نکات مشاوره ای

قبولی در کنکور 1401 با اساتید برتر یادگیری آسان

قبولی در کنکور 1401 با اساتید برتر یادگیری آسان

قبولی در کنکور 1401 با اساتید برتر یادگیری آسان : چرا انقدر در برنامه ریزی درست تاکید می کنیم؟ زیرا برنامه ریزی درست شما را از هدر دادن انرژی نجات می دهد. در نتیجه بهتر است برای قبولی در کنکور 1401 برنامه ریزی درستی داشته باشید و برای آن تلاش کنید تا تلاشتان بی نتجه باقی نماند.

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

خیلی از دانش آموزان با تلاش فراوان موفق نمی شوند زیرا برنامه درستی ندارند در نتیجه هرچه انرژی بیشتر میگذارند بیشتر خسته می شوند و نمی توانند ادامه دهند.

برای قبولی در کنکور 1401 باید سعی کنید روش های درستی را پیش بگیرید تا بتوانید طعم خوب موفقیت را بچشید یکی از آن روش ها برنامه ریزی درست و عمل کردن به آن است. با یادگیری آسان همراه باشید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی:

دانش آموزان و داوطلبان کنکور می توانند با در دست گرفتن قلم و دفترچه و ابتدا نوشتن هدف خود بپردازند و برای میزان دستیابی به آن تلاش کنند. چقدر برای آنها مهم است و چقدر می خواهند روی آن کار کنند.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

برای رسیدن به هدفتان، می خواهید چه چیزی را پشت سر بگذارید و آنچه را که در طول روز انجام می دهید را بنویسید. در مرحله بعدی برنامه ریزی درسی، آنها باید بودجه بندی دروس را رعایت کنند،

برنامه ریزی صحیح کنکور 1401
ادامه مطلب

درواقع باید اهمیت هر درس و اهمیت هر فصل را یادداشت کنند، و سپس در نظر بگیرند که چه زمانی می خواهند در طول روز درس بخوانند، دانش آموزان و داوطلبان باید بدانند که به هیچ چیزی در این دنیا بدون تلاش کردن نمی توانند برسند و هرچیزی در این دنیا نیاز به برنامه ریزی و تلاش دارد.

پس از اتمام تمام این مراحل ، نوبت به تقسیم فصول کتاب می رسد. به دانش آموزان توصیه می شود برای برنامه ریزی درسی حتما دروسی را که به آن علاقه مند هستند را هر روز در برنامه درسی خود بگنجانند. با اساتید برتر یادگیری آسان همراه باشید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

اصول برنامه ریزی کنکور:

هدف: برنامه ریزی برای کنکور باید بر اساس هدفی باشد که خودتان تعیین کرده اید،و می خواهید به آن برسید ماهیت صحیح برنامه ریزی این است که در جهت اهدافتان باشد. درس خواندنتان باید به شیوه ایی باشد که به گونه ای که گام به گام به هدف خود نزدیک شوید.

این سوال پیش می آید که هنگام اصول برنامه ریزی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ پاسخ این سوال شیوه صحیح یادگیری، تعداد دروس، خلاصه، برنامه صحیح، انعطاف پذیری، ارزیابی و توجه به استراحت های بین برنامه ریزی.

توجه به این نکته ضروری است که دانش آموزان به طور کلی باید درس خواندن را فراموش کرده و درس خواندن را برای کنکور یاد بگیرند! درواقع به بیان دیگر نباید مطالب را حفظ کنید. بلکه سعی داشته باشید آن را فرا بگیرید.

دانش آموزان و داوطلبان باید قبل از شروع برنامه ریزی، آنچه را که می خواهند در طول هفته بخوانند را تعیین کنند. سپس تعداد کل ساعات در هفته را بر اساس چند ساعت در روز که می توانند مطالعه کنند تعیین کنید.

زمان مطالعه هفتگی واقع بینانه ای را انتخاب کنید زیرا اگر در روزهای گذشته روزی 3 ساعت درس خوانده اید و قصد دارید 8 ساعت مطالعه کنید، قطعاً با مشکل روبرو خواهید شد بنابراین به تدریج زمان مطالعه خود را افزایش دهید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی کنکور

اینگونه نباشد که برنامه ریزی کنید و نتوانید به آن عمل کنید باید برنامه جوری باشد که حریف آن شوید در نتیجه یکی از مهم ترین کار ها برنامه ریزی صحیح است. بعد از اینکه دانش آموزان زمان مطالعه هفتگی خود را تعیین کردند،

مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی کنکور 1401 با یادگیری آسان
ادامه مطلب

باید این زمان مطالعه را با توجه به ضریب هر درس تقسیم کنند. برای یافتن ضریب هر درس، ابتدا باید زیرگروه مورد نظر خود را بیابید و سپس از طریق درج در دفترچه کنکور، ضریب هر درس را در زیرگروه های مختلف، سپس با توجه به تعداد هر ضریب در در رابطه با مجموع ضریب کل، زمان مطالعه هفتگی این دوره را تعیین می کنیم.

دانش آموزان و داوطلبان در پایان هفته روزی را تعیین می کنند که اگر بنا به دلایلی نتوانستند طبق برنامه درس بخوانند و دروس را متوجه شوید می توانید تایم جبرانی برای خود در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، می توانید آخر هفته را به این کار اختصاص دهید و لازم به ذکر است که برنامه در آخر هفته برای مرور درس های آموخته شده ایجاد می شود. اینگونه نباشد که هر روز یک درس را به آخر هفته موکول کنید.

زیرا در این روز بسیار سرتان شلوغ می شود باز به درس نمی رسید در صورت بروز چنین مشکلی یعنی برنامه ی شما ایراد دارد و مطابق توان شما نیست. باید آن را عوضش کنید و جور دیگری برنامه بچینید. کنکور 1401 را با اساتید برتر یادگیری آسان بگذرانید.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی برای مرور کردن:

یکی از مهمترین فرایندهایی که برای تسلط بر موضوعات برای دانش آموزان و داوطلبان بسیار موثر است ، مرور محتوا است. مطمئناً پس از مطالعه یک موضوع خاص، نمی توانید آن را درک کرده و به آن تسلط پیدا کنید.

دانش آموزان و داوطلبان تحصیلات ناقص خود را تکمیل کرده و به یادگیری ادامه می دهند. به درستی و بدون مشکل پردازش کنید. یکی از مهمترین راهکار ها برای مرور برنامه ریزی کنکور تست زنی است یعنی شما همیشه باید تست بزنید تا بتوانید دروس را در ذهن خود مرور کنید.

فقط درس خواندن نمی تواند برای شما خوب باشد. برای قبول شدن در کنکور کتاب تست های جامع و تست های کنکوری را باید کار کنید هم با تیپ سوالات آشنا شوید و هم خودتان را در آن قوی کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر برنامه ای که ایجاد کرده اید صحیح و بر اساس اصول باشد، محتوا هر روز از هفته مورد بازبینی قرار می گیرد. لازم به ذکر است که در پایان روز باید فرصتی برای مرور درس های آموخته شده در چند روز گذشته وجود داشته باشد.

نتیجه گیری

برای موفقیت و قبولی در کنکور 1401 با اساتید برتر یادگیری آسان همراه شوید تا روش های درست برنامه ریزی و تست را به خوبی فرا گیرید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی
شماره تماس 09121967648
02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *