نکات مشاوره ای

شیوه برنامه ریزی کنکور 1401

شیوه برنامه ریزی کنکور 1401 چگونه است؟

شیوه برنامه ریزی کنکور 1401 چگونه است؟ دانش آموزان گرامی می دانیم که می خواهید برای کنکور 1401 آماده شوید! شاید برایتان سوال باشد که چگونه باید خود را برای کنکور آماده کنیم؟

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای ضرایب دروس کنکور سراسری 1402ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برنامه ریزی تابستانی کنکور 1401 چگونه باشد؟ادامه مطلب
قیمت محصولات پکیج آموزشی استاد احمدی
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای امیر مسعودی یا سامان مطلبیادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش تست زنی صحیح دروس تخصصی با کنکورآسان استادامه مطلب

 

یا چگونه باید برنامه ریزی داشته باشیم؟ راستش را بخواهید کنکور مانند یک مسابقه است هرچه بیشتر تلاش کنید موفقیت شما نزدیک است. البته خیلی از دانش آموزان تلاش میکنند و موفق نمی شوند علتش را می دانید؟شیوه برنامه ریزی کنکور 1401

به دلیل اینکه برنامه ریزی مناسب ندارند یا هدف کافی برای درس خواندن ندارند. برای شروع بهتر است از یک مشاور خوب استفاده کنید. مشاوری که بتواند بهترین راهکار ها به شما ارائه دهد،

در واقع یادگیری آسان اکنون اینکار را برای کنکور 1401 شما انجام می دهد. برای موفقیت گام اول آرامش روح و ذهن می باشد هرچه بیشتر آرامش داشته باشید بهتر می توانید تصمیم بگیرید. چرا باید استرس 1 سال دیگر را به دوش بگیرید شد شد نشد نشد ولش کن!

نهایتش این است سال اول قبول نشوید و به سال دوم موکول کنید آسمان زمین نمی آید حالا به جای اینکه 22 سالگی فارغ التحصیل شوید به جایش 23 سالگی فارغ التحصیل شوید. شیوه برنامه ریزی کنکور 1401 چگونه است؟

شیوه برنامه ریزی کنکور 1401

برای کنکور سال دوم اتفاقا شما بیشتر تجربه دارید و امکان قبول شدنتان خیلی بیشتر است البته این هایی را که میگوییم دلیل نمی شود حالا نخوانید و بگذارید برای سال بعد اما فردی که هدف داشته باشد حاضر است پشت کنکور بماند اصلا هیچ نگرانی هم ندارد. شما هدفتان باید برایتان مهم باشد چه ارزشی دارد سال اول رشته و دانشگاهی که می خواهید نتوانید قبول شوید.

تست زنی دروس تخصصی کنکور 1401
ادامه مطلب

قدم اول آرامش داشتن است هر کس شکست هم بخورد ایرادی ندارد باز می توان تلاش کرد. قدم بعدی مشخص کردن هدف است، اینکه هدفتان چیست؟ چرا می خواهید دانشگاه بروید؟شیوه برنامه ریزی کنکور 1401

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

کدام دانشگاه؟ چه رشته ایی؟ این ها را باید مشخص کنید تا برای رسیدن به آن تلاش کنید. قدم سوم برنامه ریزی درست با توجه به توان شماست. چه ارزشی دارد اندازه ی 12 ساعت درس برای خود بگذارید 1 ساعت هم مفید نخوانید؟

قدم چهارم فقط تلاش است اگر تا اینجا هدف مشخص شده و یک برنامه ریزی توپی هم دارید فقط تلاش کنید. قدم پنجم تجربه کسب کردن است هر کجا که ناموفق بودید ایرادی ندارد تجربه شده است.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

کنکور ذهن بلند می خواهد باید سعی کنید خودتان را آرام کنید و با حفظ آرامش پیش بروید. تلاشتان بکنید اگر هم نشد ناراحت نباشید زیرا شما تلاشتان را کرده اید. برای همین هم ناراحتی استرس نباید در شما وجود داشته باشد تا آن جایی که می توانید برای کنکور استرس را از خود دور کنید. با یادگیری آسان همراه باشید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

انواع برنامه ریزی

1_برنامه ریزی درونی :

توسط نیم کره ی راست مغز انجام میشود که مرتبط با نیروی حس است این نیمکره به شما توانایی ترکیب و معنا سازی را میدهد. شیوه برنامه ریزی کنکور 1401 چگونه است؟

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

2_برنامه ریزی بیرونی:

توسط نیم کره ی چپ مغز انجام میشود که مرتبط با  نیروی منطق است این نیم کره به شما توانایی محاسبه و تحلیل را میدهد.شیوه برنامه ریزی کنکور 1401

برنامه ریزی درست و به جا برای دانش آموزان این امکان را به آن ها می دهد که از اتلاف وقت جلوگیری کنند و با یک ریتم به جلو پیش به سوی موفقیت بروند. برای برنامه ریزی هم لازم است جوری برنامه ریزی کنید که اگر روزی به اختلال روبه رو شدید مولای درز برنامه ریزی شما نرود!

روش های صحیح مطالعه و برنامه ریزی

قبل از اینکه بدانید چگونه کار خود را برنامه ریزی کنید، باید بدانید که چگونه برنامه روزانه خود را مدیریت کنید. بررسی کنید که چگونه وقت خود را طی چند روز می گذرانید.

اوج یادگیری عربی با یادگیری آسان
ادامه مطلب

سپس دقیقاً طبق همان کاری را که هر روز انجام می دهید برنامه ریزی کنید. البته عادت های بد مانع رسیدن ما به اهدافمان می شوند. به عنوان مثال، ممکن است بخشی از روز را به فوتبال بازی کردن اختصاص دهید و پس از آن انرژی خود را برای انجام کاری از دست می دهید.

جمع بندی

از این رو، شما باید دریابید که عادت های شما چگونه بر روند زندگی شما تأثیر می گذارد. درواقع برنامه ریزی هم نیاز به مهارت داد البته این خود شما هستید که می توانبد برای خود برنامه بریزید. همچنین نقش انگیزه در برنامه ریزی را نمی توان نادیده گرفت.شیوه برنامه ریزی کنکور 1401

همه ی ما برای رسیدن به هدفمان برنامه ریزی می کنیم این به این معنی است که برای که در ابتدا باید هدفی داشت تا با انگیزه ی کافی برای رسیدن به آن تلاش کرد.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین. شیوه برنامه ریزی کنکور 1401 چگونه است؟

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

بسیاری از دانش آموزان با وجود سخت کوشی و دوره های طولانی تحصیل، به دلیل کمبود مهارت های یادگیری اساسی و لازم و فنون یادگیری ، بهره وری بالایی ندارند.

در نتیجه، آنها پیشرفت نمی کنند و نمی توانند آنطور که شایسته است ادامه دهند. بعضی اوقات دانش آموز روش صحیح مطالعه را می داند اما نمی تواند به درستی برنامه ریزی کند؛

اشتیاق این دانش آموزان برای ادامه تحصیل با گذشت زمان کمرنگ می شود. مشاوره دانش آموزی برای والدین و فرزندان آنها بسیار مهم است زیرا نقش مهمی در موفقیت یا عدم موفقیت دانش آموزان در مسیر آموزشی و شغلی آنها دارد.شیوه برنامه ریزی کنکور 1401

خدمات مشاوره دانش آموزی دانش آموزان را قادر می سازد تا توانایی ها و محدودیت های خود را بشناسند و از امکانات موجود بهینه استفاده کنند. خدمات مشاوره دانش آموزی می تواند با تعیین دقیق استعدادها و توانایی های دانش آموزان، آنها را به سمت موضوع مناسب راهنمایی کند.

نتیجه گیری

برای موفقیت در کنکور 1401 نیاز دارید که بهترین روش های برنامه ریز را در ابتدا بیاموزید و سپس برای رسیدن به هدفتان طبق برنامه پیش بروید بنابراین خیلی از دانش آموزان در ابتدا با یک مشاور کنکوری صحبت میکنند تا راه کار ها و روش های مناسبی را برای موفقیت در کنکور پشت سر بگذارند.

بنابراین توصیه ی یادگیری آسان این است که حتما برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید و طبق برنامه ریزی درست پیش بروید تا به موفقیت برسید. قدم اول در برنامه ریزی درست شناخت توانایی های خود است تا بتوان به درستی جلو رفت. شیوه برنامه ریزی کنکور 1401 چگونه است؟

بنابراین برنامه ریزی درست برای موفقیت در کنکور 1401 بسیار مهم و موثر است.شیوه برنامه ریزی کنکور 1401

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *