نکات مشاوره ای

برای قبولی در کنکور چگونه باید تست بزنیم؟

نحوه مطالعه صحیح جهت تست زنی چگونه باشد؟

برای قبولی در کنکور چگونه باید تست بزنیم؟ کنکور یکی از آزمون های مهم دانش آموزان پشت کنکوری و بچه های مدرسه ایی به شمار می رود و همه ی دانش آموزان دوست دارند که در این آزمون سربلند و موفق بیرون بیاییند.

 

یکی از مهم ترین نکاتی که باید آن را رعایت کنید این است که به بهترین شکل ممکن درس بخوانید یا تست بزنید. برای قبولی در کنکور بهتر است خیلی ممارست به خرج دهید تا بتوانید در تست زنی و موفقیت در کنکور جایگاه خود را در دانشگاه مورد نظر رزرف کنید.

کنکور را مانند یک مسابقه ی ورزشی تصور کنید هرکس در ورزش مهارت های خود را بالا ببرد موفق تر است. هرکس بتواند بیشترین تلاش را کند و حرف های مربی ورزش خود را گوش دهد زود تر به مدال می رسد.

کنکور هم همین است تمرین شما می شود تست و مربی ورزشی شما می شود همان مشاور یا اساتید مورد نظرتان که یادگیری آسان همیشه به فکر شما دانش آموزان باهوش بوده است و برای قبولی در کنکور شما به شما توصیه می کند که از دی وی دی های آموزشی استفاده کنید.

و از مشاور خود به رایگان کمک بگیرید و با برنامه تحصیلی که مشاور می دهد پیش روی کنید. کنکور را یک مسابقه ببینید که در دوسر یک طرف برد و یک طرف باخت دارد. اگر در کنکور موفق هم نشدید چیزی را از دست ندادید باید با برنامه ریزی درست و هدف مندی پیش روی کنید تا بتوانید موفق شوید.

شیوه ی تست زنی دینی با یادگیری آسان
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

برای قبولی در کنکور چگونه باید تست بزنیم؟

خیلی از دانش آموزان بسیار زرنگ و رتبه بالای مدرسه در کنکور موفق نشدند برعکس خیلی از دانش آموزان متوسط در کنکور موفق شدند. کنکور هیچ ربطی به این که در مدرسه چگونه بودید ندارد بلکه به این ربط دارد که شما حالا چگونه برنامه ریزی کنید و چگونه از آن پیروی کنید.

در هر صورت در نظر داشته باشید اگر بخاطر استرس نمی توانید درس بخوانید همین حالا پیش مشاور خود بروید و از او کمک بخواهید تا استرس را در شما درمان کند شما با وجود استرس نمی توانید درس بخوانید.

برای تست زدن نیاز به تمرکز دارید و باید تمرکز کنید. سعی کنید برای موفقیت بیشتر بر روی اهداف خود تمرکز کنید. بسیاری از دانش آموزان شاگرد اول به علت وجود استرس در کنکور نتوانستند کنکور بدهند و حالشان بد شد و در نتیجه جواب نهایی را نگرفتند و همانگونه صحنه را ول کردند به بیمارستان برده شده اند.

اگر مشکل استرس را در خود حل کنید این مانند یک گیاهی در بدن شما ریشه می دواند جوری که کل بدنش شما را حریف می شود این موضوع و مشکل را مهم را اول حل کنید و بعد سراغ تست بروید.

برای اینکه بهتر با کنکور آشنا شوید با یادگیری آسان همراه باشید و دی وی دی های آموزشی یادگیری آسان را تهیه کنید و با کمک اساتید محترم و مورد نظر پیش روی کنید تا بتوانید با ضمانت کافی در جلسه ی کنکور حضور بیابید. برای موفق شدن و شروع هیچ وقت دیر نیست همین الان بجنبید تا دیر نشده است.

روش های مهم در تست زنی

یکی از مهم ترین موضوعات این است که باید خونسری خود را حفظ کنید تا بتوانید راحت تر جواب سوالات را بدهید و با آرامش سوالات را بخوانید اگر بی دقتی کنید امکان دارد سوال را اشتباه متوجه شوید.

برای سفارش محصولات انتشارات گیلنا با شماره های سایت تماس بگیرین

به یاد داشته باشید در تست افعال منفی یا مثبت شما را گمراه می کنند. بنابراین فعل های سوالات به ویژه افعال پایان سوال را خط بکشید و دقت کنید. به عنوان مثال افعال ” درست است یا درست نیست”، ” وجود دارد یا وجود ندارد” ،‌”بود یا نبود”.

شیوه پاسخ دادن به سوالات کنکور 1401 با اساتید برتر
ادامه مطلب

برای سفارش محصولات کنکور آسان است با شماره های سایت تماس بگیرین

این کار ها کمی فهم سوال را برای شما آسان میکند پس یادتان نرود این نکات را رعایت کنید. البته هرجور که شما راحت تر هستید باید کار کنید اما این روش هم به نوبه ی خود برای دانش اموزانی که کمی بی دقت هستند خوب است.

یادتان باشد که روی کلمات استثنا، حروف ربط و کلمات شرطی در سوال خط بکشید. به عنوان مثال “همه موارد زیر درست است به جز” ، ” همه موارد زیر غلط است به استثنای”. “گزینه ای درست استکه ….”، “گزینه ها را از راست به چپ بخوانید”.

این کار ها کمی فهم سوال را برای شما آسان میکند. سوالات ترکیبی هم در کنکور وجود دارد که کار را برای شما سخت می کند. طراح با ترتیب گزینه ها، شما را به اشتباه بیندازد، شما باید صورت سوال را به دقت بخوانید و بعد گزینه ی درست را انتخاب کنید.

برای سفارش محصولات اوج یادگیری با شماره های سایت تماس بگیرین

برای سفارش محصولات استاد احمدی با شماره های سایت تماس بگیرین

شیوه ی تست زنی:

شیوه ی تست زنی بدانید بنابراین شیوه ی تست زنی به 3 مرحله تقسیم میشود که آن ها را بایکدیگر بررسی میکنیم

1_ آموزشی2 ـ ارزیابی3 ـ جمع بندی
1_در اولین مرحله که تست آموزشی نام دارد،  سوالات آموزشی بیشتر جنبه ی تمرینی دارند یعنی وقتی شما عزیزان درسی را خواندید برای تمرین کردن بیشتر در آن درس میتوانید تست های آموزشی را کار کنید اما این تست ها فقط ترینی اند به توصیه ی ما بهتر است سراغ تست های سراسری بروید.

برای سفارش محصولات عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین

2_ در واقع تست ارزیابی، همون مجموعه تست‌هایی است که دانش آموزان در خانه برای خودشون در قالب آزمون برگزار می کنند و به گونه‌ای، خودشون رو محک میزنند و هر آنچه را که خوانده اند، با هر تستی که از خود میگیرند متوجه میشود که کجای کارشان اشتباه بوده است و کجای کارشان درست است

3_ بعد از این که شما تمام موضوعات و مطالب رو به خوبی مطالعه کردید و با بررسی تست های آموزشی، یادگیری خودتون رو کامل کردید و همینطور پس از حل کردن تست های ارزیابی ، نقاط ضعف و قوتی که داشتید رو شناختید و تسلط خودتون نسبت به مباحث مختلف بیشتر شد،

وقت اون رسیده که سراغ تست‌های جمع بندی برید. در این مرحله شما همراه با دوره‌ی مطالب خلاصه شده شروع به جمع بندی مباحث میکنید.

نتیجه گیری

یکی از مهم ترین مولفه های کنکور تست زنی است که باید خود را تقویت کنید و با دی وی دی های آموزشی یادگیری آسان این کار برای شما ایجاد خواهد شد.

برای سفارش محصولات امیر مسعودی با شماره های سایت تماس بگیرین

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *