نکات مشاوره ای

شروع مطالعه و تست زنی برای کنکور در تابستان 1401

اوج یادگیری عربی با یادگیری آسان

شروع مطالعه و تست زنی برای کنکور در تابستان 1400 : برای تست زنی بهترین روشی که باید به شما از طریق یادگیری آسان آموزش دهیم قطعا می تواند تست زدن 10 سال اخیر کنکور باشد شما با تست زدن ها می توانید،

تصمیم درستی برای برنامه درست بگیرید و همچنین بدانید که کدام بخش های کتاب مهم تر است. برای آموزش صحیح بهتر است با یادگیری آسان همراه باشید.

برنامه ریزی چیست؟

چرا باید برنامه ریزی کنیم؟ و برنامه ریزی به چه دردی می خورد؟ برنامه ریزی درواقع ما را به اهدافمان می رساند البته برنامه ریزی باید بدون خیال پردازی باشد. شما باید واقع بین باشید و برای موفقیت تلاش کنید.

برای برنامه ریزی درست باید ابتدا بدانید توانایی شما در چه حدی است در واقع چیزی که بسیار مهم است و کمک کننده خواهد بود میزان توانایی شما برای عمل کردن به برنامه ریزی است.

برنامه ریزی برای هر کس امکان دارد با شحص دیگر فرق کند، مثلا اگر کسی در کلاس شما روزی 12 ساعت درس می خواند دلیل نمی شود که شما هم باید روزی 12 ساعت درس بخوانید فرد با فرد فرق دارد هر کس به میزان توانایی های خودش می تواند موفق باشد.

برای برنامه ریزی درست هم نیازی نیست نگران باشید می توانید با کمک آسان یادگیری بهترین برنامه ریزی درسی را برای کنکور داشته باشید زیرا با وجود اساتید بسیار خوب همچون استاد احمدی ، امیر مسعودی و عارف ربیعیان و مشاورین بسیار زبده می توانید برنامه ریزی درستی را با روش های خوب درس خواندن و تست زدن از مشاورین و معلمین بگیرید و داشته باشید.

برای قبولی در کنکور چگونه مطالعه کنیم؟
ادامه مطلب

پس با یادگیری آسان همراه باشید برای داشتن یک برنامه ریزی درست و به موقع که شما را جا نگذارد و با توانایی و انرژی شما مماس باشد.

هدف

هر دانش آموزی هدفی دارد زیرا درس می خواند برای درس خواندن نمی توان گفت هرچه شد باداباد! یادگیری آسان در کنار شما می ماند تا به شما کمک کند هدفتان را مشخص کنید و جهت درستی را برای درس خواندن برای خود پیدا کنید.

قبل از درس خواندن و تست زدن بهترین کار این است ابتدا یک قلم و خودکار بردارید و داخل آن درباره ی اهداف خود بنویسید، زیرا این کار باعث می شود که در ذهن خود این مسئله را تثبیت کنید.

باید ببینید که چه می خواهید، برای چه می خواهید کنکور دهید و قرار است برای آینده ی خود چه کنید. این ها را در ابتدا برای خود روشن کنید تا بتوانید موفق شوید، و بهتر هدف گذاری کنید.

مطالعه کردن و تست زدن و مرور کردن

درس خواندن به روش کنکوری با درس خواندن به روش مدرسه ایی بسیار فرق دارد شما در این دوران باید طوری مطالب را بخوانید که بتوانید در درجه بندی تست ها همه گونه تست را پاسخ دهید مثلا تست های سخت یا تست های آسان.

بالاخره در کنکور درجه بندی تست ها وجود دارد پس باید بتوانید به بهترین شکل ممکن این تست ها را پاسخ دهید. برای پاسخ دادن به تست ها بهتر است خوب فکر کنید و عجله نکنید در عین حال که باید سرعت عمل داشته باشید باید بتوانید به خوبی جواب دهید.

روش صحیح مطالعه از نظر مشاوران برتر کنکور آسان است
ادامه مطلب

بهترین روشی که می توان برای شما در نظر گرفت این است که خوب مطالعه کنید زیرا مطالعه ی درست می تواند به نوعی در بالا بردن سرعت عمل شما تاثیر گذار باشد.

یعنی شما اگر 1 ساعت مفید درس بخوانید خیلی بهتر از 5 ساعت درس خواندن غیر مفید می باشد پس کیفیت را در نظر داشته باشید وقتی هم که درس خواندید برای دروس اختصاصی باید بلافاصله بعد از درس خواندن تست بزنید و برای دروس عمومی هم بهتر است 24 ساعت بعد از درس خواندن تست بزنید.

برای اینکه بفهمید خوب درس خوانده اید یا نه می توانید درصد بگیرید مثلا 3 تا مبحث فیزیک را خوانده اید و تست زدید باید این 3 تا مبحث را بالای 70 درصد بیاورید اگر کمتر شود توصیه می کنیم دوباره این درس را بخوانید و حوصله کنید و تست بزنید یا مرور کنید و اشتباهاتتان را پیدا کنید و از نقاط ضعف خود نقاط قوت بسازید.

برای خرید پکیج های اوج یادگیری با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

شاید سوال باشد چه جور تستی بزنیم؟ بهتر است از تست های جامع استفاده کنید و سوالاتی که به کنکور نزدیک تر است را تست بزنید. بعد از اینکه فهمید در کدام قسمت ها بیشترین قوت و در کدام قسمت ها ضعف داشتید می توانیم توصیه کنیم که حتما دروس را مرور کنید.

مرور کردن خلاصه نویسی کردن یا هایلایت کرد استیکر نوشتن و چسباندن به دیوار اتاق می تواند نوعی مرور برای شما باشد مباحثی را که خوب بلد نبودید را در کتاب خود یاد داشت کنید شاید اگر جای دیگری بنویسید گم کنید یا فراموش کنید.

چگونه برای کنکور رشته زبان آماده شویم؟
ادامه مطلب

پس برای درس خواندن بهتر است آن را در همان کتاب یادداشت کنید و سری بعد که خواستید کتاب را بخوانید بدانید کدام قسمت ها ضعف داشتید. خلاصه برداری کنید و آخر هفته ها زمان خوبی می تواند برای مرور کردن باشد.

یا قبل از خواب. البته هرکسی شیوه ی درس خواندن خودش را دارد اما این روش های خلاصه برداری و تست زنی می تواند برای شما موثر باشد.

چه زمانی برای کنکور در تابستان 1401 شروع کنیم؟

هر وقتی که ماهی را از آب بگیرید تازه است می توانید با کمک آسان یادگیری در جهت تحقق اهداف و آرزو هایتان تلاش کنید و بهترین ها را از آن خود سازید.

خوبی برنامه در تابستان این است که می توانید آزمون و خطا بدهید یعنی شما می توانید روش های مطالعه و تست زنی و مرور خلاصه برداری و… را بیاموزید پس درس خواندن در تابستان می تواند برای شما آموزنده باشد.

و توصیه ی ما بیشتر این است که روش های نوین درس خواندن برنامه ریزی و… را از یادگیری آسان با کمک بهترین مشاورین و بهترین اساتید بیاموزید تا بهتر بتوانید نتیجه ی کار خود را بگیرید.

نتیجه گیری

برای برنامه ریزی و درس خواندن و تست زدن هیچوقت دیر نیست برعکس که هر زمانی زمان خوب برای درس خواندن است. پس با آسان یادگیری برای روشی بهتر همراه باشید تا بهتر بتوانید برنامه ریزی کنید و درس بخوانید و تست بزنید.

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *