نکات مشاوره ای

ریاضی اوج یادگیری

ریاضی اوج یادگیری

ریاضی اوج یادگیری به چه صورت در این مؤسسه آموزش داده می ‌شود؟ این سوال بسیاری از دانش ‌آموزان، داوطلبان کنکور و والدین آن‌ ها می‌ باشد. همان ‌طور که می ‌دانید درس ریاضی همواره برای تمامی گروه‌ ها و به‌ خصوص رشته ریاضی و فیزیک دارای اهمیت زیادی است.

این درس نه ‌تنها برای داوطلبان کنکور بلکه برای دانش ‌آموزان هر سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم در رشته ‌های ریاضی و تجربی به‌ جهت به دست آوردن معدل بالا نیز مهم می ‌باشد.

یکی از موضوعاتی که همواره ذهن دانش‌ آموزان را برای درس ریاضی مشغول می ‌کند داشتن سرعت بالا برای به دست آوردن پاسخ صحیح است. چرا که برخی از سوالات این درس دارای راه‌ حل‌ های زیاد می ‌باشد.

یکی دیگر از نکات دارای اهمیت در رابطه با این درس پیش ‌نیاز بودن هر پایه برای پایه بعدی می ‌باشد یعنی اگر شما نتوانید ریاضی دهم را به ‌صورت کامل یاد بگیرید در مقطع‌ های بالا تر قطعا به مشکل بر می ‌خورید.

بنابراین به نوعی می‌ توان گفت حذف کردن برخی از مباحث آموزشی این درس در هر پایه ‌ای که هستید غیر ممکن می ‌باشد. چرا که قطعا در پایه‌ های بعدی برای حل مسائل به مشکل بر می‌ خورید.

از آن جا که همیشه می ‌گویند پیشگیری بهتر از درمان است پیشنهاد می ‌کنیم با کمک استاد امیر مسعودی که یکی از اساتید برتر ریاضی است خودتان را در این درس قوی کنید.

روش تدریس ریاضی اوج یادگیری به‌ چه صورت است؟

قبل ‌از هر چیز خوب است بدانید که اکثر مباحث ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم برای هر دو رشته ریاضی و تجربی توسط امیر مسعودی و پاره ‌ای از مباحث توسط استاد امیر حسین شاهانی در مؤسسه اوج یادگیری تدریس می ‌شود.

تقویت و بهسازی حافطه چیست ؟
ادامه مطلب

استاد امیر مسعودی یکی از شناخته ‌شده‌ ترین اساتید برای درس ‌های ریاضی و فیزیک همه پایه ‌های تحصیلی و برای هر دو رشته ریاضی و تجربی می ‌باشد. دلیل این‌ موضوع تکنیک ‌های تست ‌زنی با سرعت بالا و یادگیری تمامی مباحث به‌ صورت مفهومی و دقیق است.

حتما می ‌دانید که داشتن سرعت بالا در زمان تست زدن تا چه حد می ‌تواند در کنکور به شما کمک کند. بنابراین پیشنهاد می‌ کنیم به ‌جای حذف کامل درس ریاضی و یا پاره‌ ای از مباحث با آموزش‌ های استاد امیر مسعودی و امیر حسین شاهانی خودتان را در این درس قوی کنید.

روش ‌های فوق ‌العاده تدریس ریاضی اوج یادگیری توسط این دو استاد می‌ تواند این درس را برای هر دانش‌ آموزی شیرین کند، حتی دانش ‌آموزانی که در این درس از پایه ضعیف هستند.

ما به شما این اطمینان را می ‌دهیم که اگر مطالعه خودتان را بر اساس آموزش ‌های اوج یادگیری برنامه ‌ریزی کنید به ‌هیچ ‌عنوان در این درس به مشکل بر نمی ‌خورید.

روش تدریس ریاضی اوج یادگیری به‌ چه صورت است؟
اهمیت ریاضی در کنکور چقدر است؟

برخی از دانش ‌آموزان و داوطلبان کنکور بیشتر وقت خود را برای مباحث دروس فیزیک، شیمی و زیست ‌شناسی صرف می ‌کنند غافل از آن که پاسخ دادن به درصد بالایی از سوالات ریاضی شانس قبولی آن ‌ها را در تمامی رشته‌ ها و دانشگاه ‌های معتبر بالا می ‌برد.

میزان بودجه ‌بندی کنکور برای تمامی پایه ‌های تحصیلی هر دو رشته ریاضی و تجربی متفاوت می‌ باشد اما از آن جا که هر مقطع پیش ‌نیاز مقطع بعدی است نمی ‌توان اهمیت مباحث ریاضی را طبقه ‌بندی کرد.

پکیج کامل آموزش تست زنی دروس عمومی با یادگیری آسان
ادامه مطلب

پیشنهاد می‌ کنیم به ‌جای اطلاع پیدا کردن از بودجه بندی سوالات کنکور برای درس ریاضی با یک برنامه ‌ریزی خوب و همراه با ریاضی اوج یادگیری برای قوی شدن در این طرح شانس قبولی خودتان در هر داشته که علاقه دارید و همچنین تحصیل در دانشگاه ‌های معتبر کشور را بالا ببرد.

همواه این نکته را به یاد داشته باشید که با حذف برخی از مباحث این درس باید مباحث حذف شده را برای پایه های بعدی هم حذف کنید چرا که به هم مرتبط می باشند.

در پایان باید بگوییم که اهمیت درس ریاضی در کنکور برای نه تنها رشته های تجربی و ریاضی بلکه برای دیگر رشته ها مانند رشته انسانی نیز زیاد است. چرا که اکثر دانش آموزان این رشته بر روی درس های دیگری تمرکز می کنند درصد بالایی در این درس نمی آورند. اما شما می توانید با داشتن درصد بالا در این درس رتبه و شانس قبولی در رشته مورد علاقه تان را نیز بالا ببرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *