نکات مشاوره ای

راهکار تست زنی دروس تخصصی کنکور 1401 چیست؟

تست زنی دروس تخصصی کنکور 1401 چیست؟

راهکار تست زنی دروس تخصصی کنکور 1401 چیست؟ شاید می خواهید درباره ی کنکور نکات تست زنی اطلاعات کسب کنید. یکی از راه کار های تست زنی در دروس تخصصی کنکور 1401 این است که بتوانید دروس را به خوبی بخوانید و سعی کنید تست بزنید.

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

برای درس خواندن قطعا نیاز به مشاور برنامه ریز دارید تا به شما یادآوری کند چه زمانی درس بخوانید و چه زمانی تست بزنید، بنابراین روش های درس خواندن کنکوری صد درصد با زمان مدرسه فرق دارد.

در دوران مدرسه کتاب را می خوانید و برای پاسخ گویی به سوالات اگر منظور و مفهوم اصلی را هم برسانید معلم نمره ی آن بخش را به شما می دهد. اما کنکور خیلی فرق دارد زیرا در کنکور باید خیلی مفهومی و تحلیلی درس بخوانید تا همه چیز در ذهنتان بماند.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

البته که بسیار این روش های درس خواندن سخت است زیرا یه مدت طولانی به درس خواندن به صورت کلی پرداخته بودید و ظرف یک سال باید به صورت جزئی برای کنکور درس بخوانید.

مشاوران در این جا به کمک شما می آیند تا بتوانید دروس را جوری مطالعه کنید نه سیخ بسوزد نه کباب. به گونه ایی که بتوانید با روش های صحیح رمز گذاری، تحلیلی و مفهومی و برنامه ریزی درست آشنا شوید. با یادگیری آسان همراه باشید.

ریاضی اوج یادگیری
ادامه مطلب

کنکور 1401 برای دروس تستی تخصصی

جنبه دیگر تست زمانی است که قرار است در امتحان شرکت کرده و نتایج آموزش و یادگیری خود را ارزیابی کنید. در اینجا نوع تست با مرحله آموزش متفاوت است. شما باید بتوانید سرعت، دقت ، مهارت و تسلط خود را نشان دهید.

بنابراین، شما باید با تکنیک های تست زنی آشنا باشید. بدون آشنایی با تکنیک های تست، با سرعت کمتری پیش می روید و نمی توانید آنطور که می خواهید عمل کنید. تست زدن در کنکور یک تکنیک است.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

این یک مهارت است و مهارت نیاز به تمرین دارد. نکته دقیقاً این است که ویژگی سوالات تشریحی و تستی متفاوت است. بنابراین بسیاری از دانش آموزان بسیار زرنگ نتوانسته اند در کنکور آنی باشند که می خواهند

بنابراین به خاطر داشته باشید که آزمون ها تکنیک های خاص خود را دارند و انجام آزمون یا س ال توصیفی مستلزم این است که شما رویکرد و شیوه عمل متفاوتی را اتخاذ کنید.

آشنایی با سوالات کنکور

درطراحی کنکور، معمولاً یک روش و رویه خاص وجود دارد، اما این دلیلی بر این نیست که فقط با نگاه به سوالات، پاسخ صحیح را بدست آورید.

بنابراین باید روی این مسائل تمرکز کنید. اما باید توجه داشت که طرح سوالات کنکور هر چند سال یکبار تغییر می کند و ارزیابی آموزشی کشور به عنوان متولی تهیه سوالات کنکور توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

سعی کنید بر کل کتاب تمرکز داشته باشید. فقط می توانید بر روی سوالات و موضوعات متداول تمرکز کنید. بودجه و حتی دشواری سوالات ممکن است با سالهای گذشته متفاوت باشد. بنابراین فکر نکنید که همه چیز باید طبق برنامه پیش برود.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

در نتیجه، آنها شغل خود را از دست می دهند و حتی دیگران نمی توانند واکنش خوبی نشان دهند. اگر بتوانید آمادگی ذهنی را در خود ایجاد کنید می توانید با هر مواردی با آن روبه رو شوید.

اولویت بندی تست ها

به عنوان یک شرکت کننده در آزمون، مخصوصاً در آزمون هایی که در خانه از خود میگیرید سعی کنید که همیشه، تمرین کنید. سعی کنید با یک بار خواندن مشکل آن را مشخص کنید. و با تکرار تمرین سعی کنید این مشکلات را حل کنید.

نحوه مطالعه صحیح جهت تست زنی چگونه باشد؟
ادامه مطلب

تست ها اولویت بندی ارند مثلا تست آسان متوسط سخت داریم. در سوالات کنکور این طبقه بندی وجود دارد مثلا بسیاری از مشاورین توصیه می کنند ابتدا سوالات راحت تر را حل کنیم سپس به سوالات سخت تر برسیم.

توجه داشته باشید که منظور از سوال سخت فقط سوالاتی که درجه دشواری بالایی دارند نیست. سوالی که آسان یا متوسط است اما وقت زیادی از شما می‌برد، آن سوال را هم جزء سوالات سخت به شمار آورید.

سعی کنید برای سوالاتی که سخت‌تر هستند علامت‌های خاصی برای خود قرارداد کنید. به عنوان مثال، می توانید به سوالات با یک، دو یا سه ستاره کنار سوالات بکشید، بنابراین می توانید تا انتهای سوالات بروید و سوالات آسان و متوسط ​​را از دست ندهید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

بعد از انتخاب این شکلی می توانید سوالات آسان و متوسط را اول بزنید و اگر وقت داشتید روی سوالات سخت هم فکر کنید و تست بزنید این راهی هست که بسیاری از مشاورین یادگیری آسان توصیه دارند،

این کار را در خانه هم امتحان کنید تا ملکه ی ذهنتان شود. بسته به زمان و وضعیت روحی شما در کنکور، عملکرد شما ممکن است کاهش یابد. بنابراین، گاهی اوقات حتی نمی توانید به سوالات دو ستاره (سختی متوسط) پاسخ دهید.

این سوالات را خواهشا پاسخ ندهید. گاهی پیش می اید می بینیم فلان مبحث را بسیار خوانده بودیم و بسیار تست کار کرده بودیم اما در روز کنکور نمی توانیم به آن سوال پاسخ دهیم بنابراین هول می شویم که چه کار کنیم؟

برخی دانش آموزان با اینکه مطمئن نیستند پاسخ می دهند و در نتیجه جواب غلط را انتخاب می کنند بریخی دیگر از سوالات می گذرند، بنابراین یاد بگیرید که بهتر است از سوالات بگذرید حتی اگر آن مبحث را بسیار خوانده بودید. تست زنی دروس تخصصی کنکور 1401 چیست؟

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

ریسک کردن

بسیاری از دانش آموزان می خواهند ریسک کنند در نتیجه سوالات را اشتباه پاسخ می دهند یادتان باشد در کنکور این جوری نیست که پاسخ بدهم ببینم چه می شود؟

هیچوقت نمی توان همین جوری جواب سوالات را داد باید فکر کرد و با تحلیل و با اطمینان کامل جواب دهیم.

مثلا در روز کنکور می بینید که در مورد هر چهارگزینه مشکل دارید بهتر است آن سوال را پاسخ ندهید، یا اگر بین سه گزینه شک داشتید باز هم آن را پاسخ ندهید.

زمانی  می توانید ریست کنید که مطمئن هستید حداقل دو گزینه غلط است که می توانید یک کدام را انتخاب کنید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

با توضیحات ارائه شده دیدیم که چقدر کنکور پیچیده است و با درک این مفاهیم باید جلو برویم بنابراین وجود یک مشاور را در کنار خود حس می کنیم و چه کسی بهتر از کنکور آسان است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *