نکات مشاوره ای

صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان : برای کنکور میدانیم که هر دانش آموزی بسیار استرس دارد. اما باید به شما بگوییم موفقیت شما قطعا در آرامش درونی و ذهنی شما نهفته است.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نمونه تدریس فیزیک با اوج یادگیریادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای نکات طلایی برای موفقیت در کنکور سراسریادامه مطلب
اوج یادگیری عربی با کنکور آسان است
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای خرید حضوری و غیر حضوری پکیج دروس تخصصی یادگیری آسانادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای قیمت محصولات پکیج آموزشی استاد احمدیادامه مطلب

 

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

اگر فرد استرسی هستید ومی دانید که اینگونه اذیت می شوید حتما زیر نظر یک روانشناس یا مشاور تحصیلی باشید تا میزان زیادی استرس را در شما کنترل کند و با برنامه ریزی درست به شما شیوه ی درست درس خواندن را بیاموزد.

کنکور شاید به نظر سخت بیاید اما با کمی تلاش در درس خواندن و تست زدن می توانید موفق شوید فقط کافی است ذهنتان را منفی نکنید و در آرامش کامل درس بخوانید و در کنکور آماده شوید.

کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

شاید مخاطب این مقاله ی ما دانش آموزان یازدهمی باشند که به تازگی امتحان خرداد را داده اند و میخواهند برای کنکور 1401 خودشان را آماده کنند. ما تنها توصیه ایی که می توانیم به این دانش آموزان داشته باشیم این است که حتما هدف خودشان را از کنکور مشخص کنند،

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین.صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

یعنی باید بدانند که میخواهند چه رشته ایی و در کدام دانشگاه درس بخوانند. اینگونه با برنامه ریزی بهتر می توانند به هدف خود برسند. تنها با باور به خود و تکیه بر توانایی های خود میتوانند بهترین نتیجه ی کنکور را از آن خود کنند.

تنها راهش این است که با خود رو راست باشند یعنی باید بدانند که از خود چه می خواهند؟ در نتیجه را برای موفقیت در کنکور 1401 برایشان باز می شود. یادگیری آسان روش های خوبی را برای آموزش به دانش آموزان توصیه می کنند و می تواند روش های درست درس خواندن و برنامه ریزی و حضور مشاورین و معلمین را برای دانش آموزان را به ارمغان می آورد که در نتیجه رشد چشمگیر دانش آموز کنکوری را میتوان با کمک یادگیری آسان به خوبی دید.

شیوه پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 با اساتید برتر
ادامه مطلب

یکی ار مهم ترین مولفه های کنکور تست زدن است که یادگیری آسان در کنار دانش آموزان می توانند بهترین روش های درس خواندن و تست زنی رابیاموزد. با یادگیری آسان همراه باشید.صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی کنکوری

امروزه، یکی از بزرگترین اهداف دانش آموزان و خانواده ها برای ورود به کنکور سراسری، کنکور راهی خسته کننده برای هر داوطلب است که با وجود برنامه ریزی خوب می تواند از این مسیر پر پیج و خم عبور کند.

برنامه ریزی برای کنکور 1401 تنها مهم ترین عاملی است که داوطلب برای شروع باید به همراه داشته باشد. داشتن یک برنامه و اجرای به موقع آن نتیجه خوبی برای هر داوطلب است که می تواند رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کند.صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

اما چگونه ممکن است یک داوطلب در تمام دروس درصد بالای 80 را بدست آورد و داوطلب دیگری که این سوال را از داوطلبان کنکور سالهای گذشته بپرسید، فقط همه درصدهای منفی را بدست آورد؟

برنامه ریزی مبتنی بر اصل است. برنامه ریزی دانشجو را ملزم به انجام مطالعه مناسب می کند. برنامه ریزی مبتنی بر اصول به شما اطمینان و امنیت می دهد،صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

در حالی که یک برنامه غیر اصولی ذهن دانش آموزان شما را گیج می کند. برنامه ریزی مناسب قبل از هر چیز باید فردی و انعطاف پذیر باشد، به این معنی که دانش آموز باید فرصت جبران داشته باشد.

صفر تا صد کنکور 1401

هنگام برنامه ریزی برای شما ، یک مشاور باید شرایط شما را در نظر بگیرد و یک برنامه درسی مناسب را طراحی کند. شرایط فرد به معنای زمان مطالعه ، نقاط قوت و ضعف، زمان باقی مانده قبل از کنکور 1401ست.

به یاد داشته باشید که برنامه هر فرد با شخص دیگر متفاوت است، اگر نمی خواهید ناامید شوید، بنابراین روی یک برنامه خوب سرمایه گذاری کنید. در یک برنامه درسی ، پیش نیازها باید در همه دوره ها رعایت شود تا هنگام یادگیری دوره ها هیچ کمبودی مشاهده نشود. صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

مدیریت زمان کنکور سراسری
ادامه مطلب

به عنوان مثال ، نقش در ریاضیات یک موضوع سوال برانگیز در کنکور سراسری است. عملکرد فصل پنجم ریاضیات تجربی دهم مربوط به عملکرد فصل سوم ریاضیات یازدهم تجربی و عملکرد فصل اول ریاضیات تجربی دوازدهم است. معادله را وارد برنامه کنید.

این اصل باید در همه دوره ها رعایت شود. برای برنامه ریزی برای دانش آموز، مشاور باید به میزان توانایی  و عملکرد و جنبه های مهم در ذهن و روح دانش آموز نگاه کند. به عنوان مثال دانش آموزی که ظرفیت کافی ندارد چرا باید روزی 12 ساعت درس بخواند؟

یا مثلا شما همیشه نباید در طول روز دوره های تخصصی را اضافه کنید یا برعکس، شما فقط باید دوره های عمومی را ترک کنید ، اما تعادل را بین این دو حفظ کنید. اگر تنوع در برنامه ریزی در نظر گرفته شود،

دانش آموز از مطالعه خسته نخواهد شد. همچنین اشتیاق شما را افزایش می دهد. فراموشی امری طبیعی است که ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد و بنابراین مشاوران هنگام برنامه ریزی درسی برای جلوگیری از این امر باید بر اساس بودجه بررسی کنکور را در برنامه دانشجویی قرار دهند.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

مرور کردن

مرور و خلاصه دانش آموز اساسی ترین اصول خواندن است. بحث درس در چند مرحله انجام می شود. اول از همه ، اولین بررسی باید بعد از خواندن انجام شود. صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

بررسی دوم باید 24 ساعت پس از اولین بررسی انجام شود، پس از همه، باید 6 روز پس از اولین مطالعه انجام شود، به این ترتیب تمایل به فراموشی کاهش می یابد و به تدریج از بین می رود. برای اهداف تأیید، دانش آموزان می توانند وقتی می خواهند دروس را مطالعه کنند،

یک کاغذ و یک قلم در کنار خود بگذارند و نکات کلیدی هر درسی را که می خوانند در این صفحه بنویسند و هنگام مرور، این متون مقدس را مرور می کنند. البته یکی دیگر از کار هایی که باید حین مرور یا درس خواندن انجام دهید استراحت است. طبق تحقیقات هر ۴۵ دقیقه مطالعه یک استراحت کوتاه به مدت ۱۰ دقیقه نیاز است.
اما توانایی های هر شخص متفاوت است و این تایم را می توان براساس توانایی ها متفاوت قرار داد. صفر تا صد کنکور 1401 از دید یادگیری آسان

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

با کمک یادگیری آسان میتوانید به خوبی در کنکور شرکت کنید و بهترین نتیجه را برای درس خواندن داشته باشید.

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *