نکات مشاوره ای

بهترین منابع جمع بندی عید

بهترین منابع جمع بندی عید

بهترین منابع جمع بندی عید

بهترین منابع جمع بندی عید نوروز چه منابعی هستند؟ کدام درسها را باید مرور کنیم؟ آیا در دوران جمع بندی عید نوروز باید تست هم کار کنیم؟ تفاوتی بین درس خواندن دانش ­آموزان و فارغ ­التحصیلان در این ایام وجود دارد؟

این سوالات نمونه­ ای از نگرانی های داوطلبان کنکور سراسری است که هر سال اسفندماه پرسیده می­شود و ما قصد داریم در این مقاله به آنها جواب دهیم. پس برای اطلاع از بهترین منابع جمع بندی عید، مقاله یادگیری آسان را تا انتها بخوانید.

 

چرا مطالعه و جمع بندی در دوران طلایی عید مهم است؟

شاید دلتان بخواهد در عید نوروز به سفر و مهمانی بروید و کمی استراحت کنید. احتمالا درطول سال گذشته فقط درس خوانده ­اید و وقتی برای تفریح نداشتید؛ الان هم فکر می­کنید دو هفته استراحت که چیزی نیست. بعد از عید دوباره به سراغ برنامه درسی می­روید.

اما مشاوران باتجربه کنکور توصیه می­کنند مسافرت و مهمانی را به بعد از آزمون سراسری موکول کنید تا با آرامش از سفرتان لذت ببرید. ازطرفی دو هفته وقفه در برنامه درسی، شما را کاملا از حال و هوای مطالعه و کنکور دور می­کند و برگشت دوباره به برنامه را برایتان سخت می­کند.

پس بهتر است در ایام عید به یک استراحت کوتاه چند ساعته یا یک روزه اکتفا کنید و بقیه وقتتان را برای جمع­بندی دروس خوانده شده بگذارید.

برای اینکه بدانید در عید نوروز چگونه دروس خود را جمع بندی کنیم حتما بر روی لینک قرمز رنگ کلیک نمایید.

مطالبی را که در طول سال خوانده­اید دوباره مرور کنید تا در حافظه شما تثبیت شود. همچنین ایام عید نوروز فرصت مناسبی برای اصلاح نقاط ضعف و رفع اشکال دروس با کمک بهترین منابع جمع بندی عید است.

پاسخ به سوالات کنکور با اوج یادگیری
ادامه مطلب

در این دو هفته می­توانید به صورت فشرده همه مباحث مهم را مرور کنید و پس از عید شاهد جهش اساسی در تراز خود و جلو زدن از رقبا باشید.

برای جمع بندی در عید نوروز چطور باید برنامه­ ریزی کرد؟

قبل از رسیدن عید با کمک مشاوران باتجربه برای دوره جمع بندی برنامه ­ریزی کنید. برنامه شما باید واقع­ بینانه و متناسب با سطح علمی و توان مطالعاتی شما باشد. انعطاف­ پذیری برنامه درسی هم بسیار مهم است. یک برنامه ایده­  آل که نمی­توانید آن را اجرا کنید، بیشتر شما را مضطرب و سردرگم می­کند.

برنامه جمع بندی باید همراه با جزئیات مبحث و ساعت مطالعه باشد. برای درسهایی که در آنها ضعف بیشتری دارید، ساعات مطالعه بیشتری را هم درنظر بگیرید.

برای ایام نوروز از بهترین منابع جمع بندی عید استفاده کنید تا بازدهی بالاتری داشته باشید. در کنار درس خواندن، حتما تست هم بزنید.

بعد از هر یک ساعت درس خواندن، زمان کوتاهی را هم استراحت کنید تا خسته و دلزده نشوید. خواب کافی و تغذیه صحیح را هم فراموش نکنید.

برای شرکت در اردوی نوروزی انتشارات گیلنا ، فرم موجود در این برگه را تکمیل نمایید.

 

بهترین منابع جمع بندی عید

بهترین منابع جمع بندی عید

برای جمع بندی در عید نوروز کدام درسها باید بیشتر خوانده شوند؟

برنامه درسی دوره جمع بندی عید نوروز باید متفاوت از برنامه ماه های قبل باشد. در این مدت شما قرار است با کمک بهترین منابع جمع بندی عید، با سرعت بیشتری مطالب خوانده شده قبلی را دوره کنید. اولویت با مرور مباحثی است که در آنها ضعف دارید تا بتوانید با استفاده از فرصت عید، اشکال های خود را برطرف کنید.

شیوه پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 با اساتید برتر
ادامه مطلب

اگر ترازتان بالاست و در ماه های قبل خوب درس خوانده ­اید، ایام عید فرصت مناسبی برای تست زدن و حل تمرین و مرور خلاصه­ نویسی­ های هر درس است. همچنین می­توانید دروس پایه را تثبیت کنید. سپس به مطالعه مجدد مباحث دشوار بپردازید.

اگر در مبحثی ضعف دارید از این دوران طلایی برای رفع اشکال استفاده کنید. اگر هم در ماه های قبل خوب درس نخواندید، از روزهای عید نوروز به ­درستی استفاده کنید و مباحث مهم و تست های پرتکرار سالهای قبل را یاد بگیرید.

بهترین منابع جمع بندی عید چه منابعی هستند؟

موسسات آموزشی زیادی برای دوران جمع­ بندی، منابع کمک ­درسی تهیه کرده ­اند. موسسه کنکور آسان است پکیجی را برای دوره جمع­ بندی آماده کرده است که شامل تمام دروس مهم سه گروه آزمایشی تجربی، انسانی و ریاضی است. در این پکیج اساتید برتر کنکور کشور دروس را تدریس می­کنند و سپس تستهای هر مبحث با توجه به تکنیکهای تست­زنی پاسخ داده می­شود.

مشاوران کنکور آسان توصیه می­کنند در ایام عید و برای جمع ­بندی، تمرکز خود را روی مباحث مهم و همچنین مباحثی که برایتان مشکل است بگذارید. حتما تا پیش از عید به نقاط ضعف و قوت خود در هر درس آگاه شده ­اید. برنامه جمع­بندی خود را با توجه به همین موضوع طراحی کنید.

اگر برای تهیه برنامه مناسب این دوران و بهترین منابع جمع بندی عید دچار مشکل شدید می­توانید از مشاوران کنکور آسان است به شماره 02166552600 کمک بگیرید.

 

کدام اساتید در پکیج جمع بندی کنکور آسان تدریس می­کنند؟

این پکیج ها با کمک اساتید برتر کنکور آماده شده ­اند. استاد امیر مسعودی دروس ریاضی و فیزیک این مجموعه را تدریس می­کند و نکات تست­ زنی را هم به شما آموزش می­دهد. مباحث مهمی مانند دما، فشار و چگالی، دینامیک، حرکت­شناسی، الکتریسیته ساکن، خازن و فیزیک اتمی در فیزیک و تابع، معادلات، مثلثات، مشتق و آمار و احتمال و سایر مباحث مهم در ریاضی توسط ایشان تدریس می­شود.

شیوه ی تست زنی درس فیزیک از نظر کنکور آسان است
ادامه مطلب

درس مهم زیست را دکتر مهدی شیخی آموزش می­دهند که شامل مباحث مهم بدن انسان، گیاهی، ژنتیک و… است.

درس شیمی را هم مهندس عارف ربیعیان درس می­دهند که اسید و باز و پیوندهای کوالانسی و.. جزو مباحث مهم این درس هستند.

موسسه کنکور آسان تلاش کرده است تا یکی از بهترین منابع جمع بندی عید را برای داوطلبان آماده کند تا همه افراد در تمام مناطق کشور بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

نحوه تهیه منابع کنکور آسان چگونه است؟

برای تهیه پکیج جمع بندی کنکور آسان می­توانید اپلیکیشن انتشارات گیلنا را نصب کنید یا از فروشگاه اینترنتی کنکور آسان استفاده کنید. کسانی که پکیج را خریده ­اند برای دریافت برنامه رایگان نوروزی کنکور آسان می­توانند به سایت موسسه بروند و یا با شماره تلفن 66552600-021  با مشاوران مجموعه تماس بگیرند.

نتیجه ­گیری درمورد بهترین منابع جمع بندی عید

برای جمع­بندی در عید نوروز باید از منابعی استفاده کنید که هم بتواند اشکال درسی شما را رفع کند و هم به تست­ زدن بپردازد. در دوره جمع­بندی وقت بیشتری را صرف نقاط ضعف خود کنید و مباحث مهم تر را در هر درس دوباره بخوانید.

در ایام عید که همه به تفریح و استراحت می­پردازند، سعی کنید انگیزه خود را حفظ کنید. به هدفتان فکر کنید و به اینکه پس از رسیدن به آن، فرصت برای استراحت و سفر خواهید داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *