نکات مشاوره ای

راه های قبولی در کنکور 1401 چیست؟

راه های قبولی در کنکور 1401 چیست؟

راه های قبولی در کنکور 1401 چیست؟ کنکور سراسری یکی از مهم ترین آزمون ها است. راه ها زیادی برای موفقیت در این آزمون وجود دارد. عده از داوطلبان کنکور گمان می کنند که تنها مطالعه برای موفقیت در کنکور کافی است،

در حالی که مطالعه تنها بخشی از موفقیت شما در کنکور را تامین می کند و شما برای رسیدن و به تمام موفقیت، باید نکات زیادی را رعایت کنید. ما در این مقاله، نکات مهمی که درصد موفقیت شما در کنکور را بالا می برد را برای شما توضیح داده ایم. در ادامه همراه ما باشید.

هدف داشته باشید.

داشتن هدف به شما انگیزه حرکت می دهد و مهمترین عامل برای کسب موفقیت می باشد. وقتی به هدفتان نگاه می کنید انگیزه شما برای تلاش و کوشش،راه های قبولی در کنکور 1401 چیست؟

مضاعف می شود و این بهترین دستاورد داشتن هدف است. شما امسال یک هدف بزرگ دارید، پس برای رسیدن به آن باید تمام همت خود را به کار بگیرید.

در مکان های مختلف درس بخوانید.

سعی کنید در مکان های مختلف درس بخوانید. تجربه نشان داده است که اگر شما یک مطلب را در مکان های مختلف مطالعه کنید، درصد این که آن را از یاد ببرید کاهش می یابد.راه های قبولی در کنکور 1401 چیست؟ راه های قبولی در کنکور 1401 چیست؟

برای قبولی در کنکور چگونه باید تست بزنیم؟
ادامه مطلب

هنگامی که برای مطالعه مطلبی مکان خود را تغییر می دهید، مغز خود را وادار می کنید تا با آن مطلب ارتباط تازه و جدیدی بر قرار کند و در این صورت شما می توانید از آن مطلب در ذهن خود خاطره ای بسازید و بنا براین ذهن شما آن را فراموش نمی کند.راه های قبولی در کنکور 1401 چیست؟

برنامه ریزی داشته باشید.

رای رسیدن به هدف باید برنامه ریزی صحیح داشته باشید. (شامل برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت) بدون برنامه ریزی صحیح تلاش های شما نتیجه ی مطلوب نخواهد داشت.

برنامه ریزی صحیح، مدیریت زمان را در اختیار شما قرار می دهد و شما را از سردرگمی رها می سازد، مسیر رسیدن به هدف را روشن می سازد و هر زمان شما را متوجه می سازد که تا رسیدن به هدف چه فاصله ای باید طی کنید.

توجه داشته باشید که هر دانش آموز باید روش صحیح برنامه ریزی کوتاه مدت (هفتگی) را شخصا فرا گیرد و برای خود برنامه بنویسد.

روحیه مناسب و خوب داشته باشید.

کی دیگر از مهم ترین راهکار هایی که اهمیت زیادی نیز دارد، داشتن روحیه مناسب است. اگر دانش آموزان روحیه خوبی نداشته باشند نمی توانند از پس مطالعه دروس و همچنین قبولی در کنکور خود بر بیایند.راه های قبولی در کنکور 1401 چیست؟

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

پس قبل از اینکه مطالعه خود را آغاز کنید، کار هایی را انجام دهید که به بهتر شدن روحیه و آرام شدن ذهن شما کمک می کند.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

وضعیت جسمی مناسبی داشته باشید.

نکته و راه بعدی، داشتن آمادگی جسمانی است. شما بدون داشتن آمادگی جسمانی مناسب نمی توانید بر روی دروس خود تمرکز کنید و به خوبی آن ها را مطالعه کنید.راه های قبولی در کنکور 1401 چیست؟

پس باید در طی شبانه روز به اندازه کافی بخوابید، تغذیه سالم و مناسب بخورید و در روز یک بازه زمانی را به ورزش کردن اختصاص دهید.
در آزمون های آزمایشی شرکت کنید.
در یکی از آزمون های آزمایشی معتبر شرکت کنید تا نقاط ضعف و قوت خود را بیابید. سعی کنید بر اساس برنامه های میان مدت و بلند مدت برگزار کننده آزمون پیش بروید.

این اقدام به شما در داشتن برنامه های بلند مدت و میان مدت کمک زیادی می کند و خیالتان را از این بابت راحت می کند. توجه داشته باشید که نتایج این آزمون ها نباید شما را مغرور و یا مایوس کند.

پردرآمدترین رشته های تجربی
ادامه مطلب

تجربه نشان داده که تغییر در روند نتایج آزمون های آزمایشی بار ها و بار ها اتفاق افتاده است، این بستگی به شرایط شما دارد.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

منبع مناسبی را برای مطالعه انتخاب کنید.

مهمترین منبع برای آزمون سراسری کتاب های درسی است؛ اما در کنار آن به تهیه کتاب های کمک درسی و تستی مناسب اقدام نمایید.

( دبیران، دانش آموزان سال قبل و دوستان همکلاسی می توانند در این رابطه به شما کمک کنند) همچنین دفترچه های سوال های کنکور 6 سال گذشته را تهیه کنید و در موقع مناسب از آن ها استفاد کنید.راه های قبولی در کنکور 1401 چیست؟

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

در تست زنی مسلط شوید.

از فنون تست زنی و هنر آزمون دادن آگاه شوید. آزمون دادن یک هنر است و داشتن معلومات درسی به تنهایی کافی نیست! مهمترین وظیفه ی شما پس از هر آزمون آزمایشی تحلیل علمی آن آزمون است.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

با استفاده از فرم های مخصوص می توانید به تحلیل آزمون بپردازید و از نقاط قوت و ضعف خود اطلاع یابید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

شما برای حل کردن مشکلات خود در تمامی زمینه های کنکور، از اساتید برنامه اوج یاد گیری کمک بگیرید.راه های قبولی در کنکور 1401 چیست؟

اوج یاد گیری با مشاوران متخصصی که دارد میتواند به تمامی سوالات شما مانند چگونه تست زدن پاسخ دهد و شما را در زمینه ها درسی راهنمایی کند.

استادانی همچون استاد امیر مسعودی و استاد حسین احمدی و استاد عارف ربیعیان که جزو بهترین ها هستند در این برنامه فعالیت میکنند. برنامه اوج یاد گیری با وجود این استاد ها به یکی از بهترین برنامه های تلوزیونی آموزشی تبدیل شده است.

این برنامه هر روز از ساعت 17:19 تا 17:49 به صورت زنده از شبکه دو سیما پخش می شود.

همچنین شما می توانید فیلم های آموزشی این برنامه را به علاوه جزوه درسی و تعدادی تست از این مجموعه تهیه کنید و استفاده کنید. اوج یاد گیری با بروز ترین روش های دنیا کار هایی که برای رسیدن به هدفتان نیاز است را به شما ارائه میدهد و در این راه شما را یاری میکند

والدینی که به دنبال یک آموزشگاه خوب برای فرزندتان هستید، برنامه اوج یاد گیری بهترین گزینه برای شما فرزندان شما است.

برای اطمینان شما میتوانید با اساتید این مجموعه صحبت کنید و از کیفیت بالا و تجربه زیاد این برنامه مطمئن شوید.

خوب است بدانید که دانش آموزان کنکوری زیادی از طریق استفاده از پکیج های آموزشی این برنامه توانسته اند در آزمون کنکور خود موفق شوند و حتی به رتبه برتر شدن دست پیدا کنند.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی: 

09121003198

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *