آموزان یاد بدهند.

آدرس و تلفن تماس

موسسه ی اوج یادگیری در تهران دفتر دارد و میتوانید برای دانش بیشتر به آنجا مراجعه کنید. البته در این تایم کرونا است و میتوانید با تلفن زدن یا به صورت سایتی اقدام کنید.

اما برای رفتن به آنجا نیازمند آدرس هستید. و سوالی که مطرح است این است که آدرس دفتر موسسه اوج یادگیری کجاست؟

آدرس دفتر موسسه ی اوج یادگیری واقع در خیابان انقلاب شهر تهران می باشد و داوطلبان عزیز می توانند برای تهیه ی منابع اوج یادگیری به این دفتر مراجعه نمایند.

پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی و تخصصی با اوج یادگیری
ادامه مطلب

البته لازم به ذکر است که این دفتر حالت فروشگاهی داشته و داوطلبان می بایست این نکته را در نظر قرار دهند که برای ورود به دفتر موسسه ی کنکور آسان است لازم است از پیش با مسئول دفتر هماهنگی صورت گیرد.

به همین منظور دانش آموزان می توانند از طریق تماس تلفنی با مشاوران کنکور آسان است برای حضور در موسسه هماهنگ نمایید و آدرس دفتر اوج یادگیری را به طور دقیق دریافت کنید.

برای دریافت آدرس موسسه ی کنکور آسان است و هماهنگی برای حضور و دریافت مشاوره با مشاور ارشد موسسه ی کنکور آسان است تماس حاصل نمایید.

تا راه کار های ثبت نام و برخوردار شدن از یک مشاوره ی رایگان یا اخد دی وی دی های آموزشی و… مطلع شوید. کنکور آسان است تنها یک موسسه ی کنکوری نیست بلکه یک دانشگاه بزرگ با محیط علمی است.

شماره مشاور ارشد موسسه کنکور آسان است :  9121003198

شماره تماس ثابت موسسه کنکور آسان است : 2191316001

خدمات موسسه چیست؟

همانطور که گفته شد برای انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور نیاز به دقت و سخت گیری زیادی است. موسسه ای را انتخاب کنید که میدانید اکثرا ریب به اتفاق از آن موسسه رضایت کامل را دارند و کیفیت بالایی که موسسه دارد بر رشد تحصیلی آن ها تاثیرات خوبی گذشته است.

یکی از راهکار ها بررسی سابقه ی کاری اساتیدی که در مؤسسات مورد نظرتان کار می کنند. به عنوان مثال از جمله نمونه تدریسات اساتید کنکور آسان است در تمامی فضای مجازی یا در سایت ها قرار داده شده است.

برنامه ریزی تابستانی کنکور 1401 چگونه باشد؟
ادامه مطلب

یکی دیگر از موضاعات مهم که در سرنوشت شما بسیار موثر است برنامه ریزی درسی آن آموزشگاه برای شما است.

برنامه ریزی درسی به شما این امکان را می دهد تا آگاه شوید که در هر ماه چه برنامه های درسی مطالعه و تدریس می شود و مطلب مورد مطالعه در چه بازه زمانی تمام می شود و شما می توانید بهتر عملکرد خودتان را متوجه شوید.

همچنین برنامه ریزی منظم و جزء به جزء همراه با ارائه روش های صحیح مطالعه و پکیج های آموزشی برای دانش آموزان از ویژگی های مؤسسات برتر کنکور است.

جمع بندی

این برنامه آموزشی ای باید متناسب با میزان هوش و توانایی دانش آموز هماهنگ باشد. یعنی موسسه ایی که شما در آن شرکت میکنید بنا به میزان توانایی شما برای شما برنامه ریزی میکنند.

دانش آموز با توانایی های خود آشنا میشود و میتواند به بررسی رشد تحصیلی خود و آشنایی با  شرایط کنکور  برسد که این از تأثیرات مثبت این آزمون ها و آموزش ها می باشد.

البته این آزمون ها باید مشابه کنکور طراحی شوند که حتما هم باید اینگونه باشد به طور مثال آموزش تستی سوالاتی که در موسسه ی کنکور آسان است.

برای شما طرح میشود با توجه به شرایط کنکور اینگونه برنامه ریزی شده است و به نفع دانش آموز می باشد.

پس این نکته باید مهم ترین نکته برای شما باشد که میزان آموزش چقدر کنکوری طور است؟یکی دیگر از مهم ترین فعالیت های موسسات کنکور قطعا مشاوره دادن به والدین است.

بسیاری از والدین نا خواسته نوجوان را در شرایط استرس زا قرار میدهند و یا دست به برنامه ریزی درسی برای نوجوان میزنند.

برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم
ادامه مطلب

در بعضی مواقع خودشان مشاور کنکور میشوند. تمامی این ها به جای پیشرفت باعث پسرفت دانش آموز میشود.

بنابراین باید مشاوره ایی صورت بگیرد تا والدین بدانند که این برنامه ریزی ها قطعا کار آنان نیست. همچنین والدین باید  محیطی مناسب برای درس خواندن فرزندان در نظر داشته باشد و فضای خانه را امن نگه دارند و اگر مشکلی در خانواده وجود دارد دور از خانه آن را حل کنند فضا اگر تشنج زا باشد دانش آموز نیمتواند تمرکز کند.

این ها نکاتی است که باید به والدین آموخت. که یکی از وظایف موسسات است.

نتیجه گیری:

برخی دانش آموزان به جای تهیه ی پستی منابع ترجیح می دهند که به صورت حضوری اقدام به تهیه ی منابع کنند و دریافت حضوری محصولات برای آنها در اولویت است.

در صورت تماس مستقیم با مشاور ارشد دفتر اوج یادگیری و دریافت وقت قبلی می توانید  از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

همچنین یک پشتیبان به شماتعلق میگیرد که زیر نظر مستقیم استاد امیر مسعودی حضور دارد. این کار باعث میشود که عملکرد شما را در نظر داشته باشند و نقات ضعف و قوت شما را راحت تر بسنجند. کنکور آسان است تنها یک موسسه نیست که با سواستفاده و هزاران ترفند بخواهد صاحب پول شود بلکه هدف خواست دانش آموز است، تمامی دانش آموزان باید در شرایط یکسان درس بخوانند. بنابراین هدف همین است.

شماره های تماس:
02122130931
09121967648

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *