نکات مشاوره ای

خرید پکیج برنامه ریزی مطالعه کنکوری

خرید پکیج برنامه ریزی مطالعه کنکوری

خرید پکیج برنامه ریزی مطالعه کنکوری : شاید شما هم تصمیمگرفته باشید از همین حالا برای کنکور به صورت کاملا جدی درس بخوانید اما در ابتدای راه سردرگم هستید و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید یا چه کاری درست است.

 

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

بنابراین یادگیری آسان به شما خرید پکیج برنامه ریزی مطالعه کنکوری را پیشنهاد می کند تا بتوانید روش های خوب درس خواندن و تست زدن را به خوبی بیاموزید.

این پکیج به شما این تضمین را می دهد که بتوانید در کنار درس خواندن به شیوه ی کنکوری حتما روش های تست زنی را بیاموزید. برنامه ریزی یکی از مهم ترین ها در زمینه ی مطالعه است تا هم بهتر پیش روی کنید و هم بهتر مطالعه داشته باشید و به همه ی درس ها برسید،

برای برنامه ریزی کردن باید روش های بلد باشید تا بتوانید یک برنامه ی درست برای خودتان رقم بزنید تا از روی آن به خوبی درس بخوانید، بسیاری از دانش آموزان بدون ارزیابی خود تصمیم به برنامه ریزی بسیار سنگین می کنند،

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

نوعی که این برنامه ریزی به جای پیش بردن آن ها، آن ها را عقب می اندازد، بنابراین یکی از مهم ترین روش ها در زمینه ی برنامه شناخت خود است. اگر کشش درس خواندن به مدت 12 ساعت را دارید خوب است در این حد برنامه ریزی کنید،

در کنکور 1401 چگونه موفق شویم؟
ادامه مطلب

اما اگر می دانید که ندارید و خسته می شوید و گیرایی برای شما سخت می شود بیشتر انرژی هدر می دهید برنامه را از کم به زیاد بالا ببرید، اینگونه نباشد همان ابتدا روزی 12 ساعت درس بخوانید،

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی مطالعه کنکوری

مثلا در هفته ی اول با روزی 5 ساعت مفید شروع کنید بعد در هفته های بعدی 5 ساعت را به 6 ساعت برساند و کم کم بالا ببرید. درس خواندن بدون تست زدن معنی ندارد بهتر است یک زمان معینی را برای تست زدن و مرور کردن برای خود در نظر بگیرید برای تست زدن بهتر است که از تست های جامع و تست هایی که به سوالات کنکوری نزدیک است استفاده کنید،

برای شروع شاید در هفته های اول کمی سخت باشد اما در ابتدا برای این که زده نشوید بهتر است روش های خوب دیگری را در نظر بگیرید برای تست. البته تست سخت باعث می شود خودتان را به چالش بکشید و بهتر عمل کنید.

برای حل تست هم یادتان باشد حتما زمان را در نظر بگیرید و سرعت عمل در کنکور مهم است، تست خوب از مطالعه ی خوب شما و مطالعه ی خوب از برنامه ریزی درست شما به وجود می آید در تست نباید عجله کرد وقتی حرف از سرعت عمل می زنیم به معنی عجله کردن نیست بلکه به معنی فهم سریع جواب سوالات است.

بنابراین برنامه ریزی درست برای درس خواندن و مطالعه ی کنکوری شما در همه جا نیاز است. با خرید پکیج برنامه ریزی مطالعه کنکوری می توانید مشکلات خیلی جدی خود را در زمینه درس خواندن به خوبی حل کنید و روش های درست درس خواندن و نکات مهم در برنامه ریزی را به خوبی فرا بگیرید یادگیری آسان در کنار شما خواهد ماند برای بهتر شدن و پرورش یافتن.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی چیست؟

برنامه ریزی درسی به شما کمک می کند در درس و کنکور خود را در برابر رقبای خود بسنجید و در رشته ی تحصیلی خود پیروز و موفق شوید. زمان در یک چشم بر هم زدن می گذرد بنابراین از فرصت های خود یک سرمایه بسازید و با گذشت زمان باید مهارت ها دستاورد های خوبی را با خود به ارمغان بیاورید؛ فقط کافی است تلاش کنید و در راستای اهداف خود گام های بلند بردارید.

نکات طلایی درس فیزیک
ادامه مطلب

برای اینکه بتوانید زمان را کنترل کنید ، برنامه ریزی درسی یک ابزار بسیار قدرتمند است که به شما کمک می کند تا با مدیریت زمان به پیش برانید و هر روز به موفقیت برسید، و به هدف خود نزدیک شوید.

نکات زیادی نیز قابل تامل است ؛ به عنوان مثال ، برنامه ریزی مطالعه کاملاً شخصی است، یعنی نمی توان برنامه ای را برای همه دانش آموزان یک کلاس تجویز کرد! بنابراین تونایی ها و استعداد ها با یکدیگر فرق دارد باید در نظر داشته باشید که توانایی شما بسیار در این زمینه مهم است. برنامه ریزی صحیح تحصیلی باعث افزایش ساعت و کیفیت مطالعه در طول زمان می شود.

یکی از مشکلاتی که اکثر دانش آموزان با آن روبرو هستند کمبود زمان مطالعه است، که با کمک برنامه ریزی باعث بهبود برنامه درسی می شود و شما قادر خواهید بود با روش های صحیح تر خودتان را در درس قوی تر سازید،

مطمئناً در مطالعات خود و در کنکور یکی از افراد موفق خواهید بود. حتی اگر سطح یادگیری شما پایین باشد یا تمرکز کمتری بر روی مطالعات خود داشته باشید می توانید با کمک خرید پکیج برنامه ریزی مطالعه کنکوری به راحتی این مشکل را برطرف کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

چگونه برنامه ریزی کنیم؟

هر دو نوع برنامه ریزی (بلند مدت و کوتاه مدت) برای موفقیت در هر شغلی یا در هرجایی، به ویژه در زمان کنکور ضروری است. این بدان معناست که شما باید دقیقاً بدانید که قرار است روزانه و بلند مدت (مثلاً در یک هفته) چه کاری انجام دهید.

در آینده چه دستاوردهایی خواهید داشت همه افراد موفق این ویژگی را داشتند و دقیقاً می دانستند که در هر مقطع زمانی چه کاری را انجام خواهند داد.

  1. برنامه تان را به طور دقیق بنویسید
  2. برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید
  3. زمانی که برای درس خواندن دارید را دقیق پیدا کنید
  4. منابع و میزان مطالعه هر درس را مشخص کنید
  5. برنامه خود را فشرده نکنید
  6. برای شروع از دروس آسان شروع کنید
  7. بیش از حد روی یک درس زمان نگذارید
  8. درست کردن جدول برنامه ریزی
  9. عمل کردن به آن؛ و بررسی نقاط ضعف و قوت

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

نتیجه گیری

برای برنامه ریزی نیازی نیست عجله داشته باشید با کمک یادگیری آسان می توانید خرید پکیج برنامه ریزی مطالعه کنکوری را از آن خود سازید؛

تا روش های صحیح در زمینه درس خواندن و برنامه ریزی به روش کنکوری را به خوبی بیاموزید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *