نکات مشاوره ای

قیمت پکیج های تخصصی دروس چقدر است؟

زمان بندی استاندارد تست زنی باید چگونه باشد؟

قیمت پکیج های تخصصی دروس چقدر است؟ دروس تخصصی بسیار در کنکور مهم است. باید سعی کنید این دروس را به خوبی بخوانید و با بالا بردن درصد در کنکور این دروس به راحتی رتبه ی خوبی را بدست آورید.

 

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

فیزیک

تست های درس فیزیک به واسطه داشتن فرمول های زیاد و مسائل سختی از آنها در کنکور طرح میشود جزء تست های زمان بر است .شما داوطلبان باید سعی کنید با استفاه از تکنیک های تست زنی زمان دار؛ حل تست های فرمول دار بپردازید. قیمت پکیج های تخصصی دروس چقدر است؟

تمامی ضعف های خود را پیدا کنید و برای جبران آن بکوشید. آموزش درس فیزیک در یادگیری آسان توسط مهندس امیر مسعودی صورت می گیرد.

مهندس مسعودی دارای مدرک کارشناسی ارشد مکانیک از دانشگاه تهران و دانشجوی دکتری رشته فیزیک دانشگاه امیر کبیر، می باشند. برای خرید دی وی دی های آموزشی می توانید به سایت یادگیری آسان مراجعه نمایید.

زیست

یکی از دروس مهم اختصاصی رشته ی تحربی زیست است. زیست پر از سوالات ریز و جزئیات بسیار است. که دانش آموزان رشته ی تجربی باید این درس را به صورت تحلیلی بخوانند.

درس زیست درسی نمره آور در کنکور است. زیرا دروس تخصصی شماست. سعی کنید برنامه ریزی کنید و هر سه زیست را بخوانید. و تست های زمان دار کار کنید و تست هایی که به سوالات کنکوری نزدیک هستند را کار کنید.

نکات مهم در جلسه ی  اول کلاس های تخصصی با امیر مسعودی
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

همچنین لازم به ذکر است؛ درس زیست برای داوطلبان رشته تجربی دارای بالا ترین ضریب در میان دروس تخصصی است. پس درصد بالا در این درس برای افرادی که قصد قبولی در رشته های پزشکی و دندان پزشکی را دارند بسیار حائز اهمیت است . قیمت پکیج های تخصصی دروس چقدر است؟

دی وی دی های آموزشی و تست زنی درس زیست را می توانید از سایت یادگیری آسان بعد از ثبت سفارش دریافت کنید.

ادبیات فارسی

درس ادبیات فارسی به صورت عمومی در هر سه رشته و به صورت اختصاصی در رشته ی علوم انسانی است. بنابراین یک دانش آموز رشته ی انسانی باید ادبیات را به خوبی بخواند.

درس ادبیات از بخش زیادی برخوردار است تمامی کتاب پر از نکته است و باید همه ی موضوعات را بخوانید و توجه کنید درس ادبیات اختصاصی برای رشته ی انسانی در کنکور بسیار مهم است.

یکی از راه های مهم یاد گیری درس ادبیات این است که مطالب را به صورت جدا گانه بخوانید و دو یا چند بخش را همراه با هم نخوانید زیرا ذهتان تان درگیر یک موضوع می شود.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

و باعث خستگی ذهنتان میشود اما می توانید مباحثی مانند املا و یا معنی را با هم مطالعه کنید. هر مبحثی را که می خوانید، یادتان باشد که حتما آن را خلاصه نویسی کنید.

برای مثال بعد از خواندن آرایه ها یا عروض و قافیه خلاصه ای از آن را برای خود بیان کنید و یا آن را بنویسید. تمامی مطالبی که می خوانید را، بعد مدتی مرور کنید.قیمت پکیج های تخصصی دروس چقدر است؟

این درس شاید کمی پیچیده به نظر بیاید ولی با کمک استاد احمدی حل شدنی است. ایشان روش های بسیار خوب و خلاقانه ایی برای یادگیری درس ادبیات به ما میگویند، همچنین برای آموزش بیشتر میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری پکیج دروس تخصصی یادگیری آسان را سفارش دهید.

عربی

یکی دیگر از دروس اختصاصی رشته ی انسانی درس عربی است که هم در دروس عمومی این درس را دارند هم در دروس اختصاصی پس میتوان دریافت که این درس چقدر مهم و کلیدی در کنکور انسانی به شمار می رود.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

قبولی کنکور 1401 با پکیج آموزشی یادگیری آسان
ادامه مطلب

عربی خیلی نکات ریز دارد باید سعی کنید نکات را به خوبی بیاموزید و آن را با توجه به اینکه منابعی نزدیک کنکور خریداری کرده اید تست بزنید و سعی در یادگیری آن داشته باشید درصورت داشتن ضعف در این درس می توانید با کمک استاد احمدی میتوانید ضعف های خود را در این درس پیدا کنید.

و برای جبران آن بکوشید. برای دریافت دی وی دی های آموزشی استاد احمدی به راحتی می توانید آن را در سایت یادگیری آسان دریافت نمایید

دینی

یکی از دروس بسیار پر نکته برای هر سه رشته به صورت عمومی درس دینی است. شما برای یادگیری این درس هم باید آیات را بخوانید و هم نکات را. و جدای آن تست های آن را هم کار کنید.

به علت بالا بودن حجم دروس باید سعی کنید دینی را طوری را بخوانید که نکات در ذهن شما باقی بماند. برای اینکار باید از یک استاد ماهر کمک بگیرید که  بتواند به شما کمک کند و آن هم کسی نیست جز استاد احمدی که به خوبی با نکات بسیار خوبی برای ما توضیح می دهد.

برای دریافت دی وی دی های آموزشی درس دینی می توانید به راحتی از سایت یادگیری آسان بعد از ثبت نام دی وی دی به راحتی آن را سفارش دهید و از درس دادن استاد احمدی لذت ببرید. قیمت پکیج های تخصصی دروس چقدر است؟

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

شیمی

یکی دیگر از دروس رشته ی تجربی و ریاضی درس شیمی است، درس شیمی از دروس مهم و حیاتی رشته تجربی و ریاضی است. درس شیمی پر از نکات مهم و فرمول است که یکی از دروس محاسباتی محسوب می شود.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

شما می توانید از یادگیری آسان کمک بگیرید تا بهتر مسائل شیمی را بفهمید. آموزش درس شیمی یادگیری آسان بر عهده استاد عارف ربیعیان است .عارف ربیعیان استاد بسیار زحمتکشی است که این دروس را با کمک رمز و هزاران روش تستی دیگر به راحتی  به ما آموزش می دهد.

استاد هارف ربیعیان با چند راهکار ساده به شما این درس کمی پیچیده را آموزش می دهد تا بهتر بتوانید آن را متوجه شوید. و در روز کنکور با آنچه که آموختید بتوانید تست بزنید.

استاد عارف ربیعیان نکات و اصول تست زنی را به شما به صورت نکته وار یادآور خواند شد. برای دریافت دی وی دی های آموزشی استاد عارف ربیعیان می توانید در سایت یادگیری آسان آن ها را پس از ثبت نام دریافت کنید. قیمت پکیج های تخصصی دروس چقدر است؟

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

سایت یادگیری آسان به خوبی امکانات بسیاری را برای به ارمغان می آورد. می توانید با عضویت و ثبت نام در سایت یادگیری آسان دی وی دی های آموزشی اساتید دروس تخصصی و عمومی را بدست بیاورید و تجربه ی جدیدی را از درس خواندن به خوبی تجربه کنید. با یادگیری آسان همراه باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *