نکات مشاوره ای

تست زنی عربی پیش دانشگاهی

تست زنی اصولی فیزیک با امیر مسعودی

تست زنی عربی پیش دانشگاهی : درس عربی یکی از دروس کمی سخت رشته ی علوم انسانی محسوب می شود که البته این درس در دروس عمومی هر سه رشته ریاضی، انسانی، تجربی قرار گرفته است،

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی امیر مسعودی

2,780,000 تومان

پکیج جامع ریاضی کنکور تجربی

مدرس: امیر مسعودی تعداد حلقه : 78 جزوه چاپی: دارد

پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته تجربی

2,660,000 تومان
پکیج جامع فیزیک کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل فیزیک دهم ، فیزیک یازدهم و فیزیک دوازدهم با تدریس امیر مسعودی میباشد.

پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی

2,420,000 تومان
پکیج جامع ریاضی کنکور امیر مسعودی رشته ریاضی ، شامل ریاضی دهم ، حسابان 1 و حسابان 2 ، هندسه

پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی

1,250,000 تومان
پکیج جامع ریاضی دهم امیر مسعودی ویژه رشته ریاضی شامل درس ریاضی و هندسه میباشد که توسط مهندس امیر مسعودی

بسته معلم خصوصی کنکور انسانی

5,920,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور انسانی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی

13,960,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور ریاضی گیلنا ( کنکور آسان است ) با سبکی متفاوت از اساتید مطرح و بنام کنکور

بسته معلم خصوصی کنکور تجربی

13,740,000 تومان
بسته معلم خصوصی کنکور تجربی انتشارات گیلنا از دیگر بسته های پکیج آموزشی انتشارات گیلنا می باشد که برای هر

بسته معلم خصوصی دوازدهم انسانی

1,695,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای روش تست زنی کنکور دروس تخصصیادامه مطلب
یادگیری بهتر و زود فراموش نکردن دروس چه راه کارهایی دارد؟
ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم ریاضی

3,880,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای بهترین کتاب های تستی زنی دروس کدام اند؟ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی

4,360,000 تومان
بسته معلم خصوصی دوازدهم تجربی که موسسه کنکور آسان است اقدام به ضبط و تولید آن نموده است ، دارای

بسته معلم خصوصی یازدهم انسانی

1,860,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای صفر تا صد کنکور 1402ادامه مطلب

بسته معلم خصوصی یازدهم ریاضی

3,795,000 تومان
میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیریادامه مطلب

 

درس عربی درس شیرینی است فقط کافی است برای خواندن آن کمی تلاش کرد و دقت کرد، البته که برای همین امر باید بسیار در خانه تمرین تست زنی انجام گیرد تا با نمونه سوالات کمی بیشتر آشنا شویم،

در 12 سال مدرسه رفتن هرگز اصول تست زنی نیاموخته ایم و در نهایت باید برای وارد شدن به رشته ی مورد علاقه مان تست زنی را یاد بگیریم خیلی از دانش آموزان از سال دهم کنار درس خواندنشان تست زنی را می آموزند و همراه درس خواندن خودشان را برای کنکور آماده میکنند،

این کار می تواند بسیار کمک کننده به آن ها باشد تا وقتی که سال پیش دانشگاهی آمده اند بتوانند بهتر و سبک تر درس بخوانند، زیر بار این همه درس قطعا کمر خم می شود باید از قبل این بار را سبک کرد، درست است هیچ روش تست زنی را نمی دانیم اما می توانیم از آسان یادگیری روش های تست زنی عربی پیش دانشگاهی را یاد بگیریم و با تیپ سوالات و… آشنا شویم با ما همراه باشید.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

درس عربی

این درس برای رشته ی انسانی هزاران برابر سخت تر و مشکل تر خواهد بود زیرا جز دروس اختصاصی هم محسوب می شود. اما می دانیم دانش آموان انسانی تلاشگر با موفقیت می توانند این درس را بیاموزند و تست بزنند، همچنین این درس در رشته ی تجربی و ریاضی و باز هم انسانی جز دروس عمومی هم قرار میگیرد.

روش صحیح مطالعه از نظر مشاوران برتر کنکور آسان است
ادامه مطلب

دانش آموزان بنابه دلایلی از خواندن این درس امتناع میکنند زیرا فکر میکنند شاید وقتشان را بگیرد و یا یادگیری آن مشکل آفرین باشد برایشان؛ اما ما جواب این سوال را خیلی خوب می دانیم،

زیرا بهترین اساتید و بهترین مشاوران را در اختیار داریم که با کوشش و تلاش فراوان در یادگیری آسان فعالیت های تدریس به دانش آموزان را در اختیار دارند، بنابراین تاحدود زیادی مشکل ما حل خواهد شد زیرا می توانیم بهتر با کنکور آشنا شویم و بهتر تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

بهتر است با اجزای تست زنی عربی پیش دانشگاهی آشنا شویم

بخش ترجمه و مفاهیم:

40 درصد از سوالات کنکور را به خود اختصاص داده است و بسیار می تواند برای شما سرنوشت ساز باشد.این بخش شامل سه قسمت، ترجمه عربی به فارسی، تعریب و سوالات مفهومی است.

داوطلب در قسمت ترجمه عربی به فارسی باید صحیح‌ترین گزینه مربوط به ترجمه را پیدا کنید.تمامی لغات کتاب درسی را با دقت زیادی یاد بگیرید. معنی لغات را باید کاملا متوجه شوید.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها برای مطالعه این بخش، لغات آخر کتاب عربی است.قسمت کارگاه ترجمه را با دقت زیادی مطالعه کنید. این بخش اهمیت بسیار زیادی دارد.

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

بخش مفهوم لغات:

این بخش از ۱ سوال تشکیل شده است و داوطلبان با این ۱ سوال به ۴ درصد از سوالات عربی در کنکور پاسخ می‌دهند. تمامی لغات را همراه با معنی آن‌ها به خوبی متوجه شوید.

برای اینکه لغات بیشتر در حافظه شما باقی بمانند آن‌ها را در یک دفتر جداگانه یادداشت کنید. یادتان باشد که حتما لغات را مرور کنیدکه تمرین و تکرار نقش بسیار مهمی در یادگیری لغات دارند

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

بخش متن و درک مطلب

این بخش از ۴ سوال در کنکور سراسری تشکیل شده است. داوطلب می‌تواند با این ۴ سوال، ۱۶ درصد از سوالات عربی کنکور را پاسخ دهد. برای پاسخگویی به این سوالات باید با فعل، افعال، زمان و حرکت‌گذاری به خوبی آشنا باشید.هنگامی که متن را مطالعه می‌کنید دقت بسیار زیادی به لغات و زمان آن داشته باشید.

پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیری
ادامه مطلب

بخش تحلیل صرفی:

یکی دیگر از بخش‌هایی که باید به آن توجه زیادی داشته باشید، بخش تحلیل صرفی است. این بخش با ۳ سوال، ۱۲ درصد سوالات کنکور را شامل می‌شود. کنکور آسان است با تلاش و ممارست شما پس هرگز فراموش نکنید که اگر می‌خواهید تسلط بیشتری در این قسمت داشته باشید تکرار وتمرین کنید.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

بخش حرکت گذاری:

اگر می‌خواهید عملکرد مناسبی در عربی کنکور داشته باشید باید بودجه بندی را با دقت زیادی مطالعه کنید. زمانی که شما می‌دانید کدام بخش‌ها، سوالات زیادی دارند برای آزمون، بهتر آماده می‌شوید. بخش حرکت گذاری نیز یکی دیگر از بخش‌های عربی است که تنها ۱ سوال دارد. این ۱ سوال، ۴ درصد از سوالات عربی کنکور را شامل می‌شود.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

بخش قواعد:

یکی دیگر از بخش‌های مهم عربی، بخش قواعد است. این بخش بعد از بخش ترجمه از مهم‌ترین بخش‌های عربی کنکور است. داوطلبان باید به ۵ سوال این درس یعنی ۲۰ درصد از سوالات عربی پاسخ دهند. نکات زیر را برای خواندن عربی کنکور رعایت کنید.

نتیجه گیری

گفتیم دانش آموزان هیچ از تست نمی دانند، در ابتدا باید توصیه کنیم که حتما از تست های جامع استفاده کنید؛ یعنی تست های که بسیار به کنکور نزدیک تر اند، در کنار آن حتما تست های کنکور 10 سال اخیر را هم چک کنید،

و بیشتر با سوالات آشنا شوید سپس می رسیم به لغات؛ شما در مدارس حتما لغات زیاد خوانده اید و حتما بیشتر آنان را یاد گرفته اید، اگر هم بلد نیستید یادتان باشد که همه ی معانی لغات را بخوانید و سعی کنید بفهمید، لغات را باید فهمید نه اینکه آن را حفظ کرد؛ خواندن لغات شما را برای کارگاه ترجمه و تحلیل صرفی کمک خواهد کرد؛

البته تمامی بخش های عربی حتی قواعد عربی هم به لغات ربط پیدا می کند، یادگیری آسان با کمک اساتید خوب به شما آموزش میدهد که تست زنی عربی پیش دانشگاهی را به خوبی متوجه شوید و چشم بسته همه ی تست های درست را انتخاب کنید.

برای تست زدن هم شما موظف هستید در خانه تایمی را مشخص سازید و به تست زدن بپردازید این تست زدن می تواند 24 ساعت بعد از مطالعه ی جدی شما اتفاق بیافتد می تواند برای تمرین بعد از درس خواندن اتفاق بیوفتد، برای تست زدن زمان را فراموش نکنید،

مهم ترین نکته مدیریت زمان در کنکور است، برای یادگیری تست زنی عربی پیش دانشگاهی می توانید از اساتید خوب یادگیری آسان کمک های زیادی بگیرید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

شماره های تماس :

09121967748

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *