نکات مشاوره ای

تست زنی فوری کنکور1401 با اساتید برتر یادگیری آسان

تست زنی فوری کنکور1401 با اساتید برتر یادگیری آسان

تست زنی فوری کنکور1401 با اساتید برتر یادگیری آسان : بالاخره از خود انتظار دارید برای کنکور بسیار آماده باشید و به راحتی تمامی تست ها را پاسخ دهید. اما هرگز اینگونه نیست برای کنکور باید آماده باشید و تمرین کنید.

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برای تست زنی درس فیزیک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ادامه
عربی اختصاصی کنکور
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای استرس کنکور و مدیریت آنادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برنامه ریزی مطالعه برای کنکور سال آیندهادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای برای تست زنی درس فیزیک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ادامه

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

فکر کنید میخواهید نوازندگی سازی رو شروع کنید تا زمانی که نت ها یا وزن خوانی را نشناسید مگر میتوانید بنوازید؟ یا مثلا میخواهید زبان جدید بیاموزید وقتی که حروف را نشناسید چکونه میخواهید مکالمه کنید؟

کنکور هم پله پله پیش می رود. صبور باشید. از خوبی های تست زدن این است که می خواهید؛ در یک امتحان شرکت کنید و نتایج آموزش و یادگیری خود را ارزیابی کنید، شما باید بتوانید سرعت، دقت، مهارت و تسلط خود را به نمایش بگذارید.

بنابراین، شما باید با تکنیک های تست آشنا باشید. بدون داشتن دانش در مورد تکنیک های تست، سرعت شما کندتر خواهد شد و قادر به انجام عملکردی که می خواهید نیست. تست زدن در کنکور یک تکنیک است! این یک مهارت است. با تمرین زیاد این تکنیک را می آموزید.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

تست زدن در کنکور!

از نظر اساتید برتر یادگیری آسان برای اینکه به خوبی تست بزنید خلاصه برداری کنید. روز کنکور هم می توانید در جاهای خالی داخل کاغذ خلاصه بنویسید. خلاصه باید به گونه ای باشد که چیزی از دست نرود و در بررسی راه حل اشتباه نکنید.

استرس کنکور و مدیریت آن
ادامه مطلب

به شما کمک می کند تا مسیر حل را در فضای کمتری بنویسید. هر وقت سوالی را می خوانید، سعی کنید زیر مطالب درخواستی خط بکشید تا در یاد شما بماند. هنگام حل یک سوال ، به خصوص اگر ریاضی یا فیزیک یا تست حل کردنی باشد،

سعی کنید در هر مرحله از راه حل یا جوابی که دریافت کرده اید، یک خط بکشید و سپس به سراغ راه حل بعدی بروید. این امر یافتن اعداد مهم را در راه حل آسان تر می کند. و احتمال اشتباه شما بسیار کاهش می یابد.

با توجه به این نکات کلی در مورد تکنیک های تست، بهتر است ابتدا با معرفی تکنیک های تست شروع کنید. تکنیک ها یکی از مهارت های مورد نیاز برای کنکور است که باید در مرحله متوسطه دوم تقویت کنید.

کسب مهارت در کنکور برای قبولی شما از نظر اساتید برتر یادگیری آسان در کنکور تأثیر انکارناپذیری در آزمون دارد و تکنیک امتحان موضوعی بسیار پیچیده و گسترده است.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

برای تست های زمان دار اقدامات لازم را به عمل بیاورید و باید حداقل هفته ایی دو الی سه بار به زدن تست زمان دار بپردازید. برای اینکه بتوانید خود را تقویت کنید قطعا نیاز به زمان دارید، برای تقویت باید در نظر داشته باشید که تمرین کردن خود یکی از مهم ترین مسائل است،

یکی از مولفه های مهم کنکور تست زنی است. اساتید برتر یادگیری آسان با روش های بسیار درست و به جا به شما می آموزند که چه چیز هایی را برای کنکوری بهتر باید رعایت کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

سرعت عمل:

برای داشتن سرعت عمل بالا نیاز به یک برنامه ریزی توپ دارید تا بتوانید حسابی بترکونید! سکس از مهم ترین روش ها برای برنامه ریزی شناخت خود است هرچه نقاط قوت و ضعفتان را بیشتر بشناسید بهتر می توانید پیش بروید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

در اندازه ی خودتان موازی با خودتان حرکت کنید. برنامه ریزی برای کنکور 1401 تنها مهم ترین عاملی است که داوطلب برای شروع باید به همراه داشته باشد.

داشتن یک برنامه و اجرای به موقع آن نتیجه خوبی برای هر داوطلب است که می تواند رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کند. برای موفقیت داوطلب در کنکور سراسری ، علاوه بر مطالعه خوب دروس ، به عوامل دیگری نیز نیاز دارند تا به موضوع مورد علاقه خود برسند.

روش مطالعه زبان انگلیسی پیش دانشگاهی با اوج یادگیری
ادامه مطلب

آنچه ما از ابتدای سال دائماً در مورد كنكورها به ما یادآوری می كنیم و درباره اهمیت آنها برای موفقیت در جلسه آزمون می گوییم، تستی در قالب یك آزمون آموزشی برای یادگیری مفاهیم و همچنین تستی برای ارزیابی داوطلب است.

به صورت آزمایشی تا بتوانید در هر ساعت به تعداد مشخصی از سوالات پاسخ دهید. بعد از هر کلاس تست آموزش بزنید. بعد از تسلط بر تمام فصل های یک موضوع در زمان های خاص، به خصوص قبل از آزمون آزمایشی در امتحان شرکت کنید و مطمئناً نتایج بسیار بهتری خواهید گرفت.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

جمع بندی

اگر در خانه یا در میانه جلسه امتحان می دهید، سعی کنید در کمتر از تایم مورد نظر به سوالات هر درس پاسخ دهید. به شما فرصت اضافی داده می شود تا به سوالاتی که نمی توانید پاسخ دهید .

همین یه جور سرعت عمل می باشد که اساتید برتر یادگیری آسان به آن بسیار تایید دارند. به این ترتیب شما وقت خود را برای سوالاتی که نمی توانید پاسخ دهید تلف نمی کنید.

پاسخ دادن به برخی سوالاتی که جئاب طولانی دارند زمان بر است. بنابراین آنها را خط بزنید تا بعداً به آنها مراجعه کنید. یکی از مهم ترین مواردی که مهارت شما در آزمون را بهبود می بخشد، تعداد امتحاناتی است که در خانه شرکت می کنید و شرایط لازم برای کنکور است.

وقت بیشتری برای تست بگذارید. ما توصیه می کنیم حداقل هفته ای دو تا سه بار تست های زمان دار را انجام دهید.اگر می خواهید بین دو آزمون آزمایشی خود برنامه ریزی کنید ،

بهترین کار این است که روز و تعداد درسی را که می خواهید شرکت کنید به عنوان یک آزمون خانگی در نظر بگیرید. اگر در حال انجام تست های اثبات شده هستید،

مهم است که این روش را تمرین کنید تا بتوانید سوالات را به خوبی پاسخ دهید. تست زنی فوری کنکور1401 را با کمک اساتید برتر یادگیری آسان بیاموزید. یادگیری آسان برای شما بهترین ها را به ارمغان می آورد.

نتیجه گیری

برای کنکور عجله نکنید باید گاماس گاماس پیش بروید تا بتوانید شیوه های درست تست زنی را بیاموزید، برای تست زدن میتوانید از خانه شروع کنید و تایم مشخصی را برای خود معین کنید و با تست زدن و آشنایی با تیپ سوالات کنکور بتوانید به خوبی این آزمون را به پایان برسانید. برای آشنایی با کنکور با یادگیری آسان در ارتباط باشید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *