نکات مشاوره ای

قیمت محصولات اوج یادگیری

قیمت محصولات اوج یادگیری

متأسفانه شنیدن کلمه کنکور برای اکثر دانش‌آموزان و داوطلبین این آزمون سراسری بسیار استرس‌زا است. اما کنکور یکی از آزمون‌های بسیار سرنوشت‌ساز و مهم در کشور بوده که قبولی در آن می‌تواند سرنوشت بسیاری از دانش‌آموزان را تعیین کند. به‌ همین خاطر آن‌ ها زمان زیادی را به درس‌ خواندن و یادگیری اختصاص می‌دهند. خوشبختانه امروز بسته‌های آموزشی متعددی به بازار آمده که که همه دانش‌آموزان می‌توانند با تهیه آن‌ها به راحتی در رشته مورد نظر خود رتبه مناسبی را بدست بیاورند.چنانچه به‌دنبال قیمت محصولات اوج یادگیری هستید، پیشنهاد می‌ شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

مجموعه کنکور آسان است که دارای سالیان زیادی سابقه در زمینه مشاوره کنکور و ارائه آموزش‌های کنکور است، مؤسسه‌های زیادی را در کشور تاسیس کرده و درصدد این بوده تا رضایت همه دانش‌آموزان را جلب کند. در حال حاضر نیز اساتید کنکور آسان است با ارائه محصولات اوج یادگیری می‌توانند، همه دانش‌آموزان را در مسیری که پیش رو دارند، راهنمایی کرده و آن‌ها را به قبولی در رشته موردنظر خود برسانند. چنانچه به‌دنبال قیمت محصولات اوج یادگیری هستید، پیشنهاد می‌ شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی محصولات اوج یادگیری

پیش‌ از این‌که در مورد قیمت محصولات اوج یادگیری صحبت کنیم، بهتر است که بطور کلی هر یک از محصولات اوج یادگیری را به شما معرفی کنیم.  در واقع شما می‌توانید تمامی بسته‌های آموزشی در هر یک از  پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم را از مجموعه کنکور آسان است خریداری کنید.

ازجمله بهترین و مفیدترین محصولات این مؤسسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

راهکارهای مقابله با استرس در کنکور 1401 با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

زیست اوج یادگیری

یکی از مهم‌ترین دروس کنکور سراسری برای کسانی که به‌ عنوان داوطلب کنکور تجربی در این آزمون سراسری شرکت می‌کنند، زیست است.  در این محصول مهم‌ترین و مباحث زیست به‌صورت کاملاً جامع و روان به دانش‌آموزان توضیح داده می‌شود.  به‌ جرات می‌توان گفت که همه داوطلبین با تهیه این محصول می‌توانند در زیر در زیست رتبه بالایی را کسب کنند. همچنین قیمت زیست اوج یادگیری بسیار مناسب بوده و شما با پرداخت هزینه‌ای مناسب می‌توانید، هرچه بیشتر به  هدفی که پیش رو دارید نزدیک شوید.

پکیج کنکور 1402 اوج یادگیری

درواقع با وجود این‌که کنکور ریاضی دارای متقاضیان بسیار کمی نسبت‌ به کنکور تجربی است، اما تعداد متقاضیان باعث آسان‌تر شدن این آزمون سراسری نخواهد شد. چرا که نحوه ارائه سوالات به‌گونه‌ای است که داوطلبان تنها با تسلط بر مفاهیم دروس ریاضی می‌توانند هر یک از  تست‌ها را به درستی پاسخ بدهند. به‌همین خاطر خرید این محصول از اوج یادگیری می‌تواند به یادگیری آسان مباحث ریاضی کمک کند.

این پکیج شامل دروسی همانند ریاضیات کنکور،فیزیک، شیمی است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب به‌خوبی تمامی مفاهیم دروس مختلف کنکور ریاضی را فرا بگیرید. قیمت محصولات اوج یادگیری ریاضی نیز نسبت‌به سایر پکیج ها مناسب بوده و شما با خرید این پکیج می‌توانید از آموزش چند به‌صورت هم‌زمان بهره‌مند شوید.

روش سفارش محصولات اوج یادگیری

خوشبختانه از خرید محصولات اوج یادگیری بسیار راحت بوده و در اکثر اوقات شما از بن‌های تخفیف200 هزار تومنی بهره‌مند خواهید شد. برای این‌ که به مطمئن‌ترین روش ممکن جهت سفارش محصولات اقدام کنید بهتر است که در اپلیکیشن اوج یادگیری عضویت داشته باشید. همچنین شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت محصولات اوج یادگیری نیز به اپلیکیشن  این مؤسسه مراجعه کنید.

نکات طلائی قبولی در کنکور 1401 با یادگیری آسان
ادامه مطلب

اساتیدی که شما را همراهی می کنند!

خوشبختانه تمامی اساتید اوج یادگیری برای این‌که شما در کمترین زمان ممکن تکنیک‌های تست‌زنی را فرا گرفته و تمامی سؤالات کنکور برای شما مفهومی شوند، آموزش‌های تست‌زنی را براساس آخرین تغییرات کتاب‌های درسی به شما آموزش خواهند داد.  اساتید برجسته اوج یادگیری می‌توان عبارت‌اند از:

  • امیر مسعودی مدرس ریاضی و فیزیک
  • عارف ربیعیان مدرس شیمی
  • استاد محمد شیخی مدرس درس زیست
  • استاد حسین احمدی مدرس درس عربی، ادبیات، دین و زندگی
  • استاد امیر دانش زاده مدرس زبان انگلیسی

روش سفارش محصولات اوج یادگیری

اطلاع از قیمت محصولات اوج یادگیری

اطلاع از قیمت محصولات اوج یادگیری برای همه دانش‌آموزان و همچنین والدین آن‌ها جزء فاکتورهای مهمی است. شما می‌توانید جهت کسب اطلاع در مورد هر یک از محصولات این مؤسسه به سایت آسان یادگیری مراجعه کرده و در و یا در اپلیکیشن اوج یادگیری عضویت داشته باشید. در آن‌جا قیمت تمامی محصولات به‌صورت کاملاً دقیق به شما ارائه شده‌است. هم چنین شما می‌توانید در اکثر اوقات از کد تخفیف‌های این مجموعه نیز بهره‌مند شوید. مجموعه اوج یادگیری با هدف این‌که امکان استفاده از این محصولات برای همه دانش‌آموزان امکان‌پذیر باشد، در تمامی بازه‌های زمانی کدهای تخفیف متعددی را ارائه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *