دسته‌بندی نشده

اوج یادگیری انسانی

اوج یادگیری انسانی

رشته‌ی انسانی ازجمله رشته‌هایی است که برای کنکور سراسری هر ساله داوطلبان بسیار زیادی دارد. همین موضوع باعث شده تا درصد قبولی در این رشته کم باشد. اما نگران نباشید! شما می‌توانید با خرید محصولات اوج یادگیری انسانی به تسلط کافی در تکنیک‌های تست‌زنی و مفاهیم دروس انسانی رسیده و به هدف خود یعنی کسب رتبه برتر و قبولی در دانشگاهی که مدنظر دارید، نزدیک شوید. به‌ طور کلی خواندن کتاب درسی برای رشته های  انسانی کافی نیست و شما باید جهت یادگیری آسان مفاهیم حتما از یک سری منابع دیگر استفاده کنید. توصیه ما به شما این است که از خرید محصولات اوج یادگیری و محصولات گیلنا غافل نشوید.  چرا که در آن‌ ها تمامی تکنیک‌ها نکات مهم دروس انسانی و آموزش مدیریت زمان ارائه شده‌ است.در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری را به شما عزیزان ارائه دهیم.

کنکور انسانی

همان‌طور که گفته شد، شرکت در کنکور سراسری رشته انسانی برای دانش‌آموزان  چالش‌برانگیز است و نیازمند به تلاش بیشتری می‌باشد. چرا که تعداد متقاضیان این رشته بسیار زیاد بوده و همین موضوع شانس افراد را برای رسیدن به رتبه برتر کاهش می‌دهد. اما دیگر در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا درحال‌حاضر مؤسسه‌های مختلفی به ارائه منابعی عالی از کتاب‌های درسی می‌پردازند و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها تا حد بسیار زیادی به کسب رتبه تک‌ رقمی،دو رقمی، سه‌ رقمی و… نزدیک شوید.

رشته انسانی متشکل از 9 درس تخصصی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ریاضی
  • اقتصاد
  • زبان و ادبیات فارسی
  • جغرافیا
  • علوم اجتماعی
  • فلسفه و منطق
  • روان‌شناسی
  • تاریخ
  • زبان عربی
بازه های مطالعاتی با انتشارات گیلنا
ادامه مطلب

هر یک از این دوروس در کنکور انسانی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و شما باید در هر یک از آن‌ ها  درصد خوبی را در به دست بیاورید. برای این کار می‌توانید از محصولات اوج یادگیری انسانی بهره‌مند شوید. در این محصولات تمامی نکات مهم و مفاهیم دروس تخصصی انسانی و دروس عمومی و تدریس شده‌است و همچنین بهترین اساتید کشور در تمامی درس‌های تخصصی انسانی شما را همراهی کرده و نکات طلایی را به شما عزیزان ارائه می‌دهند.

رشته‌های برتر کنکور انسانی | اوج یادگیری انسانی

لازم است بدانید که رشته‌ ی انسانی همچون رشته‌های ریاضی و یا تجربی متشکل از رشته‌های تراز اولی بوده که اکثر دانش‌آموزان قصد دارند در این رشته‌ها به رتبه برتر برسند.  این رشته‌ های تراز اول کنکور انسانی عبارت‌اند از:

  • روان‌شناسی
  • حقوق
  • مشاوره
  • آموزش ابتدایی
  • مدیریت بازرگانی و حسابداری

قطعا شما برای قبولی در هر یک از رشته‌های بالا نیازمند استفاده از منابع مطمئنی هستید. می‌توان گفت که استفاده از محصولات و مطالب اوج یادگیری انسانی در این راه به شما به‌ صورت چشم گیری کمک می‌کند و شما برای کسب رتبه و کسب رتبه بالا در رشته‌های حقوق، روان‌شناسی، مشاوره و… شانس بیشتری داشته باشید.  به‌همین خاطر نسبت‌ به این‌ موضوع بی‌ توجه نباشید و تنها به خواندن کتاب درسی اکتفا نکنید. زیرا مطالعه کتاب درسی به‌ تنهایی نمی‌تواند به شما در این راه کمک کند. شما برای یادگیری آسان هر یک از مفاهیم دروس تخصصی انسانی و همچنین دروس عمومی به منابع همچون سی‌دی‌ها و دی وی دی های آموزشی، نمونه سوالات پرتکرار، فراگیری تکنیک‌های تست زنی و غیره نیاز خواهید داشت.

برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۲
ادامه مطلب

خرید  بسته معلم خصوصی اوج یادگیری انسانی

همان‌طور که گفته شد درحال‌حاضر منابع مختلفی برای یادگیری آسان تمامی مفاهیم دروس انسانی وجود دارند که دانش‌آموزان با استفاده از آن‌ ها به تسلط کافی خواهند رسید.  داوطلبین می‌توانند برای خرید بسته اوج یادگیری انسانی از دو روش اقدام کنند. روش اول این است که اپلیکیشن اوج یادگیری را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و جهت دانلود بسته معلم خصوصی اقدام کنند.

روش دوم نیز برقراری تماس با شماره‌های درج‌ شده در پلتفرم‌های فروش بسته‌ های معلم خصوصی اوج یادگیری می‌باشد.

اوج یادگیری انسانی

بهترین منابع برای کنکور انسانی 1402

بدون شک استفاده از بسته‌های اوج یادگیری انسانی می‌تواند منبع مناسبی برای کنکور انسانی 1402 باشد. در این بسته‌ ها تمامی نکات طلایی کنکور به دانش‌ آموزان آموزش داده می‌شود. همچنین شما پس‌ از مشاهده فیلم‌ های آموزشی اوج یادگیری  تسلط بالایی در تست‌ زنی پیدا خواهید کرد و می‌توانید زمان را برای هر یک از دوروس مدیریت کرده و دچار استرس نشوید.  تمامی مباحث دروس تخصصی انسانی به‌ وسیله‌ اساتید برجسته کشور به شکل مفهومی در بسته‌ های اوج یادگیری به دانش‌ آموزان تدریس می‌گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *