نکات مشاوره ای

برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم

برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم

برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم : می دانیم که الان در تایمی هستیم که دانش آموزان خودشان را برای کنکور آماده می کنند و هزاران هزار سوال در سر دارند آیا قبول می شوند در کنکور یا خیر.

 

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

بگذارید ابتدا چند نکته درباره ی کنکور بگویم، کنکور شما تنها یک آزمون مانند دیگر آزمون هایی که می دادید هست و از یه نظر هایی تفاوت دارد، برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم

اول با خود بگویید کنکور یک آزمون است، و بعد با خود بگویید کنکور آزمونی است که باید خوب درس هایم را بخوانم زیرا در کنکور دام های آموزشی زیاد است برای موفقیت باید چه کار کرد، 1_ تست زدن 2_ مدیریت زمان 3_سرعت عمل4_آشنایی با تیپ سوالات 5_ داشتن هدفی بلند 6_ برنامه ریزی درست 7_ تفریح و استراحت

چند موردی را که در بالا نام بردیم هر کنکوری باید به آن فکر کند و در اولویت کار خود قرار دهد.

خوبی کنکور این است که اگر شما سال اول بنابه دلایلی قبول نشدید در آن می توانید با تجربیات به دست آمده در سال بعد قبول شوید، هر دانش آموز هدفی دارد مثلا شخصی می خواهد حقوق دانشگاه تهران بخواند دانشگاه تهران رتبه ی 1000 تا 1500 را شاید برای حقوق بپذیرد،

و این دانش آموز حتی اگر 2000 هم بیاورد انتخاب رشته نمی کند، بلکه یک سال در خانه می ماند و درس می خواند برای رتبه ی زیر 1000. به این می گویند هدف.

شیوه ی تست زنی دینی با یادگیری آسان
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

در واقع خیلی از دانش آموزان تجربی را می شناسیم در همان سال اول رشته ی پرستاری و پزشکی قبول شدند و خیلی از دانش آموزان تجربی را می شناسیم در سال های بعدی یعنی دوم یا سوم کنکورشان قبول شدند.

مهم هدفی است که دنبال می کنید، اصلا مهم نیست چند بار کنکور می دهید.

پس هرگز به این فکر نکنید که حتما باید سال اول قبول شوم خیلی از دانش آموزان استرس زیادی دارند بابت اینکه حتما باید سال اول قبول شوم من می خواهم به آن دانش آموزان بگویم سلامتی روح و جسم شما خیلی مهم تر از کنکور است در ضمن شمایی که برای اولین بار می خواهید کنکور بدهید از خود چه انتظاری دارید؟

پس با خود رو راست باشید، باید برای موفقیت خود تلاش کنید البته باز هم تاکید می کنم سلامت روح و جسم شما از هرچه کنکور مهم تر است پس خودتان را استرسی نکنید، برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم . برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم

با استرس داشتن همه چیز خراب می شود اگر فرد استرسی هستید باید با مشاور خود در میون بگذارید تا ایشان فکری برای مهار استرستان داشته باشد.

یادگیری آسان مهم ترین توصیه؛ توجه به توانایی های خود

یادگیری آسان همیشه به فکر شما عزیزان دانش آموزی که قرار است ایران ساز باشید، می باشد. یادگیری آسان برای کنکور شما برنامه هایی دارد از قبیل مشاوره آنلاین و برنامه ریزی 1401 که میتواند بسیار راه گشا و خوب باشد.

بنابراین می توانید مشاوره آنلاین و برنامه ریزی کنکور 1401 را از یادگیری آسان دریافت کنید. برای کنکور باید طبق برنامه ایی خاص و درست مطابق توانایی های خود برای خود داشته باشید.

در واقع توانایی هر فرد برای درس خواندن با دیگران فرق میکند و باید برنامه درسی مطابق توانایی های دانش آموز باشد یادگیری آسان می تواند با کمک معلمان و مشاوران خوبی که دارد به شما توصیه هایی در این زمینه داشته باشد و روش هایی در برنامه ریزی به شما آموزش دهد که سطح توانایی های خود را بدانید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

بسیاری از افراد در طول تاریخ به اهداف بزرگی دست یافته اند و برای رسیدن به هدف خود تلاش کرده اند. اما تلاش و دستیابی به هدف با برنامه ریزی امکان پذیر است.

منابع سوالات کنکور 1401 را چطور تهیه کنیم؟
ادامه مطلب

هیچ کس در دنیا بدون برنامه ریزی موفق نمی شود. هدف از کنکور را بدانید ما برای برنامه ریزی به دو نوع هدف نیاز داریم ، اولین هدفی که باید بدانید هدف شما از شرکت در کنکور چیست؟

دومین هدف می خواهید در چه منطقه ای به دانشگاه بروید، دانستن هدف شما به شما کمک زیادی می کند برنامه ریزی دارای اصول اساسی است، بنابراین ابتدا هدف خود را مشخص کنید، برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

آموزش درست برای قبولی در کنکور با یادگیری آسان

به عنوان مثال شخصی که می خواهد پزشکی یا دندانپزشکی بخواند، به یک برنامه قدرت بالاتر نیاز دارد، یا به عنوان مثال دانشجویی که داروسازی دارد باید توجه ویژه ای به منطقه داشته باشد.

هر روز کمی وقت بگذارید، در مورد رشته ها تحقیق کنید و آنها را با علایق خود مقایسه کنید، هدف کلی خود را انتخاب کنید و ادامه دهید. برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم

 

داوطلبان عزیز، همانطور که می دانید، برای موفقیت در قبولی در کنکور سراسری 1401، علاوه بر منابع کنکور و ساعت مطالعه و تمرین، باید بیاموزید که چگونه بهترین آزمون ورودی 1401را داشته باشید برای برنامه ریزی کنکوری توصیه ی ما این است به یادگیری آسان بپیوندید زیرا یادگیری آسان میتواند بهترین روش های تست زنی، برنامه ریزی و آموزشی را به شما آموزش دهد.

با کمک مشاوره آنلاین می توانید به خوبی اطلاعات لازم درباره ی کنکور را بدست بیاورید، اطلاعاتی که تاکنون در مدرسه درباره ی آن با شما صحبتی نکرده اند بنابراین این وظیفه ی خطیر را مشاوران یادگیری آسان برعهده گرفته اند که میتواند به نفع شما دانش آموزان عزیز باشد.

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

برنامه ریزی کنکوری

یکی از مهمترین عوامل در رسیدن به اهداف شما برنامه ریزی اصولی است. برنامه ریزی مناسب شما را به سمت کسب رتبه و قبولی در دانشگاه های برتر سوق می دهد.برای قبولی کنکور 1401 به چه نکاتی توجه کنیم

در زیر مشخصات برنامه ریزی معنی دار آورده شده است. این برنامه باید انعطاف پذیر و قابل اجرا باشد و وقت آزاد باید در برنامه گنجانده شود تا دانش آموز بتواند زمان از دست رفته را جبران کند.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

این برنامه باید مطابق با روحیه شخصی دانش آموز باشد و دانش آموز از مقایسه خود با دیگران خودداری کند. و از برنامه های دیگران کپی نکنید.

نتیجه گیری

موفق شدن در هر کاری زمانی سخت است که شما هیچ تلاشی برای تحقق آن نکنید، وقتی یادگیری آسان بهترین ها را برای شما به ارمغان می آورد برای موفقیتی بهتر نمی توان به آن پشت کرد، بلکه سعی میکنیم از تجربیات اساتید یادگیری آسان استفاده کنیم.

برای سفارش محصولات یادگیری آسان با شماره های سایت تماس بگیرین

ارتباط مستقیم با رسول فراهانی

شماره تماس 09121967648

02122130931

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *